پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پیام فرماندارنمونه کشور به مناسبت فرا رسیدن ماه مهر

به گزارش تسنیم ، مهندس سیدقدیررضایی ، فرماندار نمونه کشور با صدور پیامی فرارسیدن اول مهر ماه ، روز بازگشایی مدارس و دانشگاهها را تبریک گفت.

در متن پیام معاون سابق استاندار و فرماندار محبوب چالوس و نوشهر آمده است :


بسم الله الرحمن الرحیم

یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنکُمْ وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ‏ (مجادله/11)

طنین دل انگیز مهرماه ، بهار اندیشه و خردورزی، هوای پاک ایران اسلامی را از عطر خوش بالندگی ، پیشرفت و توسعه تازه گردانده و به محافل علمی و فرهنگی جانی دوباره بخشیده است .
بار دیگر با آغاز بهار علم اندوزی ، صحیفه نورانی دانش با دستان تکاپو و اراده نوجوانان،جوانان و صاحبان کسب علم و کمال ورق می خورد و ملائکه بال خود را می گسترانند و توفیق خدمت را به تنی چند از بندگان نیک ، عنایت می فرمایند.
مقارن گشتن آغاز سال تحصیلی جدید با هفته شکوهمند دفاع مقدس ، نیکو تقارنیست که فضای ماه دانش را به یاد و خاطره ی شهیدان و جان برکفان سلحشور ، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون آن دلیرمردان را در سنگر مدارس و دانشگاه ها، واجب می گرداند .
اینجانب نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجدیدمیثاق با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدای بی بدیل انقلاب اسلامی ایران و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سال مزین به اقتصادوفرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، در آستانه تحویلی خجسته و تحولی شایسته، شکوفایی مهد دانش و دانایی و آغاز مجدد فعالیت مراکز علمی، مدارس و دانشگاه های کشور را، به خانواده بزرگ آموزش و پرورش و جامعه ی عظیم دانشگاهی استان مازندران ، دبیران و اساتید گرانمایه و فرهیخته، دانش آموزان و دانشجویان نیک اندیش و نیکوسرشت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امید و آرزوی آن دارم که به فضل الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) مجاهدت و ممارست فرزندان پاک و عزیزم در عرصه های علمی مازندران و در مسیر علم اندوزی ، کمال و تعالی، موجبات موفقیت و سربلندی ایران عزیز و درخشش این استان بر قله های علم و عزت و سرافرازی ، دلیل متقنی بر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ ارزش ها و باورها خواهد گشت.
 عزت و سربلندی را برای یکایک شما آینده سازان ایران اسلامی  از ذات اقدس الهی خواستارم.


سـیدقدیـررضـایی

خادم 30 ساله ی مردم مازندران در وزارت کشور
31 شهریورماه 1393


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد