پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پیام سید قدیر رضایی، شیخ فرمانداران مازندران به مناسبت روز خبرنگار

بانام و یاد برادر دلسوز و اخلاقی ام ، شادروان جابر معافی ،
خبرنگار و سرپرست فقید خبرگزاری فارس در  مازندران،
این روز پر افتخار، را صمیمانه  تبریک عرض می نمایم


حاج سیدقدیررضایی، فرماندار نمونه کشور و با تجربه ترین فرماندار مازندران ، با صدور پیامی فرارسیدن هفدهم مردادماه، روزخبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی و اصحاب تلاشگر رسانه تبریک گفتند. متن پیام فرماندار نمونه کشور و مدیر نمونه ملی به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

 وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُ‌ونَ 

هفدهم مردادماه، یادمان شهادت مظلومانه فرزند خدوم و آزاده ی عرصه ی خبر، شهید محمود صارمی ،خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ،"روز خبرنگار" نامیده شده است.
خبرنگاران، تجسم مسئولیت ، امانت ، تعهد ، دلسوزی و وظیفه اند .هر خبرنگار ، با وجدانی بیدار، تصویرگر زمان و مکان خویش است . همواره در عمق جامعه زندگی می کنند  و سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روز و گاهاً پرخطر آنهاست.
در  مرام نامه متعالی خبرنگاران ، نه خبری از بازی های سیاسی و نه خبری از کسب سود اقتصادی است و چنین رویکردی پرورش دهنده خبرنگاران متعهد و وظیفه شناسیست که امروزه عرصه فرهنگ کشور از وجود آنان بر خود می بالد . 
براین باورم ، که خبرنگاران بازوان توانمند خدمت و توسعه و چشمان بینا و گوش های شنوای همه خدمتگزاران و مسئولان کشور هستند . همانان که جهادگونه در حرفه ای پرمخاطره ایفای نقش کرده و همواره حضور چشمگیر دارند.
اینجانب ، با نام و یاد برادر عزیز ، دلسوز و اخلاقی ام ، شادروان جابر معافی ، خبرنگار و سرپرست فقید خبرگزاری فارس در  مازندران ، این روز پر افتخار، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه ی خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان صدیق و شریف عرصه ی اطلاع رسانی صمیمانه  تبریک و تهنیت عرض نموده و از محضر خداوند منان و در پناه عنایات و توجهات حضرت ولی‌ عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) موفقیت و بهروزی همه برادران و خواهران گرامی ام در این عرصه را خواهانم.

دوسـت دار شماسیدقـدیررضـایی
خادم 30 ساله مردم مازندران در وزارت کشـور

مرداد ماه 1393 هجری شمسی