پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

انتصاب بی سر و صدا در رامسر!

به گزارش ساحل نشین به نقل از بلاغ، هر چند خبرنگاران و فعالان رسانه های مجازی رامسر، پیش از این گمانه زنی های لازم را در خصوص برخی انتصاب ها انجام داده بودند و همچنین در همین راستا پیش بینی کرده بودند که رئیس بعدی اداره راه و شهرسازی رامسر کسی جز چاووشی، رئیس سابق این اداره نمی تواند باشد ولی در اقدامی نادر که می تواند یادآور انتصابات دولت قبلی باشد، فرماندار رامسر به همراه مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ساعت ۸/۵ صبح آخرین روز هفته دولت، رئیس پرحاشیه این اداره را تودیع کرد.

نگارنده ضمن احترام به ایده فرماندار رامسر و مدیرکل محترم در خصوص مهره چینی های مدیریتی و فارغ از پرداختن به مسائل مربوط به آن به این نکته اشاره دارد که چرا رئیس سابق اداره راه که حواشی زیادی را نیز به همراه داشت، بی سر و صدا رفت و رئیس فعلی نیز بی سر و صدا، کرسی سالیان پیش خود را به دست آورد.

اگر به این نکته ایمان داشته باشیم که دانستن حق مردم و شهروندان است و اگر باز هم معتقد باشیم که زیر پرچم اجرایی رئیس جمهوری حرکت می کنیم که با احترام و تدبیر، درصدد حل تمام امورات است، پس نباید طوری  عمل کنیم که خلاف آن شعارها نمایان شود.

اداره راه و شهرسازی در شهرهای گردشگری، خصوصاً رامسر دارای دامنه مدیریتی وسیعی است.

حال اگر خبرنگاران و فعالان رسانه ها از تودیع و معارفه رییس این اداره محروم باشند و حتی افرادی که با این اداره ارتباط دارند، هنوز از این تودیع و معارفه با خبر نباشند، این موضوع به نفع چه کسی است؟

آیا جز این است با ایجاد همین حاشیه های کوچک به امید شهروندان در دولت تدبیر آسیب خواهد رسید؟

به هر حال رئیس قبلی اداره راه و شهر سازی رامسر بحران برف ۹۲ را پشت سر گذاشت، بحرانی که به گفته استاندار مازندران شهرستان رامسر رتبه نخست را از آن خود کرد و صد البته اداره راه و شهرسازی نیز در کسب این رتبه نقشی را ایفا کرده و حرف هایی را نیز برای گفتن دارد؛حال اگر بخواهیم او را بدون کمترین اطلاع رسانی تودیع کنیم، متضرر کیست؟!

تودیع بی سر و صدای یک رئیس اداره که کمتر از سه ماه به بازنشستگی اش باقی مانده، بر اساس کدام تدبیر صورت می گیرد؟!

هر چند فرماندار رامسر عملاً ثابت کرده که رابطه خوبی با رسانه ها ندارد و این امر را  نه تنها با برگزار نکردن یک جلسه مطبوعاتی بعد از انتصابش، به عینه به اثبات رسانده، بلکه حتی علی رغم  فرمانداران دیگر شهرها که در ایام هفته دولت برای تبیین سیاست های دولت حوزه خود جلسات رسانه ای برگزار می کنند، نیز عمل نکرده است.

با این وجود بنا به فرموده رهبر انقلاب وظیفه همه، کمک به دولت است و ما نیز به عنوان اصحاب رسانه باید آسیب هایی که دولت را در خرد و کلان تهدید می کند، یاد آور شویم و همه مان باید در جهت سازندگی و شکوفایی میهن عزیز گام برداریم زیرا مردم در ۲۴ خرداد ۹۲  به بسیاری از بداخلاقی ها پاسخ منفی دادند و اینک وظیفه مسئولان است که با اعمال خود، به اعتماد مردم پاسخ مثبت دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد