پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

بازدید فرماندار چالوس از پروژه ساخت مخازن آب شرب روستایی


مهندس سید قدیررضایی ، فرماندار چالوس به همراه مدیر امور آب و فاضلاب روستایی این شهرستان و جمعی از مسوولین محلی از پروژه ساخت مخزن 100 متر مکعبی آب شرب در روستاهای سرکاء،دیمو و سما چالوس بازدید کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛در حاشیه این بازدید مدیر امور آب و فاضلاب روستایی چالوس با ارائه گزارشی در راستای روند ساخت این مخازن گفت:پروژه ساخت مخازن آب شرب روستایی با اعتبارات تملک دارایی سال 90 در سه روستای سرکاء،دیمو و سما آغاز شد.

مهندس اسماعیلی افزود:در هر یک از این سه روستا عملیات احداث یک باب مخزن 100 متر مکعبی با اعتبارمصوب به مبلغ 1800 میلیون ریال در دست اجراست که از مجموع اعتبارات مصوب 1452 میلیون ریال تخصیص یافت.

وی با اشاره به 1500 متر لوله گذاری برای این 3 مخزن اظهار داشت:با ساخت این مخازن مشکل کمبود آب شرب حدود 400 خانوار  سه روستای مذکور برطرف خواهد شد.

گفتنی است در روند بازدید، مهندس رضایی فرماندار چالوس در جریان وضعیت آب شرب روستاهای سرکاء،دیمو و سما و نحوه آبرسانی به اهالی این روستاها قرار گرفت و با ابراز امیدواری از  اتمام هر چه سریعتر این پروژه ها از زحمات مسوولین آب و فاضلاب روستایی در راستای محرومیت زدایی و آبادانی روستایی قدردانی کرد. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد