پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

دستور صریح میرقدیررضایی ، معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن

 پیرمردی خطاب به سیدقدیررضایی ، گفت : ای کاش فرمانداری تنکابن ، در گذشته ها ، فرمانداری کاردان و با قاطعیتی چون شما را به خود می دید ، در این صورت امروز شاهد دنیایی عقب افتادگی و محرومیت در شهسوار نبودیم . امید آن داریم که با حضور شما که تعاریف بسیار زیادی از مدیریت شما شنیدیم ، این محرومیت ها به کلی از دیار ما رخت ببندد.
میرقدیر رضایی ، معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه تنکابن ، با لبخند و صمیمیت ، پیشانی او را بوسید و اورا در آغوش گرفت و گفت : تمام توان و انرژی و تجربه ام را برای شما و شهر زیبای تنکابن خواهم گذاشت . من تنکابن و مردمانش را دوست دارم و یقین بدانید که با کمک شما مردم با صفای و مهربان و با همه توانم ، تمام موانع را از سر راه پیشرفت تنکابن بر میدارم . 

 

میر قدیر رضایی معاون استاندارمازندران و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن در اولین بازدید رسمی خود به همراه تنی چند از مسئولین شهرستان، ضمن حضور در روستای زنگشامحله به بررسی  مسائل و مشکلات مردمی پرداختند و با دستورات صریح و قاطع پیگیر مشکلات مردم این منطقه شدند .

سیدقدیر رضایی با اشاره به جمعیت بالای این روستا و فاصله نزدیک آن به شهر اظهار داشت: وضع موجود قابل قبول نبوده و بایستی نهادها و دستگاههای زیربط اقدامات جدی را در خصوص رفع مشکلات معمول دارند.
معاون استاندار مازندران، با تاکید بر آغاز فوری لوله گذاری شبکه آبرسانی از محل چاه جدید روستا اظهار داشت: این موضوع بایستی حداکثر ظرف 20 روز آینده مرتفع گردد و با دستور صریح ، خاطرنشان کرد که هیچ سستی و عقب انداختن کار را به هیچ وجه نخواهم پذیرفت.
وی همچنین با حضور در محل زمین سالن ورزشی این روستا خواستار تسریع در انعقاد قرار داد فی مابین اداره تربیت بدنی و دهیاری و شورای زنگشامحله تنکابن شد و تصریح کرد: شایسته نیست که چنین روستای پرجمعیتی با دارا بودن جوانان مستعد و فعال از نعمت فضای مناسب ورزشی محروم باشد و  به رییس تربیت بدنی شهرستان ، دستورات لازم را با جدیت و قاطعیت تمام دادند .
میرقدیررضایی در ادامه ضمن استماع مشکلات مطروحه در جلسه ای که به همین منظور در محل دفتر شورا روستا برگزار شد، گفت: با توجه به تاخیر بوجود آمده در خصوص تعریض دو خیابان این روستا بنیاد مسکن موظف است تا طی یک ماه آینده اقدامات لازم در این خصوص را داشته باشد.
گفتنی است روستای زنگشامحله با جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر از روستاهای بزرگ شهرستان است.           
در انتها پیرمردی خطاب به سیدقدیررضایی ، گفت : ای کاش فرمانداری تنکابن ، در گذشته فرمانداری چون شما را به خود می دید ، که در این صورت امروز شاهد دنیایی عقب افتادگی و محرومیت در شهسوار نبودیم . امید آن داریم که با حضور شما که تعاریف بسیار زیادی از مدیریت شما شنیدیم ، این محرومیت ها به کلی از دیار ما رخت ببندد. 
میرقدیر رضایی ، معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه تنکابن ، با لبخند و صمیمیت ، پیشانی او را بوسید و اورا در آغوش گرفت و گفت : تمام توان و انرژی و تجربه ام را برای شما و شهر زیبای تنکابن خواهم گذاشت . من تنکابن و مردمش را دوست دارم و  یقین بدانید که تنکابن را از با کمک شما و با همه توانم ، تمام موانع را از سر راه پیشرفت تنکابن بر میدارم .

 

 

 

 میرقدیررضایی معاون استاندارمازندران و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن در  اولین بازدید رسمی خود به همراه تنی چند از مسئولین شهرستان، ضمن حضور در روستای  زنگشامحله به بررسی  مسائل و مشکلات مردمی پرداختند و با دستورات صریح و قاطع پیگیر مشکلات مردم این منطقه شدند .

سیدقدیر رضایی با اشاره به جمعیت بالای این روستا و فاصله نزدیک آن به شهر اظهار داشت: وضع موجود قابل قبول نبوده و بایستی نهادها و دستگاههای زیربط اقدامات جدی را در خصوص رفع مشکلات معمول دارند.
معاون استاندار مازندران، با تاکید بر آغاز فوری لوله گذاری شبکه آبرسانی از محل چاه جدید روستا اظهار داشت: این موضوع بایستی حداکثر ظرف 20 روز آینده مرتفع گردد و با دستور صریح ، خاطرنشان کرد که هیچ سستی و عقب انداختن کار را به هیچ وجه نخواهم پذیرفت.
وی همچنین با حضور در محل زمین سالن ورزشی این روستا خواستار تسریع در انعقاد قرار داد فی مابین اداره تربیت بدنی و دهیاری و شورای زنگشامحله تنکابن شد و تصریح کرد: شایسته نیست که چنین روستای پرجمعیتی با دارا بودن جوانان مستعد و فعال از نعمت فضای مناسب ورزشی محروم باشد و به رییس تربیت بدنی شهرستان ، دستورات لازم را با جدیت و قاطعیت تمام دادند .
میر قدیررضایی در ادامه ضمن استماع مشکلات مطروحه در جلسه ای که به همین منظور در محل دفتر شورا روستا برگزار شد، گفت: با توجه به تاخیر بوجود آمده در خصوص تعریض دو خیابان این روستا بنیاد مسکن موظف است تا طی یک ماه آینده اقدامات لازم در این خصوص را داشته باشد.
گفتنی است روستای زنگشامحله با جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر از روستاهای بزرگ شهرستان است.
در انتها پیرمردی از اهالی زنگشامحله خطاب به سید قدیر رضایی ، گفت : ای کاش فرمانداری تنکابن ، در گذشته فرمانداری چون شما را به خود می دید ، که در این صورت امروز شاهد دنیایی عقب افتادگی و محرومیت در شهسوار نبودیم . امید آن داریم که با حضور شما که تعاریف بسیار زیادی از مدیریت شما شنیدیم ، این محرومیت ها به کلی از دیار ما رخت ببندد.
میر قدیر رضایی ، معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه تنکابن ، با لبخند و صمیمیت ، پیشانی او را بوسید و اورا در آغوش گرفت و گفت : تمام توان و انرژی و تجربه ام را برای شما و شهر زیبای تنکابن خواهم گذاشت . من تنکابن و مردمش را دوست دارم و یقین بدانید که تنکابن را از با کمک شما و با همه توانم ، تمام موانع را از سر راه پیشرفت تنکابن بر میدارم .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد