پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

شهردار برکنار شده ساری، شهردار قائمشهر شد

مراسم معارفه سید علی حجازی سرپرست جدید شهرداری قائم شهر ظهر امروز در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور برخی از اعضای شورای شهر و معاونین و پرسنل شهرداری برگزار شد، سید علی حجازی به عنوان سرپرست جدید شهرداری قائم شهر معارفه شد.

به گزارش سایت شورای شهر ، سیدعلی حجازی در آیین معارفه خود با بیان اینکه آمده ام در قائم شهر تا فقط کار کنم و کار شهرداری تعطیلی ندارد ، افزود : در شهر ساری روز عاشورا یا روز 21 ماه رمضان کار کردن حرام است، باید عنوان کنم مجتهد نیستم ولی از مجتهدین اجازه دارم که بگویم کار کردن در این روزها حلال است ، چون از مردم حقوق میگیریم باید در این روزها هم کار کنیم. لذا ملاک من و شما فقط کار کردن است.

سرپرست شهرداری قائم شهر ادامه داد :  اگر امروز آبرویی دارم فقط به خاطر سوابق کاری ام است و  به خاطر انتخابم به وسیله شورای قائم شهر ، اعضای شورا مقداری مسائل و ترکش ها را تحمل کردند لذا بدانید کارنامه کاری خودم را حتی فدای پسرم نیز نمی کنم .

حجازی تصریح کرد : آن کسی که کار کند دستش را می بوسم چون ما همه کارگر مردم هستیم و از آنها حقوق می گیریم و باید در قبال آن درست کار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ ذهنیتی نسبت به کارمندان شهرداری ندارد ، افزود : بنده خود را با شورا مطابقت می دهم و شما (کارمندان شهرداری) نیز باید خودتان را با من مطابقت دهید و اگر نتوانید این کار را انجام دهید ، تصمیم دیگری خواهم گرفت.

مدیر علمل سابق سازمان همیاری شهرداری های استان ، تاکید کرد :  هر چه  شورا مصوب کند ، شهردار باید مجری اجرای مصوبات باشد.

نکته ها و حاشیه ها :

- حضور سه تن از اعضای شورا که بیانیه محکمی در حمایت از شهردار سابق صادر و علیرغم رسانه ای شدن آن رای به استیضاح وی دادند در صف اول مراسم معلرفه تعجی کارکنان شهرداری را برانگیخت !

- دو عضو از امضا کنندگان بیانیه معروف حمایت از شهردار سابق در مراسم حضور نداشتند .

- جلسه کاری و به موقع خجازی با کارکنان شهرداری مورد استقبال قرار گرفت .

- حجازی در بخشی از سخنانش گفت : از امروز تا روز تودیعم یک قائم شهری هستم.

- سرپرست جدید شهرداری قائم شهر یک اولتیماتوم هم به همکاران جدید داد و تاکید کرد : تا 6 ماه آینده هیچ جای شهر نباید ایرادی داشته باشد .

- شهردار سابق و استیضاخ شده قائم شهر که از کارکنان شهرداری به شمار می رفت در جلسه حضور نداشت اما سید علی حجازی در خلال سخنانش چند بار از وی به نیکی یاد کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد