پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پیام مهندس رضایی،فرماندارچالوس به مناسبت روز کارگر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان چالوس ، مهندس سیدقدیررضایی، فرماندار محبوب شهرستان چالوس در این بخشی از این پیام افزود:دکارگران بازوی حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند.  بی تردید رمز پیشرفت وتوسعه پایدارکشور با تلاش و کوشش کارگران بعنوان بازوان محرکه اقتصاد کشور است.
http://chaloos.gov.ir/images/rezaei11.JPG
فرهنگ کار، عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول است که رسول اکرم(ص) در روند زندگی انسان‌ها بر دستان توانمندشان بوسه زده است.
نکوداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه و بی‌دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از آن پیامبر رحمت، زحمات بی‌بدیل آنان را ارج نهیم.
اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات کارگران زحمتکش و سخت کوش چالوسی ، فرا رسیدن روز کارگر را به این عزیزان که راه توسعه شهرستان چالوس را در پیش گرفته اند تبریک گفته و با آرزوی توفیق و سربلندی همه این عزیزان، امیدوارم در «سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی » شاهد پیشرفت روزافزون کشور عزیزمان باشیم.
سید قدیر رضایی – فرماندار چالوس

فرماندار چالوس : بیش از 20 پروژه ی ،عمرانی ، در دهه فجر در چالوس به بهره برداری می رسد

حاج میرقدیررضایی ، فرماندار چالوس از افتتاح و بهره برداری 20 پروژه عمرانی،خدماتی با 7 میلیارد تومان اعتبار خبر داد.سید قدیر رضایی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر در سالن اجتماعات فرمانداری چالوس افزود: افتتاح مرغداری 30 هزار قطعه ای و در سه طبقه با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومانی از پروژه های شاخص این شهرستان در دهه فجر امسال می باشد.

فرماندارچالوس ادامه داد: افتتاح مدرسه امام رضا با متراژ 2900 مترمربع با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان،افتتاح طرح های اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی با اعتبار یک میلیار تومان و بیش از 150 نفر اشتغالزایی و چندین پروژه راه،پل،آسفالت،بهداشت و درمان از دیگر پروژه های دهه فجر امسال در شهرستان چالوس به شمار می رود.
نمانیده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: خدا را باید شکر کنیم که خمینی آفرید و این انسان بزرگ پایگذار انقلاب اسلامی ایران بود.
مهندسرضایی بیان داشت:انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در 22 بهمن سال 57 به نقطه عطف خود رسید و مردم مسلمان ایران به حکومت 50 ساله ستم شاهی پایان داده و پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زده است.
فرماندار چالوس تاکید کرد: ریشه و اساس انقلاب اسلامی شهدا هستند و نگهدارنده آن نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی است که با رهنمودهای حکیمانه خود سربلندی و عزت ایران را هر سال با شکوه تر از سال قبل به جهانیان ثابت کرده است.
فرماندار سابق کلاردشت تاکید کرد: در اثبات و راستی انقلاب اسلامی ایران همین بس که بعد از 35 سال پیروزی انقلاب امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که با قوه قهریه نمی شود با ایران برخورد کرد چون رهبر،ملت ایران منطقی هستند.
فرماندارچالوس حاج قدیررضایی گفت: شهرستان چالوس که به فرموده مقام معظم رهبری قدمگاه بیش از 21 هزار شهید گیلان و مازندران است با وحدت،اتحاد و همدلی به نظیر خود در جهت حمایت از مسئولان نظام برای رسد و توسعه کشور تلاش می کنند.
رضایی بیان داشت: اصحاب رسانه هم رسالتی دارند که مهمترین آن حفظ و دفاع از آرمانهای امام خمینی (ره)، و انقلاب اسلامی است و انتظار داریم با اطلاع رسانی خوب از فعالیت های انجام شده امیدو نشاط را در دل مردم ایجاد کنند.
وی گفت: 12 کمیته جهت گرامیداشت دهه فجر در شهرستان چالوس تشکیل شد که انتظار می رود اعضای این کمیته ها بتوانند با ارایه برنامه ریزی مناسب در جهت باشکوه برگزار شدند برنامه های دهه فجر همت کنند.
رضایی تصریح کرد: کمیته امنیت،کمیته اصناف و بازار،کمیته ورزشی،کمیته اطلاع رسانی،کمیته بازررسی،کمیته فرهنگی،کمیته برگزار مراسم ها،کمیته مذهبی از جمله کمیته های گرامیداشت دهه فجر امسال در چالوس بشمار می روند.

فرماندار چالوس: رفع مشکلات شهرک صنعتی مرزن آباد ضروری است

مهندس سیدقدیررضایی ، فرماندار چالوس رفع مشکلات شهرک صنعتی مرزن آباد را ضروری دانست. سید قدیر رضایی در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی مرزن آباد چالوس گفت: شهرک صنعتی مرزن آباد نبض اقتصادی شهرستان محسوب می شود و در اشتغال زایی نیز موفق عمل نموده است.
http://chaloos.gov.ir/images/33.jpg

فرماندارچالوس ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام حماسه اقتصادی وظیفه تولیدکنندگان چند برابر شده و همه باید در راستای تحقق این امر تلاش کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس گفت: اتحاد و همدلی رمز موفق همه کارها است و امیدواریم با همکاری و اتحادی که بین مسئولان و تولیدکنندگان این شهرک وجود دارد مشکلات موجود رفع شود.
مهندس رضایی تاکید کرد: شهرستان آمادگی لازم را دارد تا جهت رفع مشکلات این شهرک اقدامات مورد نیاز را انجام دهد.
مدیرعامل انتقال و بهره برداری امور برق غرب مازندران نیز در این جلسه گفت: توسعه شبکه برق این شهرک با صرف اعتبار 8 میلیارد تومان به 15 مگابایت رسیده است. فقیه بیان داشت: با تحقق توسعه شبکه برق شهرک صنعتی مشکلات برق که قبلا در این شهرک و شهر مرزن آباد نیز وجود داشت رفع شد.

فرماندار چالوس: روند احداث مرکز درمان بستر مرزن آباد راضی کننده نیست

سیدقدیررضایی ، فرماندارچالوس روند احداث مرکز درمان بستر مرزن آباد را راضی کننده ندانست و خواستار تخصیص اعتبار به این پروژه شد. سید قدیر رضایی در بازدید از روند احداث مرکز درمان بستر مرزن آباد بیان داشت: با توجه به اینکه مرزن آباد ورودی جاده چالوس است و سالانه مسافران زیادی در این مسیر تردد می کنند اتمام سریع این پروژه از درخواستهای مهم ما از مسئولین است.

وی ادامه داد: مرزن آباد نیاز به یک مرکز درمان بستر مناسب دارد و ضروری است با تامین اعتبار باقی مانده این پروژه روند احداث آن نیز سرعت بخشد.
فرماندار شهرستان چالوس گفت: زمین اختصاص داده به این پروژه 2هزار مترمربع است که فضای درمان بستر 10 تختخوابی مرزن آباد 80 درصد زمین را اشغال کرده است.مهندس رضایی بیان داشت: اعتبار این پروژه از محل سفر ریاست جمهوری بوده است که تا کنون 290 میلیون تومان صرف هزینه آن شده است.
فرماندار چالوس تاکید کرد: برای اتمام این پروژه 1 میلیارد تومان دیگر نیز اعتبار نیاز است که با توجه به ملی بودن پروژه نیاز است اقدام اساسی جهت تخصیص اعتبار صورت گیرد.
وی گفت: این پروژه تا کنون 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با توجه به شرایط منطقه و محل احداث آن که از ضروریات است پیشرفت فیزیکی کنونی راضی کننده نیست.

پیگیری قاطع فرماندار محبوب چالوس؛ ضرورت اتمام پروژه مرکز درمانی شماره2 چالوس

مهندس سیدقدیررضایی ، فرماندارمحبوب چالوس در بازدید از روند احداث مرکز درمانی شماره 2 چالوس گفت: اتمام این پروژه یکی از ضروریات این شهرستان محسوب می شود.سید قدیر رضایی  بیان داشت: با توجه به اینکه مرکز بهداشت و درمان شهری یکی از نیازهای روز مردم است و با توجه به پیشرفت فیزیکی که این پروژه دارد انتظار داریم تجهیزات آن نیز به زودی تکمیل شود.

وی ادامه داد: این مرکز بهداشت و درمان از پروژه های مهم سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان بوده که اعتبار آن نیز تخصیص داده شده است.
فرماندار شهرستان چالوس در پایان گفت:100 درصد پروژه های سفر مقام معظم رهبری در شهرستان چالوس اجرایی و عملیاتی شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالوس با قدردانی از پیگیری های قاطع فرماندار محترم چالوس ، خواستار افتتاح مرکز بهداشت و درمانی شماره 2 چالوس در  دهه فجر سالجاری شد.

حدیث گردکلی در حاشیه بازدید فرماندار از روند احداث این پروژه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این مرکز بهداشت و درمانی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به شهرستان بوده که با اعتبار 250 میلیون تومان احداث شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر این پروژه بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نیاز به تجهیزات دارد.
گردکلی بیان داشت: مهمترین درخواست ما این است که تخصیص اعتبار باقی مانده انجحام و این پروژه دهه فجر سالجاری به بهره برداری برسد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان چالوس تاکید کرد: این مرکز بهداشت و درمانی 17 هزار نفر جمعیت شهری را پوشش می دهد.

مدرسه قرآن روستای تازه آباد چالوس با حضور فرماندارچالوس،به بهره برداری رسید

ساحل نشین: مدرسه قرآنی روستای تازه آباد شهرستان چالوس ، با حضور مهندس حاج قدیر رضایی ، فرماندار توانمند و محبوب شهرستان چالوس ، امام جمعه چالوس و جمعی از مسئولین این شهرستان به بهره برداری رسید.