پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

مشارکت بی سابقه مردم چالوس ؛ 107 درصد مشارکت در انتخابات 92

فرماندار چالوس از مشارکت 107 درصدی مردم در انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.سید قدیر رضایی در گفتگو با خبرنگاران افزود: مردم شهرستان چالوس از ساعات اولیه در پای صندوق های رای حضور داشتند و نقش تاثیر گذاری در خلق حماسه سیاسی از خود بر جای گذاشتند. 


وی ادامه داد:در انتخابات روز 24 خرداد در شهرستان چالوس 166 شعبه اخذ رای محل جمع آوری آرای مردم بوده و حدود 5هزار نفر در امر برگزاری انتخابات دخیل بودند.نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس افزود: از ساعات اولیه بعد از اتمام رای گیری شمارش آرا آغاز و تا ساعتی دیگر به صورت رسمی اعلام می شود.
مهندس سیدقدیر رضایی گفت: از حضور و مشارکت حداکثری مردم شهرستان چالوس تقدیر نموده و ثابت کردند تابع فرمان رهبر انقلاب هستند و به خوبی توانستند در خلق حماسه سیاسی نقش داشته باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس گفت: در روند برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان چالوس شاهد هیچ گونه خلل و مشکلی در روند برگزاری آن نبودیم و از همه افرادی که در برگزاری این انتخابات یاریگر ما بودند تقدیر می نمایم. فرماندار شهرستان چالوس در پایان گفت: اصحاب رسانه شهرستان چالوس نیز توانستند به خوبی انعکاس دهنده حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای باشند که از آنها نیز قدردانی می شود.

اعضای شورای اسلامی شهر چالوس،هچیرود،کلاردشت و مرزن آباد مشخص شدند

فرماندار چالوس از مشخص شدن اعضای شورای اسلامی شهر چالوس،هچیرود،کلاردشت و مرزن آباد خبر داد.

 سید قدیر رضایی افزود: یحیی زال نژاد با 6738 رأی، عقیل اکبر آبادی با 6277 رأی، مهدی مرادی صادق با 5440 رأی، قربان سام دلیری با 5115 رأی، امیر احمدی با 4606 رأی، ویدا صیادی نژاد با 4543 رأی، حوری الهی چورن با 4099 رأی، طهمورث مختاری با 4087 رأی و مسعود یعقوبی با 40 72 رأی به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر چالوس انتخاب شدند.
وی ادامه داد: امید کلهربا 1815 رأی، جمشید نصیری 1814 رأی، امین رودگر نژاد با 1618 رأی، رمضانعلی محمد علیپور با 1593 رأی و نظر علی فقیه با 1520 رأی به عنوان اعضای شورای اعضای شورای اسلامی شهر هچیرود انتخاب شدند.
میر قدیر رضایی بیان داشت: بهروز نمدسو با 3100 رأی، علی درسرایی با 2811 رأی، شهریار غفاری با 2649 رأی، فخرالدین دادجو با 2611 رأی و وحید مسلمی با 2607 رأی به عنوان اعضای شورای اسلامی کلاردشت انتخاب شدند.
نماینده عالی دولت در چالوس تصریح کرد: مهدی میردار هادی پور با 1114 رأی، خدیجه سام با 1017 رأی، محمد ردایی با 985 رأی، محمد میردارهادی پور با 879 رأی و علی سام دلیری با 812 رأی به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر مرزن آباد انتخاب شدند.
مهندس رضایی، فرماندار چالوس در پایان گفت: در برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد مشارکت 107 دردصی چالوسی ها بودیم.

فرماندارچالوس از نهایی شدن نتایج انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد

فرماندارچالوس گفت: از حضور 88 هزارو628 رای ماخوذه 84هزار و 727 رای صحیح و 3هزار و 901 رای باطله بود.  سید قدیر رضایی در گفتگو با خبرنگاران در ستاد انتخابات شهرستان چالوس افزود: از مجموع رای صحیح ماخوذه حسن روحانی 53هزار و 346 رای را به خود اختصاص داد.
مهندس میرقدیررضایی ، فرماندارشهرستان چالوس ادامه داد: محمد باقر قالیباف 13هزار و 121 رای،سعید جلیلی 8هزارو 181 رای،علی اکبر ولایتی 5هزار و 754 رای ،محسن رضایی 3هزار و 584 رای و سید محمد غرضی 741 رای به خود اختصاص دادند.
نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس گفت: بعد از اعلام اتمام رای گیری ابتدا شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و بعد از آن شمارش آرای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام شد. وی در پایان اعلام داشت: 166 شعبه اخذ رای در شهرستان چالوس محل دریافت آرای مردم بوده است.

حاج قدیررضایی: حضور مردم در خلق حماسه سیاسی بی نظیر بود

فرماندار چالوس : حضور مردم در خلق حماسه سیاسی بی نظیر بود


به گزارش خبرنگار چالوس نیوز با اعلام پایان زمان قانونی رای گیری در شعب استان مازندران سید قدیر رضایی فرماندار چالوس طی گفتگویی با خبرنگار ما گفت : مردم با شور و شوق فراوان حتی در لحظات پایانی اخذ رای به شعبات موجود در سطح شهر مراجعه کردند که در نوع خود بی نظیر است.
سیدقدیررضایی با بیان اینکه شخصا به تمام شهرهای چالوس رفته و از نزدیک بیشتر شعب انتخاباتی را بازدید و بررسی کرده است گفت: مراحل رای گیری در این حوزه انتخابی با آرامش و بدون هیچ تخلفی به کار خود پایان داد.
رضایی با اشاره به اینکه حضور پر شور مردم امروز بار دیگر دشمنان ما را مایوس کرده است، تصریح کرد: این حضور پر شور ضمانت موفقیت های آینده است.
مهندس میرقدیررضایی، فرماندار شهرستان چالوس با بیان اینکه رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی به موقع و به تصویر کشیدن این حضور حماسی مردم، به همگان نشان دادند که لحظه به لحظه این حماسه در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر موج می زند، گفت: تمامی تسهیلات و تمهیدات لازم جهت هم‌افزایی و وحدت مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی فراهم شد و به یاری خداوند امروز 24 خردادماه ما شاهد حماسه‌ای دیگر از مردم فهیم ایران اسلامی بودیم.
فرماندارچالوس همچنین از تمامی عوامل اجرایی ، هیئت نظارت ، شورای نگهبان قدردانی کرد و گفت : حدود 5000 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در امر انتخابات در شهرستان چالوس فعالیت کردند.
به گزارش چالوس نیوز، 166 شعبه اخذ رای در این شهرستان رای های مردم را دریافت کرد که از این تعداد 75 شعبه در حوزه شهری و 91 شعبه در حوزه روستایی بود.

سیدقدیررضایی: مردم امروز حماسه بزرگ سیاسی خلق می‌کنند

مهندس سیدقدیررضایی ،فرماندارشهرستان چالوس گفت: امروز مردم حماسه سیاسی عظیمی را خلق خواهند کرد.سید قدیر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار چالوس نیوز گفت: شرکت گسترده مردم در انتخابات اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران را در دنیا ثابت می‌کنند. 

فرماندارچالوس افزود: حضور پررنگ مردم در انتخابات باعث می‌شود حماسه سیاسی که مقام معظم رهبری مد نظر دارد، تحقق یابد و به مردم دنیا نشان می‌دهیم که از این انقلاب و نظام با تمام توان پشتیبانی می‌کنیم.

میرقدیررضایی ، نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس همچنین گفت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان چالوس در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری شده است پای صندوق‌های رای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا حاضر شده و با مشارکت پرشور و فراگیر، با انتخاب فرد اصلح و با پشتیبانی قاطع از فرامین و رهنمودهای رهبر بصیر و آگاه انقلاب، حماسه سیاسی عظیمی را خلق خواهند کرد.

به گزارش چالوس نیوز، 166 شعبه اخذ رای در این شهرستان آماده پذیرش رای مردم است که از این تعداد 75 شعبه در حوزه شهری و 91 شعبه در حوزه روستایی است و حدود 5 هزار نفر در حوزه شهرستان چالوس در امر برگزاری انتخابات دخیل هستند.

فرماندار چالوس:نشست با وزیر راه و شهرسازی برای رفع مشکلات

ساحل نشین: فرماندار چالوس گفت: نشست با وزیر راه و شهرسازی در رفع مشکلات مربوط به این حوزه تاثیر گذار است.


سید قدیر رضایی ، فرماندارچالوس در گفتگو با خبرنگار چالوس نیوز افزود: با هماهنگی های بعمل آمده توسط نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس در نشستی با وزیر راه و شهرسازی مسایل و مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.وی ادامه داد:در حوزه مسکن مهر از وزیر راه و شهرسازی درخواست شد تا طبق سنوات گذشته بانک مسکن برای متقاضیان مسکن مهر خود مالک یک واحدی فاقد سند با سند جایگزینی وام تسهیلات پرداخت شود.
مهندس میرقدیررضایی بیان داشت: همچنین در حوزه مسکن مهر درخواست شد تا جهت آماده سازی پروژه 112 واحدی تازه آباد اعتباری اختصاص شود و خواستار تسریع عملیات اجرایی مسکن مهر کلاردشت و مسکن خبرنگاران شدیم. نماینده عالی دولت در چالوس تصریح کرد: ضرورت احداث ساختمان اداری راه و شهرسازی و خرید ماشین آلات مورد نیاز در این شهرستان نیز بیان شد. مهندس رضایی اظهار داشت: در خواست روکش آسفالت جاده استراتژیک کلاردشت به عباس آباد،احیا و زیرسازی جاده کمربندی کلاردشت به پیشنبور،چهاربانده کردن جاده مرزن آباد به کلاردشت،تکمیل پل های تخریبی سیل کلاردشت،ترمیم جاده های روستایی و تعریض پل های واقع در محدوده سردآبرود و هچیرود و پل کمربندی در این جلسه مطرح شد.
مهندس میر قدیر رضایی گفت:ایمن سازی مسیر 25 کیلومتری مرزن آباد به گلامره،ترمیم بهسازی و ایمن سازی مسیر طویر به ناتر و تسریع در پروژه چهاربانده شدن محور مرزن آباد به تهران که در حال اجرایی است از دیگر درخواستهای شهرستان در این جلسه بوده است.
سیدقدیررضائی، فرماندارشهرستان چالوس گفت: با توجه به پروژه ملی آزادراه تهران – شمال قطعه 25 از مرزن آباد به چالوس در این جلسه درخواست شد تا تکمیل آسفالت روستاهای حاشیه آزاد راه،نصب گاردریل از مدرسه سینوا تا شهرآرا،ساخت راههای داخل روستا ،اجرای آسفالت جاده دسترسی به روستاهای اطراف در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

فرماندارچالوس: درگذشت دکتر خانلی ضربه سنگینی بر پیکره جامعه پزشکی چالوس بود

ساحل نشین: فرماندار چالوس با ارسال پیامی در گذشت دکتر فرح حسین خانلی را تسلیت گفت.سید قدیر رضایی در این پیام گفت: درگذشت دکتر خانلی ضربه سنگینی بر پیکره جامعه پزشکی چالوس بود و مردم نیز فداکاریها و زحمات این دکتر عزیز را فراموش نخواهند کرد.
http://chalusnews.ir/images/698.jpg

وی در این پیام افزود: رحیل رحلت گوهر گرانسنگی را از صدف حیات به معراج الهی رسانید، و جامعه پزشکی چالوس را به سوگ نشانید. میرقدیررضایی در این پیام آورد: دکتر خانلی که سالیان سال عمر گرانقدر خود را صرف طبابت مردم مخصوصا  در این مرز و بوم کرد، جامعه پزشکی چالوس را تنها گذاشت و بدون شک جامعه  پزشکی چالوس فقدان این دکتر عزیز و بزرگوار را برای خود ضایعه ای بزرگ می داند و یادش را گرامی خواهند داشت.
فرماندار چالوس افزود: توجه دکتر خانلی به محرومان و مستمندان جامعه بیش از نهایت بود و نشان از اخلاص و ایمان وی در این راستا بود و رفتار متواضعانه توجه بیش از حد ایشان به محرومان رضایتمندی افراد به نظام را جلب می کرد.
نماینده عالی دولت در چالوس تصریح کرد: اینجانب درگذشت این دکتر بزرگوار و و ارجمند را به خانواده ایشان، جامعه پزشکی چالوس و مردم ولایتمدار این دیار تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت دارم و  از درگاه ایزدمنان خواهانم که ایشان را به حلّه رحمت و مغفرت مزّین نماید.