پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پیام نوروزی حاج میرقدیررضائی ؛ "تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف..."


مهندس سیدقدیررضایی ، فرماندار نمونه کشور ، در پیامی فرارسیدن نوروز 1398 را به رهبر معظم انقلاب ، ملت شریف ایران، مردم خون گرم و مهمان نواز استان مازندران تبریک گفت.

لازم به ذکر است ، حاج میرقدیررضایی ، از باسابقه ترین و توانمندترین مدیران تراز اول استان مازندران و کشور است که با تجربه بیش از 30 سال در وزارت کشور سابقه فعالیت در مسئولیت های نظیر ، فرمانداری نوشهر، فرمانداری چالوس، فرمانداری کلاردشت ، معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن ، معاونت سیاسی امنیتی استاندار و ... را در کارنامه خود داشته و سالها به عنوان فرماندار و مدیر نمونه استان و کشور مورد تقدیر قرار گرفته است.

متن کامل پیام نوروزی حاج سیدقدیررضایی به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی
به گلزار آی کز بلبل غزل گفتن بیاموزی

بهار ، تنها واسطه ی تحول زمین وطبیعت نیست ، بلکه دگرگونی احوال و قلوب آدمیان است و نوروز، خاطره خویشاوندی انسان با طبیعت و یادآور طراوت و تازگی است. میهن عزیزمان ، لباس فاخر نوروز را ، نشانه ی نو شدن و تعالی سرزمینی کهن و تاریخی می داند.
تاریخ این سرزمین ، گواه رشادت‌ها و جان نثاری های بزرگ مردان و شیرزنانی است که در طی 8 سال جنگ تحمیلی، مقتدرانه و از بذل جان در کنار همرزمانشان ، ایستادگی، شجاعت و ایثار را معنا کردند تا ما امروز ، بهاری دیگر همراه با آرامش، آزادی و بالندگی را تجربه کنیم .
اینجانب سال جدید و بهار نویدبخش 1398 هجری شمسی را که با  نام مبارک حضرت صدیقه طاهره ، مادرم فاطمه زهرا سلام الله علیها ، دلیل متقن عالم هستی ، گره خورده است، به رهبری فرزانه انقلاب ، ملت عزیز و سلحشور ایران اسلامی و مردمان مهربان ، خون گرم و پاک سیرت مازندران عزیز ،خصوصا خانواده های معظم شهداء،جانبازان،آزادگان و ایثارگران، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدای رحمان  و رحیم میخواهم که این سال نو ، در سایه عنایات زیباترین گل عالم هستی، حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) و رهنمودهای خردمندانه مقام معظم رهبری که با تیزبینی و ژرف اندیشی ، سال جدید را به " رونق تولید " زینت دادند ، پر از نشاط و سرشار از امید و کامروایی برای همه اقشار و اصناف دیار علویان در همه عرصه‌ها قرار داده و مسیر پیشرفت ، ترقی و شکوفایی را با جد و جهد بلیغ طی نمایند .
پیام امسال خویش را با تفعلی زیبا به دیوان حافظ شیراز ، به پایان می رسانم :

بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی *** خـــون خوری ، گـر طلب روزی ننهــاده کنی
آخـرالامــر گـل کـوزه گـران خواهی شـد *** حالیــا فکـــر سبــو کن ، کـه پـر از بـاده کنـی
گـر از آن آدمیـانی کـه بهشتت هوس است *** عیـش با آدمـی ای چنـد پـری  زاده کنــی
تکیـه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف *** مگر اسباب بزرگـی همه آماده کـنی!

سربلند و پیروز باشید

سـید قـدیــررضـایی
خادم ۳۰ ساله ی مردم شریف مازندران در وزارت کشور

فرودین ماه 1398 هجری شمسی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد