پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

فرماندار چالوس ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شد

ساحل نشین : به گزارش ساحل نشین ، فرماندار شهرستان چالوس از حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس به مجلس نهم راه یافت. 

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم احمدی لاشکی ، فرماندار سابق چالوس ، توانست با ۵۸ هزار و ۹۶۸ رای به عنوان نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم شورای اسلامی راه یابد.

دکتر انوشیروان محسنی بندپی که پیش از این به مدت ۱۲ سال در کرسی نمایندگی مجلس حضور داشت، در مجموع  با ۳۵ هزار و ۴۰۱ رای در رتبه دوم قرار گیرد و از رفتن به مجلس نهم باز ماند.

حجت الاسلام عبدالغفار آل حبی توانست ۱۶ هزار و ۴۴ رای را بدست آورد و در رتبه سوم قرار گیرد.

شهاب لهراسبی نیچکوهی، محسن سام دلیری و فرهمند بهشتی‌پور به ترتیب با ۸هزار و ۶۳۴ رای و ۳ هزار و ۵۴۵ رای و ۳ هزار و ۱۵۶ رای رتبه‌های سوم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

در ادامه کاوه جوادی مجلج و وجیهه دیوسالار و سید رفیع کاظمی مازندرانی با هزار و ۸۸۸ رای و هزار و ۵۶ رای و ۹۸۸ رای در رتبه‌های هفتم تا نهم قرار گرفتند.

از مجموع ۱۳۱ هزار و ۷۷۲ رای ماخوذه این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس ۱۲۹ هزار و ۶۸۰ صحیح بوده  که بیش از ۷۸ درصد واجدین شرایط اخذ رای را شامل شده است.

۱۶۹ هزار نفر در شهرستانهای نوشهر و چالوس واجد شرایط برای سپردن آرا در صندوق‌های اخذ رای بودند.

سیدقدیر رضایی ، فرماندار شهرستان چالوس ، میزان مشارکت مردم چالوس در انتخابات مجلس نهم بیش از 84 درصد بوده است . رییس ستاد انتخابات چالوس و نوشهر افزود : مشارکت مردم نوشهر و چالوس نسبت به انتخابات گذشته بیش از 18 درصد افزایش چشمگیری داشته است.

سیدقدیررضایی: اعلام وفاداری مردم حماسه سازو غیرتمند ایران اسلامی

ساحل نشین: مهندس سیدقدیررضایی ، فرماندار شهرستان چالوس و رییس ستاد انتخابات شهرستان چالوس ، با صدور بیانیه‌ای از حضور با شکوه و میلیونی ملت شریف ، غیرتمند و حماسه ساز ایران اسلامی ، مردم همیشه در صحنه استان مازندران و شهرستان بزرگ چالوس ، در انتخابات 12 اسفندماه ، قدردانی کرد. 

مهندس سید قدیر رضایی در این بیانیه آورده‌اند : در 12 اسفند 1390، فرصت دیگری برای نمایش عزم راسخ ملت ایران برای پشتیبانی از نظام مقدس و با شکوه جمهوری اسلامی فراهم آمد. مردم حماسه‌ساز و غیرتمند ایران، دوازدهم اسفند ماه بار دیگر با حضور گسترده و میلیونی خود در پای صندوق‌های رای، تعلق خاطر خود به حریم ولایت و اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی را اعلام داشتند و به دشمنان اسلام و انقلاب ثابت کردند که هجمه‌های آنها، از ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته ای کشور و هجمه‌های رسانه‌ای تا فشارهای اقتصادی و سیاسی و هر توطئه دیگر ، عزم این ملت را برای حمایت بیشتر از انقلاب اسلامی جزم‌تر می‌کند.

میرقدیررضایی ، نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس افزودند : اقدامات دشمنان نه تنها تاثیری منفی ندارد بلکه آحاد مردم را در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای گران‌قدر مصمم‌تر کرده و به جهانیان نشان دادند که همواره پشتیبان نظام مقدس ولایت فقیه و ولایت مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای(حفظه الله) خواهند بود.

در این بیانیه آمده است: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان بزرگ چالوس ، همگام با ملت بزرگ ایران ، روز 12 اسفند با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر نشان دادند پشتیبان ولایت فقیه هستند.

اینجانب به سهم خود از همه اقشار و طبقات مختلف مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی ، دیارعلویان استان مازندران و شهرستان عزیز چالوس قدردانی کرده و از صمیم قلب اعلام میکنم که شما مردم شریف با حضور حماسی و گسترده خود در پای صندوق‌های اخذ رای، گوشه‌ای از عظمت و اقتدار خود را در تعیین سرنوشت خود، به نمایش گذاشتید و یک بار دیگر سیاه‌نمایی‌های رسانه‌های غربی و فتنه گران را با اثبات حقانیت خود در دنیا برملا ساختید. 

سیدقدیررضایی  

فرماندارشهرستان چالوس

فرماندارچالوس :همکاری 2500 نفر در امر برگزاری انتخابات در چالوس

ساحل نشین: مهندس سیدقدیر رضایی ، فرماندار شهرستان چالوس و رییس ستاد انتخابات چالوس ، در گفتگو با خبرنگار چالوس نیوز، افزود:با توجه به اینکه در سال1390 رخداد بزرگ سیاسی به نام پروژه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است این شهرستان آمادگی لازم را برای باشکوه برگزار کردن این رویداد بزرگ را دارد. 

وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به برگزاری جلسات مستمر و منظم با حضور اعضای هیئتهای اجرایی،نظارت و بازرسی شاهد آمادگی و هماهنگی بیشتر در جهت برگزاری انتخابات در روز 12 اسفند در این شهرستان هستیم.
فرماندار چالوس بیان داشت: تمهیدات لازم برابر ماده 11 قانون انتخابات که همه دستگاههای اجرایی ملزم به تامین رایانه و نیروهای انسانی مورد نیاز در امر برگزاری انتخابات هستند در این شهرستان اندیشیده شده است.
نماینده عالی دولت در چالوس بیان داشت: همه باید تلاش کنیم تا فضای لازم را جهت مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم کنیم.
مهندس رضایی تاکید کرد:اطمینان دارم ملت بزرگ ایران به پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز 12 اسفند در تعیین سرنوشت خود حضوری سرافراز خواهند داشت.
وی بیان داشت: در صورت  برگزاری رایانه ای انتخابات این آمادگی در شهرستان چالوس نیز وجود دارد و مقدمات این کار انجام شده است.
فرماندارچالوس و نماینده عالی دولت در چالوس اظهار داشت:اعضای ستاد نظارت خوبی را بر روند فعالیت های انتخاباتی تا کنون داشتند و جایی نیاز به تذکر بود به ستادهای تبلیغاتی مورد نظر تذکر داده شد.
میرقدیررضایی در پایان گفت:شهرستان چالوس که به فرموده رهبر معظم انقلاب قدمگاه 21هزار شهید گیلان و مازندران است روز 12 اسفند با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری را در تاریخ این شهرستان رقم می زند.

پیام انتخاباتی امام راحل(ره) به ملت ایران از روی تخت بیمارستان

ساحل نشین: به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساحل نشین به نقل از جهان، بنیانگذار انقلاب اسلامی گرچه در ایام انتخابات مجلس اول به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان تحت درمان بود اما همان زمان نیز نگاه ملت ایران را به دشمن در کمین نشسته توجه دادند و از مردم خواستند با حضور گسترده در این انتخابات هم همبستگی خود را حفظ کنند و مصالح اسلام و کشور اسلامى را فداى منافع شخصى یا گروهى نکنند.به گزارش جهان، مرور این پیام در شرایط کنونی که دشمنان مانند گذشته برای کاهش حضور مردم در انتخابات در تلاشند، می تواند به روشن تر شدن جبهه بندی دشمن که از همان روزهای اولیه انقلاب آغاز شده، کمک کند. متن کامل پیام امام راحل که روز 23 بهمن 1358 و از بیمارستان قلب‏ تهران صادر شد، بدین شرح است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم‏

من با کمال مباهات از رشد سیاسى و تعهد اسلامى ملت شریف ایران تشکر مى‏کنم که در همه ‏پرسیهاى گذشته، خصوصاً در انتخاب رئیس جمهور، در اخلاق اسلامى و تعالى روحى، گوى سبقت را ربودند و ثابت کردند که انقلاب اسلامى بزرگ ما قبل از آنکه انقلاب سیاسى و اجتماعى باشد، یک انقلاب معنوى روحانى است. من در ایام آخر عمر با امیدوارى کامل و سرافرازى از نبوغ شما به سوى دار رحمت حق کوچ مى‏کنم.

سرفرازى و مباهات آن گاه به حد کمال خواهد رسید که در انتخابات مجلس شوراى اسلامى، چون انتخابات ریاست جمهورى کمال رشد انسانى- اسلامى خود را نشان دهید. شما اى ملت عزیز که براى خدا و جلب رضاى او بپاخاستید و با تأیید و توفیق ذات مقدسش به پیروزى معجزه‏ آسا رسیدید، اکنون نیز در این مرحله که مقام امتحان است کوشش کنید که مصالح اسلام و کشور اسلامى را فداى منافع شخصى یا گروهى نکنید.

من انتظار دارم که وحدت کلمه خود را حفظ و در انتخاب وکلاى خود رضاى حق را بر رضاى خود مقدّم دارید. من متواضعانه از شما مى‏خواهم که حتى الامکان در انتخاب اشخاص با هم موافقت نمایید و اشخاصى اسلامى، متعهد، غیر منحرف از صراط مستقیم الهى را در نظر بگیرید و سرنوشت اسلام و کشور خود را به دست کسانى دهید که به اسلام و جمهورى اسلامى و قانون اساسى معتقد و نسبت به احکام نورانى الهى متعهد باشند و منفعت خود را بر مصلحت کشور مقدّم ندارند.

من از شما مى‏خواهم که تا انعقاد مجلس شوراى اسلامى که شوراى انقلاب به منزله آن است، از شوراى انقلاب اسلامى و از افراد آن شورا که خدمتگزار به اسلام و به ملت و مورد تأیید این جانب هستند پشتیبانى نمایید. من از شوراى انقلاب مى‏خواهم که به خدمت صادقانه خود ادامه دهند و از همه اعضاى دولت، چه کشورى و چه لشکرى مى‏خواهم که صادقانه با آنان همکارى نمایند و چون برادران با وفا از هم پشتیبانى کنند و چنانکه دستور اسلام است، ید واحده بر «مَنْ سِوى‏» «1» باشند.

من در بیمارستان دعاگوى شما هستم و انتظار آن دارم که همبستگى شما را در مسائل کشورى بشنوم. من از همه ملت و همه گروهها خواهانم در این لحظات حساس که دشمنان همه در کمینند و منتظر فرصت، به خاطر خداى متعال و به خاطر مصالح کشور و ملت و به خاطر خونهاى ریخته شده در راه آزادى و استقلال، به خاطر هر چه که آن را محترم مى‏شمارید از اختلاف و نفاق دست برداشته و خود را در مقابل حق و خلق سرفراز نمایید از خداوند متعال عظمت اسلام و مسلمین را خواستارم. و السلام على عباد اللَّه الصالحین....روح اللَّه الموسوی الخمینى‏

مهندس رضایی:انتخابات مجلس در چالوس کاملاً رایانه‌ای برگزار میشود

 هرچند در زمان مرخصی حضور روسای ادارات در فعالیت های انتخاباتی منعی ندارد اما باید سعی شود مدیران از حضور در ستادهای تبلیغات و فعالیت های انتخاباتی خودداری کنند.

 

                       

مهندس سید قدیر رضایی، فرماندارشهرستان چالوس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه از اهداف این ستاد در شهرستان بوده و نیاز است در روند برگزاری انتخابات نظارت مستمر و دقیقی از سوی مجریان انتخابات صورت پذیرد.

وی اظهار داشت: تمامی مقدمات برای برگزاری انتخابات سالم در چالوس فراهم است و اعضای ستاد اجرایی، نظارت و بازرسی آماده برگزاری انتخابات مطلوب در شهرستان هستند.

رئیس ستاد انتخابات چالوس بیان داشت: تدابیر اندیشیده شده از ماه‌های قبل همه تمهیدات لازم برای برپایی انتخاباتی باشکوه در حوزه انتخابیه چالوس اندیشیده شده است.

مهندس رضایی با اشاره به کارشکنی‌های 33 ساله دشمنان علیه نظام و انقلاب ادامه داد: مردم ایران بار دیگر با حضور در انتخابات دشمنان را از مقاصد خود مایوس می‌کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: نظارت بیشتر موجب کاهش تخلفات و در نتیجه کاهش اعتراض‌ها در زمینه صورت گرفتن تخلفات انتخاباتی می‌شود.

وی تداوم و پیشرفت‌های روزافزون نظام اسلامی را نتیجه حضور مردم در تمامی عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور دانست و افزود: ترس دشمنان از قدرت روز افزون ایران اسلامی تلاش آنان برای جلوگیری از حضور حداکثری مردم در انتخابات را دوچندان کرده است.

حاج میرقدیررضایی بیان داشت: حضور گسترده مردم در 12 اسفندماه امسال در پای صندوق‌های رأی‌گیری تمام تراژدی‌های دشمنان را برهم خواهد زد.

فرماندارچالوس در پایان تاکید کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان چالوس به طور کامل رایانه‌ای برگزار می‌شود و تمهیدات لازم در این مورد اندیشیده شده است.

فرماندارچالوس: چالوس در امر تبلیغات انتخاباتی شهری پاک است

ساحل نشین: مهندس سیدقدیررضایی ،فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان بزرگ چالوس گفت: در روز اول تبلیغات در چالوس، شاهد هیچ گونه تخلف انتخاباتی نبوده و می توان از این حیث از چالوس به عنوان شهر پاک یاد کرد. 

