پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

هشدار قاطع فرماندار چالوس: آزاد راه تهران – شمال تبدیل به قتلگاه شده است

فرماندار چالوس گفت: آزاد راه تهران – شمال تبدیل به قتلگاه شده است و رفع مشکلات آن باید در دستور کار قرار گیرد.سید قدیر رضایی ، فرماندار شهرستان چالوس در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس که با حضور معاون منابع انسانی استاندار برگزار شد افزود:مهندس خیران پور از نیروهای باسابقه وزارت کشور است و از ایشان تشکر می کنیم که اولین شهرستان که حضور یافتند شهرستان چالوس است .
http://chaloos.gov.ir/images/33.jpg

فرماندارچالوس ادامه داد: با توجه به اینکه آقای خیران پور قائم مقام استاندار در شهرستانهای محمود آباد تا رامسر هستند اعلام می کنیم فرمانداری چالوس این آمادگی را دارد تا بعنوان مرکز رسیدگی امور غرب استان مکانی را در اختیار ایشان قرار دهد.
مهندس رضایی در ادامه با تقدیر از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران تصریح کرد: تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای ایران جای خرسندی دارد و کار خوبی انجام دادند و حمایت رهبر از تیم مذاکره کننده نیز مایه خرسندی است.
وی بیان داشت: نتیجه مثبت تیم مذاکره کننده هسته ای در ژنو موجی از امید را در دل مردم زنده کرده است که جای تقدیر وو تشکر دارد.
فرماندار چالوس بیان داشت:گزارش 100 روزه دولت اولین گزارش ایشان  در مورد تورم،توافق هسته ای فرهنگ کشور توجه به فرهیختگان و... بود که باید مورد توجه من و شما مسئولان بعنوان کارگزاران دولت قرار گیرد.
وی گفت:چالوس یک شهرستان از شهرستانهای مازندران از که مقام معظم رهبری در سفر به شهرستان چالوس از چالوس بعنوان قدمگاه 21 هزار شهید گیلان و مازندران نام برد و بزرگی این شهر به این است که رهبر معظم انقلاب این شهر را قدمگاه نامگذاری کردند.
نمانیده عالی دولت در شهرستان چالوس اذعان داشت: متاسفانه هیچ گامی در جهت اجرایی کردن کلام رهبری که چالوس را قدمگاه 21 هزار شهید استانهای شمالی دانستند نشد و امیدواریم مسئولان استانی چاره اندیشی کنند.
وی گفت: شهرستان از وحدت بی نظیر و اتحاد خوب امام جمعه ، نماینده و مدیران برخوردار است و گام های توسعه شهرستان یکی پس از دیگری برداشته می شود.
فرماندار سابق تنکابن گفت:در 2 سال اخیر چالوس بعنوان شهرستانی که به درجه 2 رسید اما متاسفانه چارت نیروی انسانی فرمانداری بر اساس درجه 2 ابلاغ نشد که امیدواریم این موضوع در دستور کار قرار گیرد.
وی تصریح کرد:آزاد راه تبدیل به قتلگاه شد و از نظر فنی و مشکلات مردمی مسایلی بر زمین مانده است و مردم برای مشکلات خود که از بابت آزاد راه خسارت دیدند درخواست کمک و مساعدت دارند.
رضایی اذعان داشت:چالوس در چهارسال اخیر رتبه اول حوزه گردشگری را در کشور به دست آورد اما اعتبارات و امکانات موجود پاسخگو نیست و باید در این زمینه و توسعه گردشگری شهرستان برنامه ریزی اصولی از سوی مسئولان استانی و کشوری اندیشیده شود و متاسفانه توجه زیادی از منظر گردشگری به شهرستان چالوس نمی شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت : بحث بازار در غرب استان بسیار بسیار وحشتاناک است وحضور مستمر  سازمان صنعت معدن و تجارت در غرب استان ضرورت دارد و با توجه به حضور متعدد گردشگران در مناطق  نیاز است  مدیریت استان نیز به کمک روسای شهرستان بشتابد.
وی ادامه داد:پزشک خانواده در  مازندران به صورت پایلوت بود و نارضایتی مردم از پزشک خانواده نارضایتی  رو به افزایش است و باید در این زمینه چاره اندیشی گردد.
رضایی تاکید کرد: با توجه به اینکه منطقه ما آسیب پذیر است در بعضی از موارد ضرورت دارد تیم ستاد بحران وارد عمل شود و بر این اساس درخواست داریم نمایندگی مدیریت بحران در منطقه تاسیس شود و حتی در چالوس مکانی برای این امر اختصاص می دهیم .
وی تصریح کرد: در تمام مسایل و موارد به دنبال اتحاد و همدلی و توسعه غرب استان مازندران هستیم اما متاسفانه بدون هیچگونه هماهنگی با فرمانداران و مسئولان ارشد غرب استان مازندران دستور انحلال نمایندگی خانه مطبوعات را می دهند.
مهندس رضایی بیان داشت: نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران در مدت فعالیت خود خدمات خوبی را انجام داده است و لذا تصمیم انحلال نمایندگی خانه مطبوعات توجیه پذیر نمی باشد.
فرماندار سابق نوشهر بیان داشت:نباید اینگونه رفتارها مایه دلسردی و نا امیدی خبرنگاران را فراهم بیاورد و به تشدید اختلافات شرق و غرب مازندران اضافه کند.
میرقدیررضایی بیان داشت: درخواست ما از استاندار مازندران این است که دفتر نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران دوباره برگردد و فعالیت خود را ادامه دهد.
فرماندار نمونه مازندران در پایان گفت : مدیران ادارات و نهادها هم سعی کنند هنگام خروج از شهرستان به فرمانداری اعلام و جانشین خود را نیز معرفی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد