پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

امام جمعه چالوس خواستار رفع مشکلات شهر تازه تاسیس هچیرود شد

امام جمعه چالوس با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و رضایت بخش نبودن وضعیت کنونی شهر جدید هچیرود ، خواستار رفع هرچه زودتر مشکلات این شهر از سوی دستگاه های ذیربط شد.


حجت الاسلام ˈ محمدمهدی راشدی ˈ گفت : غرب مازندران بویژه مناطقی مانند هیچرود در ایام تعطیلات از جمله نوروز شاهد حضور مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور هستند و مسوولان باید با رفع مشکلات علاوه بر خدمت به مردم منطقه ، زمینه را برای جذب گردشگر فراهم کنند.

وی با اشاره به گذشت حدود دو سال از شهر شدن هیچرود ، گفت : بافت این شهر که از بیش 13 روستا تشکیل شده است هنوز روستایی است و از فضا و امکانات شهری مناسب برخوردار نیست و راه و شهرسازی مناسبی نیز ندارد.

امام جمعه چالوس افزود : تامین آب شرب این شهر و نحوه لوله کشی آن در برخی مناطق با مشکل مواجه است و برق نیز وضعیت خوبی ندارد که دغدغه مسوولان و مردم شهر است.

وی ادامه داد : حساسیت های وضعیت موجود و نگرانی های مردم منطقه به اعضای شورای اسلامی شهر جدید هچیرود منتقل شد تا با بررسی این مشکلات در راستای خدمات رسانی به شهروندان نهایت دقت و تدبیر را به کار برند.

راشدی با اشاره به اهمیت تعامل و همدلی در کارها گفت: با همکاری و تعامل می توان کارها را به نحو مطلوب پیش برد به صورتی که هر روز نسبت به روز قبل با همدیگر همراه تر باشیم.


وی بر انتخاب هرچه زودتر شهردار برای هیچرود توسط اعضای شورای اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: با انتخاب شهردار در کوتاه ترین زمان می توان در جهت رفع مشکلات مردم و گردشگران این شهر گام برداشت و تمامی تصمیمات باید در راستای خدمات رسانی مطلوب و شایسته به مردم انقلابی هچیرود به عنوان انتخاب کنندگان اعضا صورت گیرد.


او افزود : شناسایی کمبودها و نارسایی شهری و تلاش و برنامه ریزی برای رفع مشکلات از وظایف مهم شوراها در کنار یک شهردار کارآمد، با تدبیر و دارای برنامه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد