پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

فرماندارچالوس: مدیران چالوسی در ایام نوروز حق ترک شهرستان را ندارند/نظارت بازار تشدید میشود

فرماندارشهرستان چالوس گفت: در ایام تعطیلات نوروز هیچ مدیری حق ترک شهرستان را بدون هماهنگی ندارد.مهندس سیدقدیر رضایی در جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات سفر شهرستان چالوس افزود: همه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اداری موظفند در ایام نوروز در موازات یکدیگر به ارائه خدمات به مسافران و گردشگران بپردازند.

وی بیان داشت: زیباسازی و فضای یک‌شهر نمایانگر فرهنگ هر شهر محسوب می‌شود و این وظیفه شهرداران است که از هم‌اکنون برای زیباسازی شهر تمام مجموعه خود را به‌کار گیرند.

مهندس رضایی با تاکید بر همکاری تمام دستگاه‌های اداری شهرستان با ستاد تسهیلات سفر خاطرنشان کرد: ترمیم خط‌‌‌ کشی‌های درون‌شهری و برون‌شهری، پیگیری و نظارت نرخ مصوب کرایه ماشین‌ها، ارائه لیست کشیک ادارات، نظارت بر اسکان فرهنگیان و فضاسازی و پاکسازی نمازخانه‌های بین‌راهی و اماکن تفریحی از مهم‌ترین کارهایی‌است که کمیته‌های ستاد تسهیلات سفر باید به آن توجه کنند.

فرماندارجالوس از اجرای اقدامات فرهنگی در ورودی‌های شهرها را از اساسی‌ترین کارهای ستاد تسهیلات سفر دانست و گفت: اعضای ستاد تسهیلات سفر باید از کندوان کار فرهنگی را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: معرفی طبیعت چالوس، گردشگاه‌ها، دریا، مناظر دیدنی و تفریحی چالوس، رعایت نکات امنیتی، بهداشتی، تقریر احادیث و فرمایشات مقام معظم رهبری در ورودی‌های شهر می‌تواند نقش مهمی در فرهنگ‌سازی مسافران و گردشگران ایجاد کند.

فرماندار چالوس تصریح کرد: مردم مازندران مردمی متدین و با فرهنگ هستند و با اجرای کارهای فرهنگی می‌توانند نقشه‌های افرادی که به بهانه‌های واهی سعی بر اخلال در امنیت و نظم این شهرستان را دارند، نقش برآب کنند.

تشدید ضرروت نظارت بر بازار

مهندس رضایی با بیان این‌که هیچ مدیری در ایام تعطیلات نباید شهرستان را ترک کند، اظهار داشت: از امسال برای نخستین‌بار از تمام مدیران برای بازرسی سطح شهر استفاده می‌کنیم.

وی گفت: این‌کار هم موجب دلگرمی مردم می‌شود و هم تعامل‌ مدیران، بدون شک موجب آبادانی و پیشرفت امور می‌شود.

فرماندار چالوس تأکید کرد: بازار را جدی بگیرید و بر نرخ اجناس نظارت ویژه داشته باشیم.

وی با اعلام آمادگی تمام دستگاه‌ها اذعان داشت: کشیک و نظارت بیمارستان‌ها، نظارت بر پمپ بنزین‌ها، رعایت بهداشت و نظافت سرویس‌های بهداشتی، نظارت بر زباله، نظارت بر نانوایی‌ها در زمینه پخت نان و نرخ نان، کنترل ترافیک شهری، خوش اخلاقی، متانت و صبوری از جمله آمادگی‌های دستگاه‌های اداری چالوس است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد