پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پیام سید قدیر رضایی، شیخ فرمانداران مازندران به مناسبت روز خبرنگار

بانام و یاد برادر دلسوز و اخلاقی ام ، شادروان جابر معافی ،
خبرنگار و سرپرست فقید خبرگزاری فارس در  مازندران،
این روز پر افتخار، را صمیمانه  تبریک عرض می نمایم


حاج سیدقدیررضایی، فرماندار نمونه کشور و با تجربه ترین فرماندار مازندران ، با صدور پیامی فرارسیدن هفدهم مردادماه، روزخبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی و اصحاب تلاشگر رسانه تبریک گفتند. متن پیام فرماندار نمونه کشور و مدیر نمونه ملی به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

 وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُ‌ونَ 

هفدهم مردادماه، یادمان شهادت مظلومانه فرزند خدوم و آزاده ی عرصه ی خبر، شهید محمود صارمی ،خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ،"روز خبرنگار" نامیده شده است.
خبرنگاران، تجسم مسئولیت ، امانت ، تعهد ، دلسوزی و وظیفه اند .هر خبرنگار ، با وجدانی بیدار، تصویرگر زمان و مکان خویش است . همواره در عمق جامعه زندگی می کنند  و سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روز و گاهاً پرخطر آنهاست.
در  مرام نامه متعالی خبرنگاران ، نه خبری از بازی های سیاسی و نه خبری از کسب سود اقتصادی است و چنین رویکردی پرورش دهنده خبرنگاران متعهد و وظیفه شناسیست که امروزه عرصه فرهنگ کشور از وجود آنان بر خود می بالد . 
براین باورم ، که خبرنگاران بازوان توانمند خدمت و توسعه و چشمان بینا و گوش های شنوای همه خدمتگزاران و مسئولان کشور هستند . همانان که جهادگونه در حرفه ای پرمخاطره ایفای نقش کرده و همواره حضور چشمگیر دارند.
اینجانب ، با نام و یاد برادر عزیز ، دلسوز و اخلاقی ام ، شادروان جابر معافی ، خبرنگار و سرپرست فقید خبرگزاری فارس در  مازندران ، این روز پر افتخار، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه ی خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان صدیق و شریف عرصه ی اطلاع رسانی صمیمانه  تبریک و تهنیت عرض نموده و از محضر خداوند منان و در پناه عنایات و توجهات حضرت ولی‌ عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) موفقیت و بهروزی همه برادران و خواهران گرامی ام در این عرصه را خواهانم.

دوسـت دار شماسیدقـدیررضـایی
خادم 30 ساله مردم مازندران در وزارت کشـور

مرداد ماه 1393 هجری شمسی

نظرات 1 + ارسال نظر
ghoraniii 1393/05/19 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام و عرض ادب/.
یکی از نکات جالب و منحصر به فرد پیام امسال حاج قدیر ، یاددآوری نام شادروان جابر معافی بود.
تقریبا من ندیدم مدیران و مسئولان امروز مازندران ، نامی از این روزنامه نگار و خبرنگار فقید مازندران در پیام های شان بیاورند.. به حقیقت حاج قدیر درست فرمود که زنده یاد معافی در دلسوزی و اخلاق سرامد بود..

واقعا جای تاسف است برای مازندران!
جابر معافی در مرداد سال گذشته در قید حیات بود و روز خبرنگار را در کنار ما جشن گرفت و شهریور ماه به رحمت خدا رفت ولی این اقایان هیچ یادی از ایشان نکردند...
میرقدیررضایی، مدیر سرآمد مازندرانی است.دراخلاق وادب و مدیریت /
کسی به گرد او هم نمیرسد/استفاده از میرقدیر لیاقت می خواهد که خداوند این لیاقت را به هیچ کدام از مسئولان امروز استانداری مازندران نداده است/
این مدیر با شرف و متدین ، درپیام زیبایش با قلم توانمندش ، در واقع یادی از سالگردمرحوم معافی که در ماه آینده خواهد بود هم کرده است...
درود بر تو سیدقدیر و سلام بر تو
هرجا هستی .. هرجا باشی
خدایا سلامت بدارش
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد