پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

شهردارکلاردشت :پاسخگوی دپوی زباله در جنگل عباس‌آباد نیستیم

علیرضا دادویی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کلاردشت افزود: در ماه اخیر انعکاس تخلیه زباله‌های شهری کلاردشت در جنگل عباس‌آباد در برخی از رسانه‌های تصویری، مجازی و مکتوب سبب شده است تا این شهرداری در تکذیب آن اقدام کند اما با توجه به تکذیبیه‌های مستند همچنان برخی از رسانه‌های ملی و استانی این خبر را انعکاس می‌دهند.
وی اظهار داشت: شهرداری کلاردشت زباله‌های تولید شده در این بخش را در محل جدید که با استفاده از بلوک و فنس محصور شده است تخلیه می‌کند و در حوزه جنگل عباس آباد نیست.

شهردار کلاردشت ادامه داد: تصاویری که در ماه گذشته از برخی از شبکه‌های تلویزیونی پخش شده و یا عکس آن در سایت‌ها وجود دارد مربوط به حداقل چهار سال گذشته است و پخش آن در این زمان چیزی جزء زیرسوال بردن حقیقت نیست.
وی خاطرنشان کرد: زباله‌هایی که در مسیر جاده جنگلی و زیبای کلاردشت و به عباس‌آباد دپو می‌شود مربوط به شهر عباس آباد و روستاهای اطراف است که منظره نازیبایی را به وجود آورده و مطمئنا مشکلات زیست محیطی بی‌شماری را سبب میشود.
شهردار کلاردشت تصریح کرد: محیط زیست استان باید در این باره که گلایه‌های بسیاری توسط گردشگران و رانندگان این جاده به شهرداری کلاردشت شده است پیگیری کرده و از ادامه این روند جلوگیری کنند.
شهردار کلاردشت در مصاحبه روز دوم خرداد با خبرنگار فارس، خبر پخش شده از رسانه‌های ملی را درباره تخلیه زباله در جنگل عباس‌آباد تکذیب کرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد