پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

انتقادات شدید از عملکرد علیرضا یونسی؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران!

در حالی روز گذشته علیرضا یونسی رییس شورای اطلاع رسانی استان و معاون سیاسی امنیتی مازندران مبادرت به معرفی مشاوران رسانه ای شورای اطلاع رسانی استان کرد که تا کنون واکنش های متفاوتی این مساله در بین اصحاب رسانه داشته است.

در باره انتخاب و صدور حکم برای افراد مورد نظر آقای یونسی فعلا" نظری نداده و سکوت می کنم اما در زمینه ای که احساس می کنم ایشان قصور ورزیده و یک قشر بسیار زحمتکش و مظلوم را نادیده انگاشته بهانه ای شد که مورادی را خطاب به ایشان اعلام دارم.

آقای یونسی؛

همانطور که ظاهرا" می دانید!!! ورزش استان مازندران به مدد داشتن ورزشکارن نام آور،پهلوان و قهرمان امروزه در صدر ورزش کشور قرار دارد.کسب بیش از 220 مدال طلا،نقره و برنز از آوردگاههای جهانی،آسیایی و بین المللی تنها در سال 1392 در بیش از 29 رشته ورزشی که معادل کسب مدال 15 استان کشور است نشان می دهد که مازندران در ورزش قطب کشور و در برخی از رشته های ورزشی قطب جهان است.

کافیست نگاهی به سایت فدراسیون  جهانی کشتی داشته تا آن وقت ببینید در مورد جویبار ،مازندران و ورزشکاران این استان چه گفته اند! کافیست در میان رقبای ورزشکاران مازندرانی در رشته های گوناگون حضور پیدا کرده تا ببینید چه اندازه بر روی ورزشکاران مازندران حساب می شود! کافیست در اردوهای ملی ورزشی کشور حضور پیدا کرده تا ببینید ورزشکاران نوجوان ،جوان و بزرگسال این استان (هم آقایان و هم بانوان) چگونه میدان داری می کنند!

کافیست وقتی گذارده و در تمرینات ورزشکاران استان در دورافتاده ترین باشگاها در سطح روستاها وشهرهای مازندران حضور یافته تا ببینید علیرغم کمی امکانات این سربازان میهن برای اعتلای نام استان و کشور چگونه در میادین ورزشی از خود گذشتگی نشان می دهند.

آقای یونسی؛

امروز ورزش در مازندران و در زندگی مردمان غیور آن جایگاهی ویژه دارد و پر بیراه نیست بگوییم که یکی از عوامل معرفی استان در سطح کشور حضور ورزشکاران مازندرانی است.

از سویی رسانه های تخصص ورزشی مازندران با توجه به حجم موفقیت های ورزشکاران استان توانسته اند فعالیت های گسترده ای را از خود نشان دهند تا آنجا که امروزه می توان گفت چند رسانه محدود مکتوب و مجازی ورزش در استان جایگاه ویژه ای را در سطح ورزش کشور داشته تا آنجا که حتی در بسیاری از مواقع سریعتر و کارشناسانه تر از مجموعه های تخصصی ورزشی در سطح کشور عمل می نمایند.

همه تلاش اصحاب رسانه های ورزشی مازندران در حالی در استان انجام می شود که علیرغم مشکلات فراوان در جهت تهیه گزارش از میادین ورزشی که در شرایط مختلف جوی صورت می پذیرد هیچگونه امکانات مادی از سوی دستگاههای دولتی به آنها تعلق نگرفته و فعالان این رسانه ها تنها بر اساس احساس دین به استان و از سر علاقه مبادرت به تهیه گزارش،مصاحبه،اخبار ورزشی می نمایند.

حداقل انتظار این رسانه ها این بود رییس شورای اطلاع رسانی استان کمی با تعمق و مطالعه دست به انتخاب مشاوران خود می زد و از گروه رسانه های ورزشی مبادرت به انتخاب یک فرد می کرد تا بتواند در زمینه ورزشی مشاور خوبی برای این شورا و بالاخص شخص رییس که احساس می شود نسبت به شناخت ورزش استان و رسانه های آن بیگانه است،باشد!

علی ایحال اگر چه مطالب دیگری در خصوص بی مهری به قشر خبرنگاران و رسانه های ورزشی از سوی مسئولین در بیان این قلم وجود داشته اما در این فرصت به همین مقدار اکتفا کرده و خطاب به آقای یونسی اعلام می نمایم:

رسانه های ورزشی در مازندران چه آن هنگام که شما نبودید و چه اکنون که در این مسند قرار گرفته اید بر اساس وظیفه اطلاع رسانی داشته و قطعا" این مساله تداوم خواهد داشت.این بی مهری ها به هیچ عنوان باعث دلسردی مان نخواهد شد.اما خوب است شما هم دامنه اشرافیت اطلاعات خود از رسانه های جمعی استان را بالا برده تا با تصمیمات خود این چنین باعث مظلومیت مضاعف رسانه ها در استان نشوید .

 

علیرضا قلی زاده

مدیر مسئول سایت شمال ورزشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد