پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

استاندار مازندران:ساماندهی دریا 300 میلیارد تومان بودجه می‌خواهد

 سید علی اکبر طاهایی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان و کارکنان تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اقدامات مناسب سازمان تبلیغات در مازندران اظهار داشت: مازندران مفاخر برجسته زیادی دارد که باید برای شناساندن آنها به نسل‌های جوان اهتمام ویژه‌ای به خرج دهیم.  

وی با اشاره به شخصیت معنونی مرحوم دشتی تصریح کرد: باید در مراسم‌های مذهبی مفاخر برجسته استان برای مردم معرفی و از ظرفیت اعتکاف نیز برای معرفی علمای برجسته دینی استفاده شود.

استاندار مازندران خواستار شناسایی مفاخر بزرگ استان که در دوره طاغوت اهل مراقبت بودند توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان شد و تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌ای را تدوین کنند تا محمد باقر حجتی قرآن‌پژوه برجسته مازندرانی برای 3میلیون مازندرانی معرفی شود.
طاهایی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در مازندران خاطرنشان کرد: تقویت فضای معنوی در مراسم اعتکاف در دستور کار قرار گیرد و از افراد نخبه و سخنرانان برجسته برای معرفی آموزه‌های دینی استفاده شود.
وی ادامه داد: در معرفی منویات اسلام سخنرانان و نخبگان باید مخاطبان خود را به خوبی بشناسند و مبلغان با آگاهی کامل از منویات دینی به از علم روان‌شناسی نیز بهره برده باشند.
طاهایی با اعلام اینکه در دولت‌های مختلف مسئولیت داشتم، افزود: در دوره ریاست جمهوری احمدی‌نژاد معرفی بزرگان دینی بیشتر از سایر دولت‌ها اتفاق افتاد.
وی افزود: دولت در توجه به امور فرهنگی اهتمام ویژه‌ای دارد و اختصاص بودجه فرهنگی در دولت دهم نشان از توجه دولت به این امر دارد.‌
استاندار مازندران در ادامه به برخی اظهارنظرها در کشور که منتسب به دولت است، افزود: ممکن است برخی در اظهارنظرهای شخصی خود را به دولت منتسب بدانند ولی اراده دولت در قبال توجه به فرهنگ متوقف نشد.
استاندار مازندران در مورد اختصاص بودجه برای اجرای کارهای فرهنگی افزود: هنوز بودجه سال 90 برای استان‌ها ابلاغ نشد و حتی تن‌خواهی هم در اختیار نداریم که برای کمک به سازمان تبلیغات اختصاص دهیم.
طاهایی در پایان در مورد ساماندهی دریا افزود: برای ساماندهی دریا نیاز به 300 میلیارد تومان بودجه نیاز داریم. /فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد