پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

فرماندار چالوس : اطلاع‌رسانی برنامه‌های فرهنگی ضروری است

 سید قدیر رضایی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان افزود: برنامه اعتکاف در سال جاری با کیفیت مطلوب‌تری برگزار شد و شاهد رشد 30 درصدی استقبال‌کنندگان از این برنامه بوده‌ایم.
وی اظهار داشت: در سطح شهرستان در حوزه‌های فرهنگی فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است اما باید در انعکاس این برنامه‌ها به مردم نیز اقدامات موثرتری صورت پذیرد.
فرماندار چالوس ادامه داد: اگر بخواهیم در برنامه‌های مختلف در شهرستان موفق باشیم باید در بخش فرهنگی تلاش بیشتری صورت پذیرد و این نیازمند مشارکت و همکاری تمام ادارات و نهادهای شهرستان است.
رضایی بیان داشت: اگرچه در کنار ساحل تمام دستگاه‌های فرهنگی و امنیتی حضور دارند اما نیاز است این حضور در مجتمع‌های تفریحی توریستی مانند نمک آبرود، دریاچه ولشت و کلاردشت نیز دیده شود.

رضایی تصریح کرد: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان چالوس باید فعالیت خود را گسترش داده و پیگیر مصوبات این جلسات باشد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان چالوس نیز در این جلسه گفت: نیاز است در برنامه‌های فرهنگی آسیب‌شناسی و کار کارشناسی دقیق‌تری انجام شود.
حسن محمدپور بیان داشت: در بحث استفاده از ماهواره در شهرستان باید ریشه‌یابی شود زیرا گیرنده‌های تلویزیون شبکه‌های ملی و حتی استان مازندران را به خوبی دریافت نمی‌کنند.
وی ادامه داد: در بحث تابلوهای تبلیغاتی شهر باید نظارت بیشتری صورت بگیرد زیرا ما در بیشتر تابلوها، تبلیغات سالن‌های آرایش زنانه را می‌بینیم و این در شان شهر چالوس نیست.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس نیز در این جلسه گفت: نیاز است برنامه‌های فرهنگی شهرستان به صورتی ساماندهی شود تا تداخل برنامه به وجود نیاید.
محمد شریفی بیان داشت: در بحث نامگذاری اصناف مراجع ذی‌ربط باید قبل از صدور جواز و پروانه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استعلام کنند.
وی گفت: برنامه‌های فرهنگی شهرستان با همکاری اداره سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و دفتر امام جمعه به مدت سه ماه تدوین شده و در دستور اجرا قرار گرفته است. /فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد