پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پیام زیبای حاج سیدقدیررضایی در روز عید سعید غدیر

به گزارش شمال پرس ، مهندس سیدقدیررضایی ، معاون سابق استاندارمازندران و فرماندارویژه تنکابن و فرماندار سابق چالوس،نوشهر وکلاردشت ، طی پیامی زیبا و خواندنی در زادروز ولادت خویش و در آستانه عید غدیر ، عید ولایت را به مسلمانان جهان و مازندرانی های سلحشور تبریک و تهنیت گفتند.


        http://s5.picofile.com/file/8145723384/IMG_11.jpg


متن پیام فرماندار نمونه کشور و شیخ فرمانداران مازندران به شرخ زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
» اَلْحَمْدُ لِلّهِ الّذى جَعَلَنا مِنَ الْمُتَمَسِّکینَ بِوِلایَةِ اَمیرِ الْمُؤْمِنینَ وَالاْئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلامُ«

وادى خمٌ غدیر منطقه نور شد            یا ز کف عقل پیر تجلٌى طور شد
طور تجلى منم، سینه سیناعلى          سٌر انا الله منم ،آیت کبرى على

غدیر ، بر آمدن آفتاب امامت علوی بر پهنه سپهر رسالت نبوی، نوید بخش روشنایی حیات بشریست. حقیقت این است که شیعه برای غدیر و غدیر برای همه است. شیعه با غدیر معنی پیدا می‌کند و با غدیر هویّت خود را می‌یابد. هویّت و شخصیت شیعه ، غدیریست و شیعه، همان توفیق پیروی است، پیروی از اصل ، نه از شخص؛ ازحق و نه از نفس!

غدیر، همان تکمیل شریعت اسلام و بلوغ دین است، واقعه ای که ، شجره طیبه نبوت را ،به بار نشاند و به مصداق: اکملت لکم دینکم؛ اصول دین را به اصول مذهب شیعه ی علوی و ظهور گوهر امامت مزین فرمود.
غدیر، رخدادی صرفاً تاریخی نیست. از جنس ملکوت است، در قالب زمان و مکان محدود نیست، سیری روحانی دارد و به روح و نفس مطمئنه دمیده است، همان نفسی که به قرب الهی و فیض ربانی نایل شد.
غدیر ، رودی خروشان در امتداد تاریخ است تا نهال دیانت، تدبر و اعتدال را در پهن دشت زندگی انسان بارور سازد. پاسداری و پاسبانی از این راه حیات بخش، رسالت همیشگی عالمان ، دین باوران و کارگزاران هر عصریست تا مسیر را از رهزنان ،ریاکاران و سنگ پراکنان پاس بدارند!
راهی را که پیامبر خاتم(ص) در غدیر خم به روی جهان بشری گشود مسیریست هموار و روشن بر پایه دین باوری، خردورزی و اعتدال محوری!
و اینک در عصر ولایت ، عصر تمرین پیروی، عصر انتظار، عصر بلوغ عقل و اندیشه، عصر تمیز حق از باطل، و عصر بصیرت ، تکلیف بر ما و بلکه بر همه ی گیتی روشن است.
سیـدقدیـر ، فرزند ناچیز این سلاله پاک ، خادم مردمان نجیب مازندران و سرباز همیشه پای کار ولایت ، در آستانه عیدغدیر و ولایت جدم و مولایم علی(ع) ،بزرگ استوره عدالت و اعتدال ، ضمن گرامیداشت و ارج نهادن به این روز بزرگ، که یکی از چهار روز افضل ایام سال است، با قلبى خرم و دلى شاد ، تبریکات صمیمانه خود را بپاس بزرگ موهبت الهى در غدیرخم ، به عموم مسلمانان جهان ، ملت فهیم و شریف ایران و اهالی ولایتمدار مازندران که به گواهی تاریخ ، پیشگامان بیعت با علی(ع) و آل علی(ع) بوده اند، ابراز مى دارم، و از خداى منان ظهور فرزند برومندش حضرت قائم آل محمد(ص)، سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، شادی روح امام راحل(ره) و ارواح طیبه ی شهدا را تمٌنا مى نمایم.

أسئل اللهَ تعالى أن یوفـّقنا و جَمیعَ أخوانِنا لِما یُحِبُّ وَ یَرضى‏

سیدقدیـررضـایی
خـادم سی سـاله مردم مازندران در وزارت کشـور
 

نظرات 2 + ارسال نظر
مومنی 1393/07/23 ساعت 09:01 ق.ظ

سلام
قدیری که غدیر را هیچگاه فراموش نمیکند
حاج قدیر ، از مدیران با سابقه و قدیمی مازندرانه و به نوبه خودم به عنوان یک ساروی افتخار می کنم که مرکز استان مازندران ، چنین مدیران توانمندی رو در خود دارد
قلبا دوسش دارم و قلبا بهش ارادت دارم. در سالیان خیلی دور که ایشون معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان بودند ، برای کاری در سمنان خدمتشون رفتم. اونقدر مهربان و پدرانه با ما برخورد کرد که سمنان که کویر دلگیر و غریبی داره برای ما مازندران شده بود.
تا لحظه آخر پیگیر کارمان شد تا حل شد. تمام این اتفاقات درحالی رخ داد که ایشون اصلا ما رو نمیشناخت و هیچ شخصی سفارش مارو نکرده بود.
متن واقعا سنگین و زیبایی بود ... آرزو میکنم در کنار خانواده محترم ، سلامتی و طول عمر با عزت برای ایشون
از شما هم متشکریم که به مدیران محبوب و مردمی اهمیت میده ... درود بر شما

ظهیر 1393/07/23 ساعت 03:17 ب.ظ

سابقا در شهسوار و رامسر با سیدقدیر همکاری داشتیم
بسیار قدرتمند ، کاربلد ، مسلط و با نفوذ است
پیگیرو قاطع
یادی از این سید بزرگوار شد
سپـــاس
ظهیر از لاهیجان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد