پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

تقدیر دبیر مجمع نمایندگان مازندران از فرمانده کل سپاه

قاسم احمدی لاشکی در پیامی به سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خدمات و تلاش سپاه در بحران برف غرب مازندران تقدیر و تشکرکرد.

وی در این پیام آورده است: مردم انقلابی و صبور غرب مازندران که به واسطه بارش بی سابقه برف با بحران سفید مواجه شدند سپاسگزار خدمات و تلاش های بی شائبه همه خدمتگزاران راستین انقلاب اسلامی خواهند بود.
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین روزهای بحران با حضور مستمر و بسیج همه امکانات و توان در منطقه حضور یافت و نقشی فعال و قابل تقدیر در حل مشکلات ناشی از بحران ایفا کرد.

احمدی لاشکی ابراز کرد: اگر چه گستردگی بحران برف در غرب مازندران مستلزم تمهید امکانات و امداد ملی بوده است امام با درایت و سختکوشی سپاهیان و بسیجیان سرافراز به ویژه سردار شاهچراغی فرمانده محترم سپاه کربلای مازندران رنج این بحران در کمترین زمان ممکن از سر مردم متعهد،صبور و انقلابی مان برداشته شد.

وی گفت: روحیه جهادی و انقلابی این عزیزان در جهت تسکین آلام مردم منطقه و کمک رسانی به موقع به امت حزب ا... ستودنی است.

دبیرمجمع نمایندگان مازندران اظهار داشت: اینجانب به نمایندگی از مردم صبور منطقه ضمن تشکر از همه زحمات و تلاش های خداپسندانه و جهادی انتظار دارم کماکان مناطق محروم غرب مازندران مورد عنایت قرارگاه بسیج سازندگی قرار گیرد.

وی بیان کرد: شایان ذکر است مردم متعهد و صبور منطقه علیرغم همه مشقات متاثر از بحران برف با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن مراتب دلدادگی و عشق خود را نسبت به آرمان های امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری ابراز نمودند.

احمدی یادآور شد: خواهشمند است مراتب سپاسگزاری مردم ولایی غرب مازندران را از کلیه فرماندهان و خادمان ساعی سپاه پاسداران استان مازندران اعلام فرمائید و به نحوی که صلاح می دانید از این عزیزان تقدیر به عمل آورید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد