پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

شفاف نشدن برنامه های دولت در مازندران و ادامه پروژه تخریب دولت گذشته!

به  گزارش ساحل نشین به نقل از بلاغ ، رسم غلطی است که هر دولت جدیدی که در کشور توسط مردم به خدمت گرفته می‌شود، برای تبرئه کردن خویش از برخی مشکلات و چالش‌های موجود، اقدامات دولت گذشته را زیر سوال می برد و این موضوع در دولت تدبیر و امید بیشتر از گذشته در استان مازندران نمود پیدا کرده است.

مسئولان استان مازندران از استاندار مازندران گرفته تا سایر مسئولان استان، بارها و بارها به صراحت درباره عملکرد برخی از همکاران گذشته خویش صحبت به میان آوردند و کمتر درباره برنامه خویش برای رفع مشکلات صحبت کردند و هر بار که پای ارائه برنامه وسط می آید، از کمبود اعتبارات و مشکلات صحبت به میان می آید و جالب اینکه این مشکلات و کمبودها را به دولت گذشته و عملکرد دولت مردان در گذشته ربط می دهند.

تبرئه کردن مسئولان استان مازندران از مشکلات موجود از مسئول  ارشد استان شروع شده و در حال حاضر به یک اپیدمی تبدیل شد و همه مسئولان استان مشکلات و کمبودهای موجود در استان را به مسئولان دولت قبلی ارتباط می‌دهند و این درحالی است که در دولت قبلی کمتر شاهد این گونه صحبت ها حداقل از جانب مسئول ارشد استان بودیم.

زیر سوال بردن دولت در استان مازندران در تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز نقل صحبت ها بود و علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران نیز با بیان اینکه برخی از پروژه های راه های استان پس از سال ها هنوز به اتمام نرسیده است، گفت: امید است در دولت تدبیر و امید از محل اعتبارات ملی این مشکلات حل و فصل شود.

اما واقعاً این همه ایراد گرفتن از دولت قبل در استان لازم است، واقعاً مسئولان استان مازندران که ادعای سازندگی، اصلاح طلبی و اعتدال‌گرایی دارند، خودشان برای توسعه استان مازندران چه برنامه ای دارند؟!

از ابتدای دولت در استان مازندران تاکنون پروژه ای به جا مانده از دولت قبلی در استان که گره از مشکلات مردم باز کند، افتتاح نشد.

بسیاری از پروژه هایی که با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در مازندران موجود است، هنوز به بهره برداری نرسید، بسیاری از طرح های که در استان در حال احداث است، نتیجه طرح و پیشنهادهای دولت قبل در مازندران است.

قرار نیست در این گزارش از عملکرد دولت قبل در استان دفاع شود ولی کمی انصاف لازم است و به قول سیاسیون دولت تدبیر، مسئولان دولت در استان مازندران به جای تخریب به اعلام برنامه ها و قول های مساعد اقدام کنند.

آیا برگزاری کنفرانس گردشگری سلامت با هزینه آنچنانی که هنوز منابع هزینه‌ای آن مشخص نشد و هیچ فردی حاضر به اظهار نظر درباره آن نیست،حضور چند استاندار کشور همسایه، کلنگ زنی تله کابین در گلوگاه که معلوم نیست سرنوشت آن مثل سایر پروژه های مازندران شود، می شود به عنوان عملکرد دولت در مازندران یاد کرد.

اگر مسئولان استان مازندران غیر از این موارد پروژه ای تأثیرگذاری در استان در دست اجرا دارند، بلاغ حاضر به انتشار اقدامات دولت در مازندران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد