پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

دفاع فرماندار محبوب و مقتدر چالوس از نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران

فرماندار چالوس گفت:خستگی ناپذیری و فعالیت خوب  نماینده خانه مطبوعات غرب مازندران در جهت حمایت از اصحاب رسانه غرب استان موجب شد تا مورد هتاکی و تخریب از سوی  افراد ناآگاه و تنگ نظر قرار گیرد.
http://chaloos.gov.ir/images/rezaei77.JPG
مهندس سید قدیر رضایی ، فرماندار محبوب شهرستان چالوس در بازدید از دفتر نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران افزود: خبرنگاران غرب مازندران همواره در راستای اطلاع رسانی به موقع فعالیت ها نقش تاثیر گذاری دارند و همواره همراه و همگام با مسئولین هستند.
فرماندار چالوس ادامه داد: توفیق خدمت در چند شهرستان غرب استان از جمله نوشهر،تنکابن،کلاردشت را نیز در کارنامه خود دارم شاهد تلاش و کوشش خبرنگاران بودم و شاید در عرصه اطلاع رسانی در کشور بی نظیر باشند. نماینده عالی دولت در استان مازندران گفت: به واسطه قرار داشتن دفتر نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران در چالوس این افتخار نصیب بنده شد تا در چند جلسه این عزیزان شرکت نمایم و از اتحاد و همدلی خبرنگاران غرب استان لذت می برم.
مهندس رضایی تصریح کرد:خبرنگاران شهرستانهای غرب مازندران از محمود آباد تا رامسر در انعکاس اخبار شهرستانی در رسانه های محلی و سراسری همیشه حضوری فعال دارند.
فرماندار چالوس بیان داشت: نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران که در این شهرستان مستقر است در مدت فعالیت خود اقدامات خوبی را برای اصحاب رسانه غرب مازندران انجام داده است که برگزاری جلسات روز خبرنگار،ساماندهی خبرنگاران،دریافت امکانات برای اصحاب رسانه و نشست خبری با استاندار از اقدامات مهم این نمایندگی بشمار می رود.
معاون سابق استاندار و فرماندارویژه تنکابن بیان داشت: شیخی در نمایندگی خانه مطبوعات هیچ وقت منطقه ای فکر نکرد و برای تمام خبرنگاران غرب استان احترام قائل بود و با قانونمند عمل کردن در فعالیت ها اقدامات خوبی انجام داد و این ظرفیت و روحیه تعامل شاید در مرکز استان دیده نمی شود.
مهندس سیدقدیر رضایی ، فرماندارشهرستان چالوس بیان داشت:شیخی همواره در خدمت نظام بوده و در همراهی و همکاری با خدمتگذاران شهرستان از هیچ کوششی دریغ نکرد و بعنوان یک سرباز اطلاع رسانی اقدامات موثری انجام داد.
فرماندار نمونه مازندران گفت: یکی از اقدامات خوب شیخی تشکیل شرکت تعاونی مسکن خبرنگاران غرب استان،تهیه زمین در شهرستان چالوس و دریافت تسهیلات مسکن اصحاب رسانه بود که در کشور بی نظیر است.
سیدقدیررضایی بیان داشت: شیخی بعنوان نماینده خانه مطبوعات غرب مازندران آنچه در توان داشت در جهت خدمت رسانی به اصحاب رسانه غرب استان بکار برد و امیدواریم اتحاد و همدلی که در اصحاب رسانه وجود دارد توفیقات این دفتر نمایندگی را بیشتر نماید.
فرماندار نمونه کشور بیان داشت: وقتی امروز بیش از 100 خبرنگار غرب استان از فعالیتهای دفتر نمایندگی غرب استان حمایت می کنند نشان دهنده این است که اقدامات این نمایندگی قابل تحسین بوده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس تصریح کرد: وقتی بعضی از افراد عنوان می کنند خبرنگاران غرب استان حاشیه دارند به صراحت اعلام می کنم این موضوع را قبول ندارم و آن را توهین به این قشر زحمتکش می دانم و اعلام می کنم اتحاد و همدلی اصحاب رسانه غرب استان در کشور مثال زدنی است.
میرقدیررضایی بیان داشت: خبرنگاران غرب استان مازندران همواره نشان دادند در همراهی با خدمتگذاران نظام از هیچ کوششی دریغ نکردند و همیشه بازوی توانمند مسئولان بودند.
فرماندار چالوس گفت: توجه و همراهی فرمانداران محترم و ائمه جمعه محترم غرب مازندران با اصحاب رسانه منطقه ستودنی است و این تعامل و همراهی نتیجه عملکرد مثبت خبرنگاران در راستای اطلاع رسانی رویدادهای غرب استان است.
فرماندار سابق کلاردشت بیان داشت: با توجه مسایلی که پیرامون انحلال نمایندگی خانه مطبوعات غرب استان رخ داد از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران به عنوان متولی مطبوعات درخواست دارم هرچه سریعتر در این موضوع ورود پیدا کند تا کسانی که به راحتی به تخریب دیگران مخصوصا اصحاب رسانه غرب استان می پردازند بیش از این جولان ندهند و این حرکت ها برازنده استان مازندران نیست.
فرماندار سابق نوشهر در پایان گفت: هستند کسانی که توان دیدن اتحاد و همدلی مثال زدنی اصحاب رسانه غرب استان را ندارند اما این عزیزان باید به استحکام این همدلی و اتحاد همت کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد