پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

بیست و هشتمین شهردار تنکابن معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، در مراسم معارفه مدیریت شهرداری 76 ساله تنکابن، نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر، فرماندار، اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای تنکابن، خرم آباد، نشتارود، سلمانشهر، عباس آباد و جمع کثیری از مسئولان نهادی، سیاسی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
در ابتدا رئیس شورای شهر تنکابن گفت: با آغاز دوره سوم شورای اسلامی شهر، رویکرد اساسی شورا تخصصی بوده و با بهره‌گیری از اتاق فکر و همفکری و مشورت نخبگان و صاحبان اندیشه در جلسات هر 16 روز یک‌بار جلسات کمیسیون‌های تخصصی هفت‌گانه شورا با در نظر گرفتن پیشنهادات قابل اجرا و تصویب شهرداری برای اجرا ارائه می‌کند.

عبدالعلی نیکفرجام با تاکید بر عمده‌ترین مشکل شهر که ترافیک شهری است، اظهار داشت: برای رفع این مشکل و ایجاد کمربندی ساحلی شهرداری نیازمند مساعدت دولت و همکاری ارگان‌ها و نهادها در تسریع و کاستن هزینه‌های اجرایی پروژه در ساحل است.
در ادامه نماینده مردم تنکابن و رامسر نیز درباره الزامات و نیازهای یک شهر تاکید کرد: برای حل مشکلات شهر باید به مقتضیات، نیازها و خواسته‌های مردم توجه کرد و در تقسیم فضای شهری و امکانات، عدالت را مدنظر قرار داد.
ابوالفتح نیکنام از رویه غلط ساخت وساز و ناهمگن با محیط طبیعی در منطقه به ویژه تنکابن انتقاد کرد.
وی خاطرنشان کرد: این شهر نیازهایی دارد و مردم نیز خواسته‌هایی دارند که باید بر اساس مقتضیات محیطی توجه و برای آن برنامه‌ریزی کرد.
نیکنام با انتقاد از ازدیاد حزباله‌ها در محیط‌های طبیعی اظهار امیدواری کرد تا با برنامه‌ریزی مسئولان دیگر شاهد پدیده‌های زشت آلودگی محیط طبیعی و همچنین زیاده‌خواهی عده‌ای برای منفعت‌طلبی نباشیم.
وی تاکید کرد: این شهر زیبا برای همه ماست و ما حق نداریم برای منافع شخصی یا جمعی اندک مقامات را تحت فشار قرار دهیم و از طریق ماده 100 شهر را اداره کنیم.
در ادامه معاون عمرانی استاندار مازندران نیز با اشاره به اینکه جلوه‌های زیبای طبیعی در مازندران به ویزه تنکابن به حد کمال رسیده است، بیان داشت: برای بهره‌گیری از این زیبایی‌ها باید برنامه‌ریزی و کار تخصصی صورت پذیرد.
عیسی هاشمی با تاکید براینکه واقعیات را باید مدنظر قرار داد و با برنامه‌ریزی و کار تیمی و اجماع نظر باید کار کرد، بیان داشت: آن شهرهایی که توسعه یافته‌اند به معنای شورا به درستی پی برده‌اند و برای اجماع تفکرات، یک شهر نیاز به بهترین‌ها دارد و این امر و تحقق آن نیازمند صرف وقت، انرژی، تخصص، سرمایه و هزینه است.
هاشمی درباره مسئولیت شهرداری نیز تصریح کرد: مسئولیت و تصدی پست مدیریت در بازه زمانی کوتاه مطلوب نبوده و معتقدم یک مدیر حداقل باید پنج سال کار کند تا نتایج آن خود را نشان دهد.
وی با تجزیه و تحلیل وضعیت تخصص و تحصیلات پرسنل شهرداری تنکابن بیان داشت: این شهرداری دارای 196 پرسنل است که 186 نفر آن مرد و 9 نفر از بانوان بوده و از این تعداد فقط یک نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد است.
وی در پایان با معارفه احمد خوش قلب به عنوان شهردار تنکابن گفت: وی دارای مدرک مهندسی عمران است و سابقه سرپرستی موفق شهرداری‌های تنکابن و شیرود را به عهده داشته و از پرسنل واحد عمرانی شهرداری تنکابن نیز بوده است که اقدامات مثبت ایشان در زمان تصدی سرپرستی شهرداری تنکابن موید این مدعا است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد