پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

انتقاد از مدیریت ربیع فلاح/ آقای استاندار مازندران! صورت مسئله پاک شدنی نیست !!!

شمال فردا - استاندار مارندران در واپسین روزهای سال 92 در اقدامی تبعیض آمیز و با دست چین چند رسانه مکتوب و خبرگزاری ، هم اندیشی رسانه ای خود را شکل داد تا نشان دهد هنچنان قصد دارد درهای تعامل وهمفکری استانداری در دوره مدیریت وی بر روی رسانه ها بسته بماند !

دعوت از چند رسانه محدود وغالبا هماهنگ که از تعداد انگشتان دو دست هم فراتر نرفته است به خوبی آستانه تحمل پذیری استانداری مازندران را نشان داده و هیچ نشانی از تدبیر ، امید و اعتدال در آن دیده نمی شود و تنها کام رسانه ها را در روزهای شیرین بهاری پیش رو تلخ کرده است .

رسانه های مازندران که همواره در قالب نقدهای خود استان را از گردنه های پر پیچ و خم عبور داده اند انتظار داشتند پس از ماهها رودرو با استاندار نشسته و از توسعه استان و موانع و راهکارهای آن سخن بگویند اما انگار تصمیم استاندار مازندران به جای پاسخ به نقدها و ابهامات « پاک کردن صورت مسئله » و عدم هم اندیشی با رسانه های منتفد و دلسوز بوده که در کنار آن حتی چند رسانه محدود نزدیک به خود را نیز کنار گذاشته اند تا توجیهی بر دعوت گزینشی و دست چین شده خود داشته باشند اما غافل از اینکه تا رسانه های مستقل ، دلسوز و مردمی حضور دارند صورت مسئله پاک شدنی نیست و باید برای آن راهکار و پاسخ پیدا کرد !

به ما حق دهید که شک نکنیم این اقدام استاندار، تعمدی و به انگیزه اعلام بی اعتنایی به واقع گویان و مخالفت آشکار با منتقدانی است که نمی خواهند با آلاف و علوف مرسوم در سازمانها خو و مجیزگویی کنند!

معلوم نیست که آقای استاندار چرا بجای تصحیح اشتباهات و تقویت مدیریت خود و نیز استقبال از جریان صادقانه و شفاف اطلاع رسانی، به این سیاست روی آورده و می خواهد حلقه کوچکی را برای مقابله با رسانه ها از جنس رسانه ها تشکیل داده و دیگر رسانه ها را منزوی کند؟ !

استاندار محترم باید بداند که افکار عمومی بیدار است و فرق بین اطلاع رسانی سفارشی و مجیز گو را با اطلاع رسانی مستقل و شفاف می داند و اینگونه اقدامات راه به جایی نخواهند برد و توصیه می شود که بجای انحصارگرایی، ظرفیت افزایی نموده و استثناء قائل نشود!

راهکار مواجهه صحیح با رسانه ها شکایت و محروم کردن و بی اعتنایی رسمی بر اساس مشورت اشتباه با اطرافیان بی ملاحظه نیست، بلکه راهش رفع نقائص، تصحیح اشتباهات، ترمیم و تکمیل ناتوانی ها و نارسایی ها و نیز تعامل صادقانه با رسانه هاست که متاسفانه در دوره مدیریتی ایشان کمتر دیده می شود.

بنابراین ما رسانه های مجازی به تاسی از رهبر فرزانه انقلاب ضمن اعلام حمایت از دولت تدبیر و امید ،همچنان برای پیشرفت و آبادانی ایران عزیز و استان سربلند مازندران نقدهای دلسوزانه خویش را تداوم خواهند بخشید .

بدون تردید در ادامه راه نیز حاضر به پذیرش اینگونه تحقیرها نبوده و به رئیس محترم شورای اطلاع رسانی دولت در استان توصیه می شود که در تعیین کسانی که به استاندار محترم در زمینه رسانه ها مشورت می دهند، دقت بیشتری به عمل آورد تا مجموعه استانداری بیش ازرسانه ها دوری نکنند.

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد