پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پیام حاج میرقدیررضایی، فرماندار با تجربه چالوس ، به مناسبت روز معلم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان چالوس، در بخشی از پیام با با فرماندارچالوس و سابقه ترین فرماندار مازندران آمده است: فرا رسیدن 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری (ره) و روز معلم یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
http://chaloos.gov.ir/images/rezaei77.JPG
معلمان طلایه داران پیشرفت و تعالی در هر کشور و جامعه ای می باشند و همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می درخشند و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان ها ، از دام ظلمت ، جهالت ، شقاوت و ضلالت را بر عهده دارند.
معلم بر لوح جان ها نقش دانش و بینش حک می کند و با خانه تعلیم ، بر دفتر سفید دل ، سرمشق تربیت می دهد . زلال جاری در بوستان ادب و عرفان او ، گل های سینه دانش آموزان را بارور می کندو چه زیبا سروده اندکه به سان شمعی می سوزدو بشررا از تاریکی جهل و نادانی بیرون  می آورد.
معلم چراغ فروزنده سرزمین علم و فرهیختگی است و دانستن و شناختن را با گذشت و مهر آفرینی به جان های شیفته آموختن ارزانی میدارد.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به معلمان سختکوش چالوسی ، امیدوارم که به لطف خداوند باریتعالی ودر ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج ) با تلاش وهمت همه معلمان صبور این سرزمین شاهد شکوفایی هرچه بیشتر نونهالان و دانش آموزان عزیز این خطه از میهن اسلامی باشیم  .

سید قدیر رضایی – فرماندار چالوس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد