پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

وزیر کشور در نکا حرمت داری نکرد!/ناراحتی مردم از رفتار ناپسند رحمانی فضلی+تصاویر

مردم شریف نکا، بعد از این حرکت نادرست آقای وزیر اذعان داشتند: ما که با اشتیاق و علاقه به استقبال از وزیر کشورمان آمده بودیم، این آقا، این همه مردم را لایق توقف یک لحظه ای خود ندانست و با کم لطفی و بی مهری از نکا رفت.

به گزارش ساحل نشین به نقل از نکاآنلاین، در پی سفر وزیر کشور به مازندران، وی به همراه استاندار و برخی نمایندگان مجلس از منطقه پاکسازی شده شهرک مهرگان (محله عباس آباد) نکا به صورت سواره بازدید کرد.

گفتنی است این محله، طی سال های اخیر به عنوان یکی از خطرناکترین مناطق آلوده به مواد مخدر در سطح استان شناخته شده بود، به طوری که اکثریت عرضه و توزیع کنندگان مواد مخدر از این محله تامین می شدند.

خوشبختانه با حضور سردار جعفری نسب «فرمانده انتظامی مازندران» و با رایزنی های صورت گرفته، طرح ملی پاکسازی مناطق آلوده عباس آباد نکا، به خوبی در طی یکسال اخیر به اجرا درآمد که هم اکنون این محله به عنوان اجرای طرح پایلوت کشوری مطرح شده است.

یادآور می شود که با مساعدت و همکاری مردم منطقه و پس از این همه تلاش های شبانه روزی که به نحو احسن انجام شد، وزیر کشور در بازدید خود از این منطقه به صورت گذری و حتی بدون توجه به حضور مسئولان شهرستان، عبورکرده و مردم شریف و بزرگوار نکا که آماده استقبال از وی بودند را با این حرکت ناشایست خود، عصبانی کرد.

مردم غیرتمند نکا، بعد از این حرکت زشت آقای وزیر اذعان داشتند: ما که با اشتیاق و علاقه به استقبال از وزیر کشورمان آمده بودیم، این آقا، این همه مردم را لایق توقف یک لحظه ای خود ندانست و با کم لطفی و بی مهری از نکا رفت.

جا دارد اشاره کنیم که عده ای از مردم با دیدن اتومبیلی که آقای وزیر در آن سوار بود از سر خوش قلبی و رأفت مهمان نوازی، شتابان به سمت وزیر می رفتند اما دریغ از حرمت داری جناب وزیر!

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد