پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پای اقدام کنندگان علیه نظام به استانداری مازندران باز شد!/سیاست ورزی به سبک معاون سیاسی استاندار/ درهای اعتدال، دروازه افراط شد!

به گزارش بلاغ، یک منبع آگاه به سایت بلاغ گفت: چندی پیش جمعی از اصلاح طلبان و اعضای حزب منحله مشارکت استان گلستان با هدایت حسین رفعتی فرماندار سابق گرگان در دولت اصلاحات و عضو افراطی حزب منحله مشارکت(که زمانی به جرم اقدام علیه جمهوری اسلامی در انتخابات رد صلاحیت شده بود!) با علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در دولت اعتدال! دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حسین رفعتی با توجه به صحبت های یونسی اظهار داشت:وضعیت اصلاح طلبان در مازندران بهتر از گلستان است.

وی در مورد وضعیت استان مازندران اظهار داشت:با اینکه استاندار مازندران فعال ستاد اصولگرایان دکتر روحانی در زمان انتخابات بوده است و اصلاح طلبان به شدت با استانداری وی مخالف بودند اما با انتصاب یونسی بعنوان معاونت سیاسی و دادن اختیارات کامل به ایشان ،مدیران ستاد و دستگاههای اجرایی از نیروهای خوش فکر و با تجربه انتخاب شده و فرمانداران قابل دفاعی در حال انتصاب هستند.

این فعال اصلاح طلب افزود:در مجموع اصلاح طلبان استان مازندران از جمله آقایان کشاورزیان و رحمان زاده از وضعیت فعلی و نقش اصلاح طلبان در تصمیم سازی و اداره استان مازندران راضی به نظر می رسند.

وی تاکید کرد: البته از نقش جناب یونسی و درایت ایشان در ارتباط نزدیک با اصلاح طلبان! و اعتماد به آنان! نباید غافل بود.

به گزارش بلاغ،شنیده ها حاکی از آن است که اصلاح طلبان افراطی که هیچ سنخیتی با شعار اعتدال دولت تدبیر و امید ندارد سعی در مصادره بدنه دولت تدبیر و امید دارند و فعالیت های خود را با نشست هایی برای انتخابات مجلس دهم از مدتها پیش آغاز کرده و جلساتی را نیز با ستادهای انتخاباتی روحانی در استان ها برای بدست گرفتن کرسی حداکثری مجلس برگزار کردند.

اصلاح طلبان دراین جلسات موکدا به فعال نگه داشتن ستادها در استان ها اشاره داشته و خواستار حضور نمایندگانی از دولت در این جلسات شده اند!

ناگفته نماند استان مازندران در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از استان هایی بود که با مشارکت حداکثری بالاترین رای را به روحانی داد.

حسین رفعتی کیست؟

حسین رفعتی روزگاری در مسند امور سیاسی و فرمانداری سوار بر اسب لجام گسیخته و تندروی اصلاحات در گرگان و عضو حزب منحله مشارکت بود که در تاریخ 28 بهمن ماه سال 1382 درکنار 53 نفر از منفعلین سیاسی به بیان مطالب ذیل پرداخت:

  1 – "نظارت استصوابی" شورای نگهبان خلاف قانون است.

  2 – 13 نماینده مجلس با "تحصن"، شجاعت راستین خود را به نمایش گذاشتند.

در دوران تصدی مسوولیت 14 ماهه در فرمانداری گرگان همپای رسانه های ضد انقلاب خارجی مبادرت به تشویق به "تحریم انتخابات" نموده و نظام مقدس اسلامی را مستبد معرفی نمود.

نکته جالب این است که سایت آفتاب مدعی شد که «حسین رفعتی» در سال 85 در انتخابات شوراها در این شهرستان با استناد به بند (د) ماده 29 قانون انتخابات شوراها ، یعنی اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی رد صلاحیت شده بود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد