پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

قدیررضایی، فرماندارویژه تنکابن :اصل پاسخگویی ازافتخارات نظام است

 سید قدیر رضایی، معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه ی تنکابن ، در جمع خبرنگاران افزود: نبود خبرنگاران در جلسات و برنامه‌ها خوشایند من نیست و باید از توانمندی‌های خبرنگاران در زمینه‌های مختلف بهره گرفت.  

وی اظهار داشت: در تنکابن باید مدیریتی همراه با رسانه‌ها اعمال کرد و مسئولان مکلف به پاسخگویی باشند.  فرماندار ویژه تنکابن ادامه داد: مدیران باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و از پرسش‌های مطرح شده از رسانه‌ها نهراسند و ظرفیت‌های مدیریتی خود را افزایش دهند.

وی با اشاره به اینکه از افتخارات نظام اسلامی هزینه شدن مدیران برای حفظ آن است، بیان داشت: حضور مدیران ارشد استانی برای حل مشکلات شهرستان‌ها ضروری است و باید نسبت به غرب استان به ویژه شهرستان ویژه تنکابن اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی بر ایجاد زیرساخت‌های لازم در گردشگری در این شهرستان تاکید کرد.
معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه تنکابن در پایان با بیان اینکه معیشت و حل مشکلات خبرنگاران از دیدگاه وی مورد اهمیت است و در حد توان به آن توجه داشته و پیگیر آن خواهد بود، تصریح کرد: وحدت و همفکری می‌تواند چاره‌ساز بسیاری از مشکلات باشد و در این مسیر خبرنگاران صادق شهرستان می‌توانند بسیار کمک‌کننده باشند.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در دو شهرستان تنکابن و عباس آباد 30 خبرنگار با رسانه‌های مختلف دیداری، نوشتاری و مجازی مشغول به فعالیت هستند، گفت: از این تعداد 24 نفر در تنکابن و شش نفر در عباس‌آباد فعالیت دارند.
محمدمهدی مشهدی همچنین با بیان اینکه 17 نفر از این خبرنگاران دارای کارت وزارت ارشاد هستند از دیگر خبرنگاران خواست تا نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند.
وی با اشاره به مشکلات این قشر نیز خاطرنشان کرد: برای بهتر شدن فعالیت خبرنگاران باید نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام شود.
مشهدی همچنین از ارزیابی خبرنگاران، بیمه خدمات درمانی رایگان، بیمه تکمیلی و ساماندهی خبرنگاران شهرستان با همکاری نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران خبر داد.
در ادامه نماینده خانه مطبوعات غرب مازندران نیز با تقدیر از فرماندار ویژه تنکابن برای اهتمام به مسائل خبرنگاران بیان داشت: با فعال شدن رابطان خانه مطبوعات در شهرستان‌های غرب مازندران کار پیگیری مطالبات و خواسته‌های خبرنگاران در شهرستان‌ها به راحتی در حال انجام است.
ساسان شیخی افزود: ایجاد بانک اطلاعات خبرنگاران غرب مازندران و ارزیابی خبرنگاران با توجه به مطالب مندرج از آنها در رسانه‌های مختلف از جمله اقدامات خانه مطبوعات است.
شیخی با تاکید براینکه متولی امور خبرنگاران وزارت ارشاد اسلامی است، گفت: خبرنگاران علاوه بر اینکه عضو خانه مطبوعات هستند باید برای ساماندهی در سطح ملی اقدام به دریافت کارت خبرنگاری ارشاد کنند تا دچار مشکل نشوند.  

فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد