پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

انتقادات از استاندار مازندران تمامی ندارد!علیپور خنکدار: ربیع فلاح مشکل قضایی دارد/با استاندار فلاح ، مازندران به قهقرایی می رود

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار با تشریح مشکلات استان مازندران، گفت: از استاندار مازندران به قوه قضائیه و کمیسیون اصل90 قانون اساسی شکایت می‌کنیم.   
  
کمال علی‌پور خنکداری در نشست امروز (چهارشنبه 21 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر کشور درباره استاندار مازندران گفت: این استان با استاندار فعلی به قهقرایی می‌رود.

وی با انتقاد از انتصابات عجیب و غریب، وضعیت نابسامان، مسئولیت افراد مشکل‌دار جریان فتنه 88 در استانداری مازندران گفت: متاسفانه فردی که محکومیت قضایی دارد به‌عنوان مدیرکل مجموعه و تشکیلات استانداری مازندران منصوب شده است، ضمن اینکه استاندار مازندران نیز در زمان مسئولیت خود در سازمان جنگل‌ها و منابع طبیعی وزارت کشاورزی مشکل داشت.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر اینکه حتی حضور یک‌روزه استاندار مازندران در این جایگاه، استان مازندران را با مشکل مواجه می‌کند، افزود: استان مازندران مشکلات عدیده‌ای در نرخ بیکاری، صنعت، علمی و کشاورزی دارد که با این استاندار استان به قهقرایی می‌رود.

علی‌پور خطاب به وزیر کشور گفت: اگر شما مشکلات استاندار مازندران را پیگیری نمی‌کنید، ما از طریق قوه قضائیه و همچنین شکایت به کمیسیون اصل 90 این موضوع را پیگیری کنیم.

وی در تذکر دیگری به وزیر بهداشت و درمان نیز گفت: طرح پزشک خانواده که در استان مازندران به صورت پایلوت در حال اجرا است، با مشکلاتی مواجه شده که باید برطرف شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس در تذکر دیگری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بازنشستگان صنعت فولاد در دریافت حقوق خود با مشکل مواجهند، افزود: حقوق اسفندماه بازنشستگان فولاد کشور در منطقه سوادکوه سال گذشته 150 هزار تومان پرداخت شد؛ مبادا این اتفاق برای امسال که در ایام پایانی سال هستیم رخ دهد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس نهم از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزیر صنعت درخواست پیگیری پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد