پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

سیدقدیررضایی، فرماندارمحبوب چالوس، فرماندارنمونه کشوری و استانی

ساحل نشین: به گزارش خبرنگار ساحل نشین ، روزنامه دیارسبز که در استان های شمالی کشور انتشار می یابد ، در مطلبی با عنوان " فرماندار محبوب ، پرتلاش و مردمی چالوس " از میرقدیررضایی ، فرماندار محبوب چالوس ، تقدیر و تجلیل کرده است .  این نگارش ، تقدیرها، برتر و نمونه شدن های سید قدیر رضایی ، فرماندار باسابقه و توانمند چالوس را دلیل روشنی بر درایت ، توانمندی و لیاقت های ایشان می داند . در این مطلب که به قلم خبرنگار محترم ، سرکار خانم راه گل است ، آمده است: 

جناب آقای سید قدیر رضایی  

فرماندارمحبوب، پرتلاش و مردمی شهرستان چالوس 

تقدیر از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، به جهت پیگیری ها و تلاش در بحث مسکن مهر ، تقدیر از سوی مهندس طاهایی ، استاندارمازندران به عنوان فرماندار نمونه مازندران و رییس برتر انجمن کتابخانه های عمومی استان مازندران برای دومین سال پیاپی ، تقدیر از سوی معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش در جشنواره خیرین مدرسه ساز به عنوان فرماندارنمونه کشور در حوزه ساخت و ساز مدارس ، فرماندار نمونه در حوزه اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها ، فرماندارنمونه در بحث مبارزه با قاچاق ارز و کالا و فرماندار نمونه کشوری در بحث تسهیلات نوروزی نیز در سال جاری، همگی نشان از درایت ، توانمندی و لیاقت شما به عنوان فرمانداری مردمی و پرتلاش دارد . بدینوسیله ضمن عرض تبریک ، برایتان آرزوی توفیق و سربلندی بیش از پیش دارم . 

خانم زهرا راه گل  

خبرنگار و نماینده روزنامه دیار سبز در شهرستان های چالوس و نوشهر 

استعفای فرماندار رامسر و معرفی سرپرست فرمانداری!

ساحل نشین: محمد صالح رضاخانی فرماندار این شهرستان به استناد ماده 33 قانون انتخابات از سمت خود استعفا نمود. به گزارش ساحل نشین به نقل از دریانیوز ، یکی از نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابه تنکابن،رامسر و عباس آباد شوهر خواهر فرمانداررامسر می باشد.

محمد صالح رضاخانی در تاریخ17/11/1389 با حکم مصطفی محمد نجار به عنوان فرماندار رامسر منصوب شدند. 

این گزارش می افزاید: غلامرضا فروغ خلعتبری معاون فرماندار رامسرنیز به عنوان سرپرست فرمانداری معرفی می شود.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران منصوب شد

ساحل نشین: طی حکمی از سوی غضنفری وزیر صنعت ،معدن و تجارت ، مرتضی هاشم پور به عنوان رییس سازمان صنعت معدن تجارت مازندران منصوب شد. به گزارش شمال نیوز ، هاشم پور پس از ادغام وزارتخانه های بازرگانی و صنایع معادن سابق به عنوان نخستین سرپرست سازمان صنعت معدن تجارت مازندران منصوب شده بود. 


هاشم پور پیش از این مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران و رییس سازمان صنایع و معادن استان را عهده دار بود.

سیدقدیررضایی ، موفق ترین فرماندار دولت نهم و دهم

ساحل نشین: طی یک نظر سنجی که توسط سایت خبری تحلیلی چالوس نیوز که از موفق ترین و فعال ترین سایت های خبری غرب مازندران است ، مهندس سید قدیررضایی ، فرماندار چالوس ، به عنوان موفق ترین فرماندار چالوس در دولت نهم و دهم  در اجرای پروژه های عمرانی - خدماتی و توسعه شهرستان چالوس از سوی شهروندان چالوسی انتخاب شد.   

 

دراین نظرسنجی که 538 نفر شرکت کننده داشت ، سیدقدیررضایی با 437 نفر رای معادل % 2/8۱ بیشترین آراء را به خود اختصاص داد . تورج علی نیا با % 3/17 و غلامرضا مشایخ با % 5/1 در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.   

خاطرنشان میکند، که مهندس میرقدیررضایی را از با سابقه ترین و توانمندترین مدیران مازندران میدانند که از محبوبیت زیادی در بین مردم غرب استان خصوصا چالوس و نوشهر برخوردار است .حاج میرقدیر در کارنامه خدمت 30 ساله ی خود مسئولیت های زیادی از جمله معاونت سیاسی امنیتی استانداری، معاونت استاندار و فرماندار وِیژه ی تنکابن ، فرماندارنوشهر ، مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری و .... را برعهده داشته  است . از میرقدیر بارها به عنوان مدیرنمونه استانی و کشوری تقدیر شده است .

با همت فرماندارچالوس؛کلنگ سالن طبقاتی ورزشی چالوس بر زمین زده شد

ساحل نشین: با حضور مهندس سیدقدیررضایی ، فرماندارچالوس ، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل ورزش و جمعی از مسئولان شهرستانی، کلنگ سالن طبقاتی ورزشی چالوس از مصوبات مقام معظم رهبری به زمین زده شد. 

 مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران بعدازظهر امروز در این مراسم گفت: این سالن در سه طبقه و دارای یک ‌هزار و 830 متر مربع زیربنا است.نصرالله پریچهره ادامه داد: طبقه اول این سالن مربوط به رشته ورزشی بدنسازی، طبقه دوم سالن کشتی و طبقه سوم مربوط به ورزش‌های رزمی است.

ادامه مطلب ...

مدارس در گلستان و مازندران امروز تعطیل است

ساحل نشین: مدارس گلستان و برخی مدارس استان مازندران امروز تعطیل است. به گزارش شمال نیوز ، روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد، همه مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان این استان به علت سرمای هوا و احتمال یخبندان تعطیل است.
بارش برف که از صبح امروز در گلستان آغاز شده است، همچنان ادامه دارد .همچنین مدارس برخی مناطق کوهستانی شهرستانهای ساری، سوادکوه، بهشهر و نکا به علت بارش سنگین برف فردا شنبه تعطیل اعلام شده است.اداره کل آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد؛ به علت بارش سنگین برف و مسدود شدن راههای روستایی ، همه مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان سوادکوه و مدارس همه مقاطع تحصیلی این شهرستان در مناطق کوهستانی فردا شنبه 15 بهمن تعطیل است.براساس این گزارش، مدارس همه مقاطع تحصیلی در بخشهای دودانگه و چهاردانگه ساری و بخش هزار جریب شهرستانهای نکا و بهشهر نیز فردا تعطیل است.
اداره کل آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد: به غیراز موارد اعلام شده مابقی مدارس استان فردا باز خواهد بود.

افتتاح 23 پروژه ی عمرانی کم نظیر در دهه فجر در شهرستان چالوس

ساحل نشین: مهندس میرقدیررضایی ، فرماندار چالوس گفت: 23 پروزه عمرانی – خدماتی با اعتبار 104 میلیاردو 458 میلیون تومان از محل اعتبارات رهبری،ریاست جمهوری،ملی،استانی و بخش خصوصی افتتاح و کلنگ زنی می شود. 

به گزارش ساحل نشین ،مهندس سیدقدیر رضایی در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت دهه فجر افزود: انقلاب اسلامی مرهون دیدگاه‌ها و فعالیت‌های امام راحل (ره) و شهدایی است که در شکل‌گیری و استمرار نظام اسلامی نقش اساسی ایفا کرده‌اند.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره‌) مغز متفکر انقلاب اسلامی بود که به تعبیر مقام معظم رهبری امروز در همه جای دنیا شناخته شده است و عظمت و ظلم‌ستیزی و حق‌طلبی ایشان شاخص فعالیت‌ها و جریان‌های بزرگ احیا‌ی دینی در جهان اسلام محسوب می‌شود.


ادامه مطلب ...

فرماندارچالوس : اجرای مدیریت یکپارچه آب و فاضلاب در کلاردشت

 هشدار قاطع و صریح مهندس رضایی ، فرماندارچالوس ، به مدیران کل بیمه خدمات درمانی ، فنی و حرفه ای ، اوقاف و امور منابع آب . 

ساحل نشین:  به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، مهندس سید قدیر رضایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس بیان داشت: این ابلاغ به منظور رفع مشکلات مربوط به وضعیت آب شرب منطقه کلاردشت بوده است.وی همچنین تصریح کرد : با توجه به درپیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همه موظف هستیم تا برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای تلاش کنیم.

ادامه مطلب ...

سیدقدیررضایی، برای سومین سال متوالی فرماندار نمونه مازندران شد

 

 مهندس میرقدیر رضایی، فرماندار محبوب چالوس در ارزیابی‌ها به عنوان سومین سال متوالی به عنوان رئیس انجمن نمونه کتابخانه‌های عمومی مازندران معرفی و  از وی به عنوان مدیر برتر دربین مدیران استان تقدیر شد.

ساحل نشین : طی مراسمی در استانداری مازندران ، از خادمان کتاب و کتابخانه‌های عمومی استان مازندران تجلیل شد.

 

ادامه مطلب ...

مرد یخی در کلاردشت چالوس !

ساحل نشین : مهران بیگلریان 32 ساله عضو امداد و نجات علم کوه از اهالی کلاردشت توانایی شنا در دمای زیر صفر دارد.

  

 

ساحل نشین - سایت خبری شمال کشور

ادامه مطلب ...