پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

رقابت نفس گیر... تازه این اول راه است !

...این روز ها که صفحات روزنامه ها را ورق می زنی،گشتی در دنیای مجازی می زنی یا به صفوف اول برنامه ها ،همایش ها ، افتتاحیه ها و نمازهای جمعه  نظر می اندوزی چهر ه هایی را می بینی که انتخاباتی اند صد درصد،خوش آمدید به رقابت نفس گیر برای فتح کرسی بهارستان،کم کم اینجا فضای انتخاباتی از حالت دوقطبی،دو چهره ای به تکثر تبدیل می شود ،حالا دیگر تنکابنی ها با چهره هایشان یک سو صف آرایی نموده و رامسری ها این سو،جدی جدی فضا خیلی داردگرم  می شود،اگر شرط مدرک تحصیلی اعمال شود خیلی ها که سودای این رقابت را در سر می پرورانند از گردونه حذف  می شوند. 
به نظر می رسد رامسری ها و تنکابنی ها درآستانه انتخابات آتی مجلس باید چون صفحه شطرنج مهره ها را جابجا نمایند،حالا این ها کسانی هستند که خود را ماهها جلوتر مطرح نموده اند هستند کسانی که در آینده به جمع نامزدها اضافه شوند،از نکات جالب توجه در این دوره سودای شوراییان برای فتح کرسی مجلس است اما بنظر می رسد به جهت عدم توفیق نسبی شوراییان با توجه به شعارهای انتخاباتی که مردم آن را در حافظه تاریخی خود دارند به نحوی دستشان روشده است.
،در کنار همه این موارد همیشه در هردوره ای موجی از یک تفکر و ائتلاف گسترده ملی فضارا متاثر از خود می نماید.

با توجه به بالا بودن هزینه های تبلیغاتی و منابع تامین کننده آن حال از بن مایه شخصی بوده یا برخی که حاتم بخشی دارند!که صد البته همراه با حساب و کتاب است ذهن مردم را به عنوان کسانی راکه باید با آرایشان راهی مجلس شوند به شدت مشغول می نماید.

از نکات جالب توجه آن است که عمدتا قضاوت افکار عمومی در باره  نامزدذها درست از آب در می آید کما اینکه در گذشته ما این پیش بینی ها را شاهد بوده ایم.

آنچه مسلم است در انتخابات آتی آرا به شدت سرشکن شده و درست مثل فینال جام حذفی است که با یک اشتباه سرنوشت تغییر می یابد.

از نکات دیگری که باید آن را مورد ملاحظه دقیق قرار داد این نکته می باشد که تکثر جمعیتی در محدوده تنکابن و شهر های اطراف آن بسیار بیشتر از رامسر است و خیلی از متعصبین به اقلیم بدشان نمی آید که رقابت را رامسری –تنکابنی نمایند که در این حالت نامزدهای دیار رامسر باید از منظر عملکرد ها و شناخت بیشتر تلاش مضاعفی داشته باشند.البته نخبگان همواره می خواهند اصلح انتخاب شود و این درست است فرقی نمی کند کجایی باشد مهم آن است این کاره باشی.

ضمن خوش آمد گویی به همه کسانی که در صحنه انتخابات ورود پیدا نموده اند باید گفت تازه این اول راه است خدابه خیر نماید.عباس احمدی ماچیانی/امتداد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد