پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

فرماندارعباس آباد : زلزله غرب مازندران خسارتی نداشت

ساحل نشین: تقی خادمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در عباس‌آباد درباره خسارات احتمالی زلزله بامداد امروز در سلمان‌شهر، اظهار داشت: از نخستین دقایق وقوع زلزله، با بررسی موضوع از طریق بخشداران و دهیاران شهرستان، ابعاد ماجرا مورد ارزیابی قرار گرفت و تاکنون هیچ خسارتی گزارش نشده است.

وی افزود: در جلسه کمیته بحران، به بررسی وضعیت شهرستان‌، میزان تجهیزات، توانمندی‌ها خود در صورت بروز حوادث غیرمترقبه و حتی شهرهای اطراف پرداختیم و در این زمینه نقاط حادثه‌خیز و ابنیه‌ها و زیر ساخت‌های که آسیب پذیری بیشتری دارند، شناسایی شد تا بتوانیم در مواقع بروز بحران موثرتر عمل کنیم.

فرماندار عباس آباد ادامه داد: امروز جلسه فوق‌العاده کمیته بحران برای قوت بخشیدن به آمادگی‌ها و اقدامات لازم و هماهنگی بیشتر برگزار شد. خادمی تاکید کرد: بر اساس ضوابط تا 24 ساعت بعد از وقوع زلزله فرصت قانونی خسارت‌های احتمالی به استانداری و وزارت کشور است.

وی افزود: اخبار و گزارش‌های به بخشداری سلمان‌شهر از طریق شهرداری و دهیاری‌ها دو شهر، سلمان‌شهر و کلارآباد به فرمانداری برای اقدامات مورد نیاز در حال ارسال است. به گزارش فارس،بامداد امروز دو زمین لرزه سلمان‌شهر و دیگر شهرهای غرب مازندران را لرزاند.

رهبرمعظم انقلاب اسلامی:اقتصادمقاومتی واقعیت است که باید محقق شود

ساحل نشین: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی  در دیدار جمعی از محققان، پژوهشگران، متخصصان و نوآوران در عرصه علم و فناوری، و مسئولان شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری، علم را سرمایه ای جوشان و تمام نشدنی برای کشور دانستند و با اشاره به نقش اقتصادِ مبتنی بر دانش و علم در ارتقای هویت ملی، قدرت سیاسی و استقلال کشور تأکید کردند: ایران، امروز در یک مقطع ماندگار تاریخی و حساس قرار دارد که شناخت صحیح مسئولیت ها و ایفای آنها، قطعاً ملت ایران را به افق های نوید بخش و آرمان های مورد نظر خواهد رساند.  

رهبر انقلاب
حضرت آیت الله خامنه ای پایه گذاری اقتصاد کشور بر تولید ثروت از طریق شرکتهای دانش بنیان را زمینه ساز رسیدن به قدرت واقعی اقتصادی و همچنین تقویت روحیه خودباوری، خوداتکایی و هویت ملی و در نهایت قدرت سیاسی دانستند و خاطرنشان کردند: باید با ایجاد زمینه های لازم و هموار کردن مسیر، نخبگان و زبدگان و اهل علم و صاحبان سرمایه را به تشکیل شرکتهای دانش بنیان تشویق کرد.ایشان افزودند: باید افق بالاتر از تشکیل 20 هزار شرکت دانش بنیان که در برنامه پنجم پیش بینی شده است،‌ مد نظر قرار گیرد . 


رهبر انقلاب اسلامی افزودند: کشور در حال پیشرفت است و هیچ بن بست و مشکل برطرف نشدنی در حرکت رو به جلو ملت ایران وجود ندارد. حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به برخی فشارهای سیاسی،‌اقتصادی و تبلیغاتی در مسیر حرکت کشور به سمت آرمانها و اهداف والا خاطرنشان، کردند: ملت ایران مصمم است که با همت و اراده، خود را به نقطه مورد نظر برساند. ایشان تأکید کردند: ملت ایران در وسط میدان است و مشکلات و فشارها، کوچکتر از تصمیم، اراده و آرمانهای این ملت است.
رهبر انقلاب اسلامی عرصه کنونی را میدانی شوق آفرین و در عین حال همراه با زحمت دانستند و افزودند: عرصه امروز ایران اسلامی همچون میدان مسابقات ورزشی است که با وجود خستگی و دلهره اما حضور در آن میدان شوق آفرین است و ورزشکاران با انگیزه و شوق فراوان پا به عرصه آن می گذارند. حضرت آیت الله خامنه ای یکی از راههای عبور از مقطع حساس و سرنوشت ساز کنونی را، جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی خواندند و تأکید کردند: اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست بلکه یک واقعیتی است که می بایست محقق شود.
ایشان افزودند: یکی از بهترین مظاهر و مؤثرترین مؤلفه های اقتصاد مقاومتی، شرکتهای دانش بنیان است که می توانند اقتصاد مقاومتی را پایدارتر کنند. رهبر انقلاب اسلامی رشد اقتصادی حقیقی را در گرو تولید ثروت از طریق دانش و علم دانستند و خاطرنشان کردند: اگر شرکتهای دانش بنیان جدی گرفته شوند و از توسعه کمی و کیفی آنها حمایت شود، بواسطه ثروت آفرینی از طریق علم، اقتصاد کشور به شکوفایی حقیقی خواهد رسید.
حضرت آیت الله خامنه ای تولید ثروت از طریق منابع تمام شدنی همچون نفت را خود فریبی خواندند و افزودند: خام فروشی دامی است که میراث سال های متمادی قبل از انقلاب است و متأسفانه کشور گرفتار آن شده است و باید تلاش شود که ملت ایران از این تله نجات پیدا کند.
ایشان رسیدن به باور و موقعیت بستن اختیاری درِ چاههای نفت و توقف خام فروشی مواد خام و معدنی را بسیار مهم ارزیابی و تأکید کردند: رسیدن به این شرایط،  با تکیه بر علم و از طریق شرکتهای دانش بنیان امکان پذیر است.
رهبر انقلاب اسلامی اقدامات انجام گرفته در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای حمایت از شرکتهای دانش بنیان را دلگرم کننده خواندند و افزودند: برخی نقاط ضعف و مشکلات نیز وجود دارد که باید شناسایی و سریعاً برطرف شوند. حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به مطالب ارائه شده از جانب محققان و نوآوران ، سیستم های سنتی و قدیمی اعتبار سنجی از طرف بانکها و مؤسسات پولی، و نبود بیمه های خاص بمنظور حمایت از خطر پذیری شرکت های دانش بنیان را از جمله ضعف ها برشمردند و خاطرنشان کردند: دستگاههای دولتی باید با رصد اختراعات و شناسایی نخبگان فکری و حمایت از آنها، زمینه ایجاد شرکتهای دانش بنیان جدید را بوجود آورند.
ایشان با اشاره به سرمایه گذاری برخی کشورهای خارجی برای شناسایی و جذب استعدادهای داخلی، لزوم جلوگیری از این پدیده را از طریق منطقی و ایجاد مشوق ها و حمایت های لازم  خاطرنشان کردند و افزودند: یکی از مسائلی که در زمینه شرکتهای دانش بنیان وجود دارد، اجرایی نشدن قانون حمایت از این شرکتها است که آیین نامه اجرایی آن باید هرچه زودتر ابلاغ شود. تشکیل بانک اطلاعات برای شناسایی توانایی های علمی کشور و همچنین کاستی ها، گسترش عرصه فعالیت شرکتهای دانش بنیان، و تقویت بخش خصوصی در شرکتهای دانش بنیان از نکات دیگری بود که رهبر انقلاب اسلامی به آنها اشاره کردند.

ادامه مطلب ...

امام جمعه ساری : استکبار جنگ روانی را ابزار تخریب نظام می‌داند

ساحل نشین: به گزارش خبرگزاری فارس از ساری آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در خطبه نماز پر فیض جمعه و در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با گرامیداشت این ماه پر برکت با بیان اینکه در ضیافت خدا باید به خود سازی برسیم، اظهار داشت: روزه گرفتن گناه سوزی است، در ماه مبارک رمضان باید پالایشی در عملکردمان داشته باشیم.

وی به مسائل روز جامعه پرداخت و ادامه داد: گرانی و تورم حاکم در کشور ناشی از تحریم است، ولی نباید با کم فروشی و احتکار، تحریم‌ها و نارسایی‌های اقتصادی را تشدید کنیم.این مسئول با اشاره به اینکه کشور نیازمند انقلاب فرهنگی، اخلاقی و منش سیاسی از بعد اسلامی است، تصریح کرد: اگر تقوای سیاسی بر عملکرد ما حاکم شود از تحریم و فشارهای دشمن عبور می‌کنیم.

طبرسی سالروز شهادت حضرت خدیجه (س) و آیت‌الله شیخ فضل‌الله نوری را به تمام نمازگزاران تسلیت گفت و یادآور شد: شیخ فضل‌الله نوری خواستار مشروطه مشروعه بود که در این راه نیز مظلومانه به شهادت رسید. وی ادامه داد: امام راحل ادامه دهنده راه این روحانی شهید بودند و ما نیز باید در حفظ حریم ولایت بکوشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه امروزه دشمن درصدد از بین بردن جایگاه ولایت فقیه در کشور است، بیان داشت: صیانت و تبعیت از ولایت وظیفه همه است. این مسئول خاطرنشان کرد: دشمن بعد از33 سال پیروزی انقلاب اسلامی لحظه‌ای از آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی دست برنداشت، گفت: دشمن در صدد است تا با تحریم‌ها استقلال را از کشور ما سلب کند.

امام جمعه شهرستان ساری با بیان اینکه هم‌اکنون در غرب اتحاد بی‌نظیری ایجاد شد تا نظام جمهوری اسلامی را فلج کند، یادآور شد: گزینش غرب جنگ نظامی نیست، استکبار جنگ روانی را ابزار تخریب نظام دانست. وی ادامه داد: نجابت و بیداری مردم کشور ما الگویی در منطقه شد و همین امر عاملی موثر در خنثی سازی اهداف دشمن است.

آیت الله طبرسی با اشاره به اینکه رهبری تاکید بر اتحاد بین سه قوه دارند، بیان داشت: نباید با مشکلاتی که دشمن در کشور ایجاد کرده گزک به دست استکبار دهیم. این مسئول به جنگ اراده‌ها اشاره کرد و یادآور شد: کشور ما در مقابل فشارهای روانی دشمن و تحریم‌ها قد خم نمی‌کند، گفت: کشور ما در برابر تحریم‌ها تسلیم نمی‌شود. خطیب جمعه مرکز مازندران به انسجام دولت و ملت اشاره کرد و اذعان داشت: مسئولان قول جبران برخی نارسایی‌ها و مشکلات جامعه را دادند و ما نیز در حفظ نظام اسلامی باید بکوشیم.

بازدیدفرماندارچالوس ازمحورکندوان درتاریخ انقلاب اسلامی بی سابقست

 سید قدیر رضایی ، فرماندار شهرستان چالوس ،

به صورت سرزده از محور کندوان بازدید کرده است ، 

که در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه بوده و  

همچنین از فرمانده پلیس راه کندوان 

 با هدیه ای تقدیر نموده است 

ساحل نشین: به گزارش شمال آنلاین، شعبانعلی واحدی در ستاد تسهیلات سفر مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:60 دستگاه اجرایی عضو ستاد تسهیلات سفر هستند.

شعبانعلی واحدی ، مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری مازندران در ستاد تسهیلات سفر مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:60 دستگاه اجرایی عضو ستاد تسهیلات سفر هستند.

وی ادامه داد:فرمانداران،بخشداران،دهیاران و شهرداران و 9 کمیته در این ستاد فعالیت می کنند. واحدی با اشاره به اینکه از غرب تا شرق مازندران بازرسی انجام شده،تصریح کرد:زحمات اصحاب رسانه در پوشش اخبار ستاد تسهیلات سفر ستودنی است.

وی با بیان اینکه در غرب استان مازندران در ورودی کاربسیار زیبایی انجام شده ،بیان داشت:میرقدیررضایی ، فرماندار شهرستان چالوس به صورت سرزده از محور کندوان بازدید کرده که در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه بوده و ضمن بازدید محور کندوان ، از فرمانده پلیس راه کندوان با هدیه ای تقدیر نموده است. 

واحدی ضمن تقدیر ویژه از اقدامات رضایی، فرماندار چالوس ، با اشاره به اینکه کمیته فرهنگی با انتشار کتابچه هایی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری اقدام مناسبی انجام داده،اضافه کرد:مطالبات فرهنگی و سایر دغدغه های رهبری از سال 69 تا 90 در این کتابچه ها منتشر شده است. وی گفت:تاکنون 18 مورد شکایت در استان گزارش شده که توسط کمیته بازرسی، مورد بررسی قرار گرفته است. 

 

بازدید مدیرکل میراث فرهنگی و فرماندار تنکابن از امپراطور تنکابن

بازدید مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران و معاونت استاندار مازندران و فرماندار ویژه تنکابن از مجتمع تفریحی، توریستی و تجاری امپراطور تنکابن 


تنکابن ـ خبرنگار اطلاعات: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران و مهندس میرقدیررضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن به اتفاق خوش قلب ، شهردارتنکابن وسایر مسئولان شهرستان از پروژه‌های عمرانی و گردشگری شهرستان تنکابن بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران در گفتگویی اظهار داشت: هدف از این بازدید‌ها در ادامه استمرار برنامه‌های سال 89 است که در این راستا مشکلات پروژه‌های حوزه گردشگری شهرستان تنکابن مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی افزود: صنعت گردشگری به عنوان یک فرصت اشتغالزایی می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل کند و باید تلاش کنیم تا از این ظرفیتهای موجود در استان سرسبز مازندران به خوبی بهره‌گیری کنیم که این امر با تامین زیرساختهای مورد نیاز این صنعت میسر است و ما باید بسترهای سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاران بتوانند در این فضا به سرمایه‌گذاری بپردازند. 
وی گفت: با توجه به اینکه در برنامه پنجم توسعه استان کشاورزی و گردشگری محوری‌ترین حوزه‌های توسعه عمرانی است. ایجاد بستر‌های لازم و رفع برنامه‌های ساخت چنین پروژه‌هایی (که امروز در تنکابن هم از پروژه تفریحی، توریستی، تجاری، رفاهی امپراطور بازدید به‌عمل آمد.) بتوانیم شرایط استان را برای بهره‌گیری از طبیعت زیبای کوه، جنگل و دریا فراهم آوریم.  
سیدقدیررضایی ، معاونت استاندار و فرماندارویژه تنکابن در این بازدید گفت: انتظار ما این است که خداوند جنگل و دریا را به ما عطا فرمود ما نیز حداقل امکانات برای گردشگران را فراهم نمائیم تا بتوانند از این نعمات استفاده کنند.

سید قدیر رضایی افزود: از مدیرکل میراث فرهنگی تشکر می‌کنم که نگاه ویژه‌ای به این منطقه دارند ولی شهرستان تنکابن از نظر امکانات گردشگری دارای کمبودهایی است و این کمبودها باید برطرف شود . 
فرماندارتنکابن برطرف شدن این مشکلات را با آوردن امکانات مناسب و سرمایه گذاران در منطقه مرتبط دانست و افزود: یقیناً امکاناتی که این دولت دارد می‌تواند مشکلات منطقه برطرف شود و گردشگری در منطقه رونق گیرد.

نشست صمیمی معاونت استاندار و فرماندار ویژه تنکابن با اصحاب رسانه

 ساحل نشین: مهندس سیدقدیر رضایی ، معاونت استاندار و فرماندارویژه تنکابن در نشستی صمیمی به پای درد و دل اصحاب رسانه و جراید غرب مازندران نشست . در این نشست که به ابتکار معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه تنکابن تشکیل شد، فرماندارتنکابن به بررسی مشکلات اصحاب رسانه و جراید پرداخت و دستورات ویژه ای را صادر کرد. فرماندار ویژه تنکابن اصحاب رسانه را مشاوران امین خود خواند و افزود: دغدغه شما ، دغدغه مردم است به همین دلیل شما صمیمی ترین و صادق ترین پل ارتباطی مسئولان با مردم هستید . 

معاونت استانداری مازندران و فرماندار تنکابن رسیدگی به این مشکلات را در اولویت کاری فرمانداری ویژه تنکابن دانست و دستورات ویژه ای را صادر کردند.

 

مجلس برای اتمام آزاد راه تهران - شمال به دولت کمک می‌کند

ساحل نشین: کمال علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با انتقاد از طولانی شدن ساخت آزاد راه تهران – شمال خواستار بررسی موانع اجرایی شدن آن شد و اظهار داشت: زمان 30 ساله برای ساخت یک آزاد راه قابل قبول نیست.

عضو کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: طولانی شدن مدت ساخت پروژه تهران – شمال نشان می‌دهد که این طرح از دغدغه‌های اصلی مسئولان مرتبط نبوده است.وی با تاکید بر اینکه آزاد راه تهران – شمال باید مورد توجه اصلی وزارت راه و شهرسازی قرار داشته باشد، خاطرنشان کرد: برای اجرایی شدن آزاد راه تهران – شمال باید از ظرفیت‌های مختلف موجود استفاده کرد.

رئیس کمیته راه و ترابری کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از قول وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح دو فاز این آزاد راه در آینده خبر داد و یادآور شد: مجلس شورای اسلامی برای بهره‌برداری از آزاد راه تهران – شمال مصمم و جدی است.علیپور عنوان کرد: اگر اجرایی شدن این طرح به خارج شدن آن از مدیریت بنیاد مستضعفان و یا به طرح مجلس نیاز دارد، آماده همکاری هستیم. نماینده مردم سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مجلس مصصم است برای اتمام آزاد راه تهران – شمال به دولت کمک کند.

این مسئول پیگیری جدی را از موفقیت مدیران ذکر کرد و گفت: کار و تلاش جدی و پیگیر باید در دستور کار قرار داشته باشد و مسئولان نمایش کار ندهند و در همه نقاط و به صورت گسترده کار کنند. رئیس کمیته راه و ترابری کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که با ساخت انبوه مسکن مهر شاهد کاهش قیمت مسکن نبوده‌ایم، اذعان داشت: کیفیت مصالح، مکان ساخت و شرایط جغرافیایی مسکن باید مورد توجه قرار گیرد.

تجهیز بیمارستان چالوس بودجه 8 میلیارد تومانی می‌خواهد

ساحل نشین: به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، قاسم احمدی ظهر امروز در بازدید از روند احداث بیمارستان فوق تخصصی چالوس اظهار داشت: پروژه بیمارستان فوق تخصصی چالوس با توجه به اینکه در زمره پروژه مهر ماندگار ریاست جمهوری قرار دارد از نظر اعتبارات در وضعیت بسیار مطلوبی است.

وی افزود: روند سرعت کار اجرای پروژه بیمارستان فوق تخصصی چالوس نیز با دارا بودن فضای ساختمانی و فیزیکی مناسب، در شرایط خوبی بسر می‌برد و تلاش‌ها بر این است که تا شهریور ماه 91 رسمی افتتاح و به بهره‌برداری برسد.احمدی گفت: بحث تجهیز این بیمارستان وضعیت خوبی ندارد و نیاز به بودجه‌ای معادل 8 میلیارد تومان است که باید با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی مازندران این موضوع را در دستور کار قرار داده و نسبت به رفع آن تلاش کنیم.

فرماندار سابق شهرستان چالوس ابراز داشت: ظرفیت فضای اورژانس و بخش CCU چالوس دو برابر شد و فضای ICU هم می‌توانست بهتر باشد و حتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز نظر خیلی مساعدی در این باره ندارد. نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هفته آتی در کنار چند موضوعی که در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است موضوع بیمارستان چالوس نیز در دیدار با وزیر بهداشت مطرح خواهد شد تا در راستای نیازمندی‌های آن اقدامات لازم انجام شود.

وی درباره بخش دیالیزی بیمارستان چالوس بیان داشت: امروز شاهد خرابی چند دستگاه دیالیز در این بخش بودیم در حالی که این بخش یکی از سخت‌ترین بیماران را مورد پذیرش قرار می‌دهد.

این مسئول متذکر شد: حتی برخی بیماران برای امور درمانی خود باید یک روز در میان به این بخش مراجعه کنند بنابراین پیگیری‌های لازم به‌زودی انجام می‌شود تا دستگاه R.O و دیالیز به این بخش اضافه شود تا نیاز بیماران برطرف شود.احمدی درباره بازدید خود از جاده‌های کجور اذعان داشت: با توجه به اتمام زیرسازی جاده روستاهای چتن و فیروزآباد کجور به‌زودی عملیات آسفالت آن نیز شروع می‌شود.

فرماندارتنکابن: کنارگذر نشتارود 70 درصد رشد فیزیکی دارد

ساحل نشین: به گزارش فارس از شهرستان تنکابن،به گزارش سید ابراهیم هاشمی ، ظهر امروز در حاشیه  مراسم کلنگ‌زنی پل چهارم چشمه کیله و افتتاح پل واچک این شهرستان با اشاره به اینکه فرودگاه رامسر در حال توسعه و بین‌المللی شدن است و کنارگذر ساحلی این شهرستان نیز عملیات اجرایی‌اش آغاز شده و قطعه چهار آزادراه تهران شمال هم به‌زودی وارد فاز بهره‌برداری می‌رسد، گفت: غرب استان مازندران به زودی وارد تحولات چشمگیری خواهد شد.

وی افزود: در این راستا نیازمند ایجاد شرایط مطلوب تجربه کردن این تحولات هستیم و تلاش می‌کنیم بخشی از مشکلات موجود به ویژه گره‌های ترافیکی منطقه را با احداث برخی پروژه‌ها برطرف کنیم.فرماندارویژه تنکابن اظهار داشت: در حال حاضر کنارگذر شهر نشتارود با کمک مسئولان استانی، شهرستان و بخش نشتاء تا 70 درصد رشد فیزیکی در حال اجراست.

فرماندار شهرستان تنکابن ادامه داد: در راستای تداوم حل مشکلات ترافیکی شهرهای غرب استان بحث کمربندی شهرهای سلمانشهر و عباس‌آباد نیز به‌زودی وارد فاز اجرایی می‌شود که با احداث این کنارگذرها عمده مشکلات شهرهای منطقه در بحث ترافیک تا حدود زیادی مرتفع می‌شود.وی تاکید کرد: پل چهارم چشمه کلیه نیز در راستای حل مشکل ترافیک شهری و روان‌سازی آن امکان بسیار فوق‌العاده‌ای است و اطمینان داریم با ساخت کنارگذرهای شهری در بحث ساماندهی گردشگران شاهد تحولات بسیار خوبی در این منطقه خواهیم بود.