پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

اجرای کامل طرح های عمرانی چالوس نیازمند حدود 350 میلیارد ریال است

فرماندار چالوس اجرا و تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام این شهرستان را نیازمند تامین حدود 350 میلیارد ریال اعتبار دانست.ˈسیدقدیر رضاییˈ  تخصیص ندادن بموقع اعتبار را عمده ترین مشکل فراروی طرح های نیمه تمام این منطقه عنوان کرد و افزود: با تخصیص بموقع اعتبار لازم ، عملیات ساخت حدود 70 طرح نیمه تمام چالوس به پایان خواهد رسید.
http://chaloos.gov.ir/images/IMG_9587.JPG

وی زمان آغاز اجرای اکثر این طرح ها را سال 82 دانست و اظهار داشت: تامین مالی بیشتر این طرح ها از محل اعتبارات مصوب سفرهای استانی دولت گذشته و تعدادی نیز از محل اعتبارات تملک و دارایی شهرستان بوده که اکنون به صورت نیمه کاره رها شده است.

وی روند پیشرفت فیزیکی هر یک از این طرح ها را حدود 30 درصد تا 80 درصد اعلام کرد.مهندس رضایی برای تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل این طرح ها از مسوولان نهادهای ذیربط تقاضای کمک و همکاری کرد .

فرماندار چالوس همچنین اعتبار منظور شده برای این شهرستان از محل اعتبارات تملک و دارایی مازندران را حدود 110 میلیارد ریال برشمرد .

مهندس رضایی شمار طرح های مصوب از محل سفرهای رهبری به این شهرستان را حدود 205 طرح ذکر کرد و ادامه داد: کار اجرای حدود 95 درصد از این تعداد طرح به پایان رسیده و عملیات اجرای بقیه طرح ها در حال انجام است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد