پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

حضور تیم فرح‌آباد ساری در لیگ فوتبال ساحلی

حسن کیومرثی، مسئول کمیته فوتبال ساحلی مازندران  با اشاره به حضور تیم فرح آباد ساری در این مسابقات اظهار داشت: مسئولان تیم سازه‌سرای ساری به‌دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت اسپانسر از حضور در این رقابت‌ها انصراف دادند و هیئت استان نیز بلافاصله تیم فرح‌آباد ساری را جایگزین این تیم در لیگ برتر فوتبال ساحلی معرفی کرد.  


وی با تشکر از مدیریت تیم سازه‌سرای ساری افزود: مسئولان تیم سازه‌سرای ساری با وجود همه مشکلات مالی که داشتند چند سال به عنوان نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور حضور پیدا کردند و برای مازندران در این مدت نماینده شایسته‌ای بودند.

مسئول کمیته فوتبال ساحلی مازندران گفت: در مدت حضور تیم سازه‌سرای ساری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور این تیم توانسته نتایج قابل قبولی کسب کند و حتی چند بازیکن از این تیم به اردوی تیم ملی و به عنوان بازیکن ثابت تیم ملی نیز معرفی شدند.
مسئول کمیته فوتبال ساحلی مازندران در ادامه درباره تیم فرح آباد ساری تصریح کرد: این تیم جوان‌ترین تیم حال حاضر در لیگ برتر فوتبال ساحلی است و تمامی بازیکنان بومی هستند و با توجه به شناخت و تعصبی که در بین بازیکنان دیده می‌شود، مطمئنا در این مسابقات به نتایجی خوبی میرسند.
وی گفت: تیم فرح آباد که سابقه حضور در لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور دارد، یکی از بهترین تیم‌های کشور و استان محسوب می‌شود که در اردوی اخیر تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان فوتبال ساحلی سه بازیکن دعوت شده از این تیم بودند.
مسئول کمیته فوتبال ساحلی مازندران درباره آغاز فصل جدید این مسابقات افزود: فصل جدید این مسابقات از پنجم تیر با حضور 16 تیم در دو گروه هشت تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.
کیومرثی در پایان اظهار داشت: تیم‌های فرح آباد ساری، استیل آذین سمنان، سایپا کرج، فردوسی مشهد، عمران سازان اصفهان، شهدای چلیچه شهرکرد، دریا نوردان بوشهر، گلسا پوش یزد، ندسا شیراز، پولاد مشبک بیرجند، شهید جهان نژادیان آبادان، ملوان بندرگز، لسمان مروارید خزر، یگانه موج خروشان هرمزگان، استقلال مبارکه اصفهان، نفت تهران به عنوان 16 تیم در این دوره از مسابقات هستند. /فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد