پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

سهم استاندار جدید مازندران از حاشیه سازی در مازندران!!

مازندران در سالهای گذشته از حاشیه سازی ها ضربات اساسی خورده است اما براستی چه کسی یا کسانی در این حاشیه سازی دخیل هستند؟

به گزارش دریانیوز، در اینکه حاشیه سازی بر پیکره توسعه مازندران ضربات اساسی وارد کرده است همه کارشناسان و نخبگان ، مدیران و اهل رسانه موافق هستند اما اینکه چه کسانی بیشترین سهم را در این حاشیه سازی بر دوش دارند نظرات متفاوت است.

این نوشته بخاطر آخرین اظهار نظر مدیر ارشد اجرایی استان مازندران است.

ربیع فلاح امروز در جمع تعداد معدودی !! از رسانه های مازندران به نکته ای اشاره کرد که علاوه بر درستی مطلب ، سوالی را نیز به همراه دارد .

ربیع فلاح جلودار امروز در جمع تعدادی از مدیران رسانه های مازندران در استانداری گفت: یکی از موضوعاتی که استان در برهه های اخیر با آن ضربه خورده، حاشیه پردازی است.

آقای استاندار ؛ در این نوشته یکی از حاشیه های اصلی در انتهای سال 92 و ابتدای سال 93 را با شما مطرح می کنیم تا شاید با برخورد مناسب و عذرخواهی ، مانع تکرار اینگونه مسائل حاشیه ساز شوید .

برادر ارجمند آقای ربیع فلاح ؛

استان مازندران از معدود استان هایی است تعداد زیادی رسانه های مجازی دارد که بسیاری از آنها کیفیت مطالبشان باعث شده که رسانه های ملی آن را باز انتشار می دهند . رسانه های مجازی یا همان سایت های خبری با گستره ای که این روزها در سطح مازندران دارند توان بالقوه ای برای توسعه استان بشمار می روند اما این امکان و ظرفیت اتفاقا در این دولت که عنوانش هم تدبیر است کم دیده شده است .

جناب آقای استاندار

باید قبول کنید که فاصله ادعا تا عمل بسیار زیاد است . مگر می شود که ادعای مشاور و بازو بودن رسانه ها را داشت و تاکنون یک نشست هم اندیشی با آنها برای به حرکت در آوردن موتور توسعه استان نگذاشت؟ باید بدانید که با برگزاری یک نشست خبری با اهل رسانه مشکلی را حل نخواهد شد بلکه بر مشکلاتتان افزوده است .

باید به این امر اعتقاد داشته باشید که یکی از ارکان توسعه مازندران ، رسانه ها هستند و دوستان و همکاران تحت امرتان با پاک کردن صورت مساله تنها یکی از بازوهای اصلی را قطع کرده اند . برخی از اطرافیانتان با این تصور که نشست خبری برگزار کنیم تا اتش سوال و ابهام و پیگیری در اهل رسانه مازندران بخوابد شما را قانع کرده اند، امروز با حرکتی نابخردانه ، به فاصله بین شما و مدیران رسانه های مجازی افزودند.

حال یک سوال اساسی : آقای استاندار از چه فرار می کنید ؟ چرا با اهل رسانه ارتباط نزدیکتر نمی گیرید ؟ باور کنید تمام حرکت دولتهای قبلی اشتباه نیست کمی به گذشته رجوع کنید و ببینید رابطه استاندار سابق ( سید علی اکبر طاهایی ) با رسانه ها چگونه بوده و اینک رابطه شما چگونه با آنها چگونه است ؟

قصد مقایسه نداریم اما مطالعه رابطه استاندار سابق مازندران با رسانه ها می تواند بخشی از مشکلات شما و همراهانتان را برطرف نماید .

چرا با با رسانه ها جلسه می گذارید و یک تعداد معدود دعوت می شوند ؟ مقصر چه کسی است ؟ آیا به رسانه های مجازی اعتماد ندارید ؟ 


آقای جلودار

عمده مدیران در استان از شما را به عنوان فردی با اخلاص یاد می کنند ما نیز بر این باوریم که شما دنبال تبلیغ خود نیستید اماباید بدانید که تعهد در کنار تخصص راهگشای بسیاری از مسائل استان است . اعتماد به رسانه ها نیز به این امر کمک می کند .

جناب رییع فلاح ! وقتی از رسانه های منتقد دعوت نمی شوند چگونه آقای مدیرکل زیر بغل برخی رسانه ها! هندوانه می گذارد که از آنها حمایت می کنیم ؟ باید بدانید اهل رسانه بعنوان مخاطب هوشمند مسائل را رصد می کند و در جای لازم تذکر می دهد.

متاسفانه امروز شاهد آنیم که منتقدان شیوه های پوپولیستی، وقتی ارکان قدرت را در دست گرفتند از همان شیوه ها استفاده می کنند.

آقای استاندار نکات دیگری هم در خصوص تغییر بسیار دور از اخلاق و ادب برخی فرمانداران وجود دارد که از آن می گذریم.

جناب آقای استاندار

نکته آخری که به آن امیدواریم این است که برای نوروز 93 قولی به رسانه ها داده اید. باید به شما یادآوری کنیم که یکی از اختلاف نظرهایی که در بین نخبگان وجود دارد این است که عده ای شما را با برنامه می دانند و گروهی دیگر بی برنامه . خداوند را شاکریم که بعد از تلنگر و تذکر دلسوزان استان مازندران بالاخره آقای ربیع فلاح قانع به انتشار برنامه های تیم مدیریتی استان مازندران در ابتدای سال 93 در زمینه های مختلف قانع شده اند و ما همچون دیگران، منتظر انتشار برنامه خواهیم ماند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد