پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

فرماندار چالوس: روند احداث مرکز درمان بستر مرزن آباد راضی کننده نیست

سیدقدیررضایی ، فرماندارچالوس روند احداث مرکز درمان بستر مرزن آباد را راضی کننده ندانست و خواستار تخصیص اعتبار به این پروژه شد. سید قدیر رضایی در بازدید از روند احداث مرکز درمان بستر مرزن آباد بیان داشت: با توجه به اینکه مرزن آباد ورودی جاده چالوس است و سالانه مسافران زیادی در این مسیر تردد می کنند اتمام سریع این پروژه از درخواستهای مهم ما از مسئولین است.

وی ادامه داد: مرزن آباد نیاز به یک مرکز درمان بستر مناسب دارد و ضروری است با تامین اعتبار باقی مانده این پروژه روند احداث آن نیز سرعت بخشد.
فرماندار شهرستان چالوس گفت: زمین اختصاص داده به این پروژه 2هزار مترمربع است که فضای درمان بستر 10 تختخوابی مرزن آباد 80 درصد زمین را اشغال کرده است.مهندس رضایی بیان داشت: اعتبار این پروژه از محل سفر ریاست جمهوری بوده است که تا کنون 290 میلیون تومان صرف هزینه آن شده است.
فرماندار چالوس تاکید کرد: برای اتمام این پروژه 1 میلیارد تومان دیگر نیز اعتبار نیاز است که با توجه به ملی بودن پروژه نیاز است اقدام اساسی جهت تخصیص اعتبار صورت گیرد.
وی گفت: این پروژه تا کنون 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با توجه به شرایط منطقه و محل احداث آن که از ضروریات است پیشرفت فیزیکی کنونی راضی کننده نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد