پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

باهمت فرماندارچالوس؛اولین جلسه هم اندیشی مدیران پایگاه‌های خبری غرب استان

تنکا نیوز: نخستین جلسه هم اندیشی مدیران مسئول رسانه های مجازی (پایگاه های خبری) غرب استان با دعوت مسئول خانه مطبوعات غرب مازندران و با حضور آقایان عباس رمدانی رئیس انجمن صنفی رسانه های مجازی استان و میر قدیر رضایی فرماندار چالوس در دفتر فرمانداری  برگزار شد.

دراین جلسه فرماندار چالوس باقدردانی از حضور آقای رمدانی درجلسه گفت : من شخصاً بخاطر آشنایی با خصوصیات وصداقت کاری که از آقای رمدانی سراغ دارم به ایشان ارادت داشته  وامیدوارم کمک کنند تا فضای خبری غرب استان فضایی توأم با امید شود.

فرماندار چالوس با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت : ما هرچه داریم از برکت رشادت‌های جوانانی است که قدمگاه شان شهرچالوس و دیگر شهرهایی است که این عزیزان از آن اعزام می شده اند.

وی گفت : من همیشه آن اندازه که برای مدیران خودم ارزش واحترام می گذارم، برای صاحبان رسانه وخبرنگاران نیز به همان اندازه احترام قائلم. زیرا این قلم خبرنگاران است که تلاش مدیرانِ من فرماندار را به اطلاع مردم می رساند. بنابراین نظام سیاسی  و حکومتی موفق است که رسانه درکنارش باشد.

در ادامه عباس رمدانی باقدردانی ازحضور و دغدغه های فرماندار چالوس افزود: جناب رضایی از مدیران توانمند و نام آشنای مازندران هستند و شناخت و آشنایی ما به سالیان دور بر میگردد و هرکجا که ایشان حضور پیدا کردند منشاء خدمات ارزشمند و ارزنده بوده اند .

وی گفت : همچنین لازم می دانم ازآقای ساسان شیخی نماینده خانه مطبوعات غرب استان مازندران تشکر کنم که این جلسه را برگزار کردند تا بتوانیم با کمک هم مشکلات و کاستی های پیش رو را به حداقل برسانیم.

رمدانی افزود : چالوس برای من پر از خاطره است. خاطراتی به یاد ماندنی، زیرا چندبار از این شهر به جبهه اعزام شدم.

رئیس انجمن صنفی رسانه های مجازی استان گفت : امروز پایگاه های خبری به خاطر ارسال خبر در کمترین زمان ممکن بر روی خروجی خود یکی از پربیننده ترین رسانه ها محسوب می شوند  و منبع اصلی خبر های مهم برای رسانه های مکتوب هستند.

دراین نشست دوستانه هر یک از پایگاه های خبری کلارنا، تنکانیوز، چالوس نیوز، مرزن نیوز و کجورنیوز با اشاره به مشکلات و ظرفیت‌های پایگاهای خود گزارشی ارائه کردند.

همچنین گفتنی است در پایان این نشست لوح تقدیر و هدایایی از جانب فرماندار چالوس و رئیس انجمن صنفی رسانه های مجازی مازندران به مدیران پایگاه های خبری حاضر در جلسه اعطاء شد.

.

DSC07363 ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ???????????????????????????????

DSC07372 ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ???????????????????????????????

??????????????????????????????? ??????????????????????????????? DSC07384 ???????????????????????????????

??????????????????????????????? DSC07388 DSC07390 DSC07391

.