مهندس سید قدیر رضایی در گفتگو  با خبرنگار مهر اظهار داشت: ستادهای تبلیغاتی کاندیداها در نحوه تبلیغات و اطلاع رسانی از فعالیت های خود در روز اول انتخابات نهایت همکاری را با مجموعه ستاد اجرایی، نظارتی و بازرسی داشته که امید است این روند ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: اعضای ستاد اجرایی، نظارتی و بازرسی حضوری فعال و مستمر در سطح شهر دارند و با هرگونه تخلف تبلیغاتی برخورد خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات چالوس بیان داشت: تبلیغات انتخاباتی در چالوس در مکانهایی که مشخص شد انجام می گیرد و رعایت قوانین انتخاباتی در بحث تبلیغات به طور کلی در حال انجام است.

وی بیان داشت: 114 صندوق اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده که 70 صندوق در حوزه چالوس، 26 صندوق در حوزه مرزن آباد و 18 صندوق در حوزه کلاردشت است.

رضایی، رسانه‌ها را رکن اساسی جامعه دانست و بیان داشت: خبرنگاران در فرهنگ‌سازی، ایجاد زمینه برای رقابتی سالم و  مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش مهمی به‌عهده دارند.

فرماندار چالوس گفت: مردم همواره هوشیار و مراقب توطئه ها و نقشه‏ های دشمنان هستند و همانگونه که دشمنان در 22 بهمن به دنبال این بودند که مردم حضور کم‏رنگی در راهپیمایی داشته باشند ولی دیدیم که حماسه دیگری آفریده شد و پاسخ خود را گرفتند و در انتخابات آتی نیز مایوس می‏ شوند.

حضور حداکثری مردم در انتخابات ،ناکامی دشمنان را رقم می‌زند

 نظام اسلامی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب با توطئه‌ها و هجمه‌های مختلف دشمنان و فتنه گران مواجه بوده و تاکنون با وحدت و یکپارچگی توانسته اقتدار و عزت خود را حفظ کند.

ساحل نشین:  مهندس میرقدیررضایی، فرماندارچالوس و رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان چالوس گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در روز 12 اسفند امسال بار دیگر ناکامی دشمنان را رقم می‌زند. 

مهندس سید قدیر رضایی در جلسه هیئت‌های اجرایی و نظارت نهمین دوره انتخابات در منطقه مرزن‌آباد و کلاردشت گفت: در طول عمر با برکت انقلاب حضور گسترده مردم در زمان‌های حساس و سرنوشت‌ساز همواره موجب ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان بوده است.

وی اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به جهت بعضی از مسائل روز کشور و جهان دارای حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و بنابراین ضروری است با حضور گسترده خود به جهانیان همانند دوره‌های گذشته ثابت کنیم وفادار به آرمان‌های امام خمینی(ره) و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس تصریح کرد: نظام اسلامی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب با توطئه‌ها و هجمه‌های مختلف دشمنان و فتنه گران مواجه بوده و تاکنون با وحدت و یکپارچگی توانسته اقتدار و عزت خود را حفظ کند.

رضایی بیان داشت: هرگونه بهره‌گیری از وسایل و امکانات دستگاه‌های دولتی برای استفاده‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ممنوع است و در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی با آن صورت می‌گیرد.

وی خطاب به بخشداران مرزن‌آباد و کلاردشت گفت: مشکلات و دغدغه‌های احتمالی در بخش جهت برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شناسایی و برای رفع آن اقدام شود.

رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان چالوس گفت: یکی از موضوع‌های مهم در روند انتخابات در بخش مرزن‌آباد مسیر جاده کندوان است که باید در این روز دوطرفه باشد و در این زمینه نیاز است نیروی انتظامی اقدامات ویژه خود را انجام دهد.

رضایی اذعان داشت: اعضای هیئت اجرایی، بازرسی و نظارت بر نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه این شهرستان باید تلاش کنند در محافل عمومی از ارائه اظهارنظر شخصی در مورد کاندیداها و انتخابات خودداری کنند.

درحوزه تنکابن،شورای نگهبان؛نیکنام،شمس و ماچیانی را رد صلاحیت کرد

ساحل نشین: بنابر گزارش شمیم شمال ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن، عنوان کرد: با توجه به پیگیری های تلفنی بصورت شفاهی اعلام گردیده که آقایان ابوالفتح نیکنام، شمس و ماچیانی رد صلاحیت شده اند وی عنوان داشت این خبر به صورت مکتوب نیز در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: نام فرهاد رستمیان نیز در بین کاندیداها نبوده و ایشان اصلا ثبت نام ننموده اند. پیش از این آذربو و چرمچی نیز ردصلاحیت شده بودند.