پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

فرماندار عباس آباد: برای مسکن مهر خبرنگاران آمادگی کامل داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عباس‌‌آباد، تقی خادمی صبح امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: وقتی رسانه‌ای خبری کذب منتشر می‌کند و بعد به اشتباه خود پی برد باید شهامت عذرخواهی را داشته باشد.
وی افزود: یکی از روزنامه‌های مازندران در پی انعکاسی از گزارش مسئولان به شهر آنتالیا در ترکیه عجولانه قلم زد و حرمت قلم را نگه نداشته است.
فرماندار عباس‌آباد ادامه داد: گزارش این روزنامه صحیح نبود و باید بگویم این خبر حرفی بیش نبود و جای تامل دارد و این رسانه باید از مدیرانی که نام آنها را در نشریه خود آورده است عذرخواهی کند.
خادمی تاکید کرد: مسئولان و هیئت تحریریه نشریات باید بعد از اطمینان از صحت خبر که یکی از ویژگی‌های تهیه خبر است نسبت به درج و اطلاع رسانی آن اقدام کنند.
فرماندار عباس آباد با تقدیر از خبرنگاران شهرستان به علت اطلاع‌رسانی مستمر از رویدادها گفت: از آنجایی که شهرستان عباس‌آباد تازه تاسیس است از اصحاب رسانه انتظار داریم به‌صورت ویژه درباره نیازهای شهرستان نسبت به تهیه گزارش اقدام کنند.
وی عمده نیازهای این شهرستان را استقرار ادارات شهرستان دانست و ادامه داد: فعلا مقرر شد تعدادی از ادارات در سلمانشهر استقرار یابند و پس از آماده‌سازی سایت اداری شهرستان عباس آباد به این شهر انتقال یابند و اداره موجود در سلمانشهر به صورت نمایندگی به فعالیت خود ادامه دهد.

خادمی اضافه کرد: برای مسکن مهر خبرنگاران آمادگی کامل داریم نسبت به معرفی خبرنگاران به تعاونی مربوطه اقدام کنیم.
وی گفت: ادارات و نهادهای شهرستان عباس آباد باید نهایت همکاری را با اصحاب رسانه داشته و نسبت به اطلاع‌رسانی فعالیت‌های اداره خود اقدام کند.
خادمی افزود: خانه مطبوعات می‌تواند به عنوان نماینده و رابط خبرنگاران پیگیر امور مربوط به آنها در فرمانداری باشد.
وی بر برگزاری باشکوه مراسم روز خبرنگار در شهرستان عباس آباد تاکید کرد.
نماینده خانه مطبوعات در غرب مازندران نیز در این جلسه گفت: ایجاد نمایندگی خانه مطبوعات در غرب مازندران یک اقدام خوب و مثبت اعضای هیئت مدیره دوره جدید این خانه در استان بوده است.
ساسان شیخی افزود: رابطان خانه مطبوعات در شهرهای غرب مازندران پیگیر امور فعالیت خبرنگاران بوده تا بتوانیم شاهد ایجاد فضایی سالم برای خبرنگاران در شهرهای غرب استان باشیم.
وی ادامه داد: خبرنگارانی که دارای هیچ بیمه‌ای نیستند می‌توانند با مراجعه به خانه مطبوعات به صورت رایگان از بیمه درمان خدمات درمانی استفاده کنند.
شیخی تاکید کرد: از اول تیرماه ارزیابی خبرنگاران در شهرهای غرب استان با همکاری ادارات ارشاد انجام و مشخص می‌شود که هر خبرنگار در طول ماه چند خبر بر روی خروجی‌ها ارسال می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد