پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

دفاع مردانه سیدقدیررضایی از غرب استان؛جاناسخن از زبان ما می گویی

دفاع جانانه و مردانه ی سید قدیر رضایی، 

 فرماندار انقلابی چالوس، از غرب مازندران:

چرا باید در فاصله 30 کیلومتری بین ساری و بابل دو دانشگاه علوم پزشکی وجود داشته باشد ، اما در غرب استان  ، با این بعد مسافت، خبری از دانشگاه علوم پزشکی نباشد؟!  

   

فرماندارچالوس: 

غرب مازندران  ، قلب مازندران است

 

ساحل نشین: به گزارش خبرنگار فارس، از شهرستان چالوس، مهندس سیدقدیررضایی ، فرماندارشهرستان چالوس بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان دانشگاه‌های غرب مازندران با حضور مدیرکل صندوق رفاه دانشجویی کشور، نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در نوشهر اظهار کرد: شش دانشگاه در چالوس قرار دارد که در این بین بیشترین تعداد دانشجو را دانشگاه آزاد چالوس به تعداد حدود 15 هزار نفر دارا است.

وی افزود: در بخش خوابگاه‌ها در شهرستان چالوس مشکلاتی وجود دارد که البته این موضوع در شهرهای دیگر هم وجود دارد و در این باره پیشنهاد می‌شود تا خوابگاه‌ها تابع یک صنف یا مجموعه‌ای شوند.

میرقدیر رضایی، فرماندارچالوس تصریح کرد: اگر بتوان اتحادیه خوابگاه‌ها را تشکیل داد مشکل خوابگاه‌ها حل می‌شود و دیگر هر کسی به‌طور خودسرانه در این موضوع وارد نخواهد شد.

مهندس رضایی، غرب مازندران را قلب استان خواند و گفت: چرا باید در فاصله 30 کیلومتری بین ساری و بابل دو دانشگاه علوم پزشکی وجود داشته باشد و غرب استان با این بعد مسافت  ،فاقد یک دانشگاه علوم پزشکی باشد؟ بنابراین در غرب مازندران به دلایل بسیار مهم من جمله بعد زیاد مسافت تا مرکز استان و مشکلاتی که در بخش بهداشت و درمان وجود دارد و سیرعظیم جمعیت ساکن و مسافر،  ایجاد دانشگاه علوم پزشکی الزامی است.