پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

طاهایی : اگر میرقدیررضایی به جای من استاندار مازندران بود...

استاندار مازندران با تمجید ویژه از خدمات قریب به ۳۰ ساله ی رضایی در  وزارت کشور خاطر نشان کرد : اگر آقای رضایی به جای من استاندار بود بهتر از من استان را اداره می کرد و حداقل پست برای ایشان معاون استاندار است .

   

استاندار مازندران نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه از فرصت‌های خدمت‌گزاری به بهترین شکل باید استفاده کرد با اشاره به اینکه مازندران و به ویژه تنکابن با دارابودن جاذبه‌های فراوان طبیعی و گردشگری سالانه پذیرای تعداد زیادی از هموطنان است، گفت: باید زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از این مهمانان داخلی و خارجی فراهم شود.
سید علی اکبر طاهایی با اشاره به سال جهاد اقتصادی آن را در پی همت و تلاش مضاعف عنوان کرد و ادامه داد: برای خدمت به مردم هنوز کارهای زیادی باید انجام داد.
وی با بیان اینکه اگر در اجرای فرمانداری ویژه تنکابن تاخیری ایجاد شده است به جهت مشخص نبودن شرح وظایف این فرمانداری‌ها در کل کشور بوده است، تصریح کرد: بعد از اینکه وضعیت کلی این فرمانداری‌ها مشخص شد از آقای رضایی با سابقه 28 سال خدمت در بدنه وزارت کشور خواستیم تا تصدی این پست را قبول کند.استاندار مازندران با تمجید ویژه از خدمات قریب به ۳۰ ساله ی رضایی در بدنه وزارت کشور خاطر نشان کرد : اگر آقای رضایی به جای من استاندار بود بهتر از من استان را اداره می کرد و حداقل پست برای ایشان معاون استاندار است .
در پایان نیز سید قدیر رضایی که با حفظ سمت فرماندار چالوس سرپرست معاونت استاندار و فرماندار ویژه تنکابن شده است، گفت: امروز انقلاب‌های بزرگ دنیا نشات گرفته از انقلاب امام راحل است. وی خاطرنشان کرد: دولت با تلاش و همت فراوان در حال کار است و انتقادهای گوناگون توانایی بازایستادن خدمات دولت را ندارند.
رضایی بابیان اینکه همدلی و وحدت توقع مردم از مسئولان است، بیان داشت: باید در سایه وحدت، همدلی و تبعیت از ولی فقیه کار و تلاش کنیم.
غلامرضا مشایخی فرماندار ویژه تنکابن برای حضور در انتخابات مجلس استعفا کرد و سید قدیر رضایی که از نیروهای کارامد و توانمند استان است ، به عنوان  معاونت استانداری مازندران و فرماندار ویژه تنکابن معرفی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد