پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

مازندران رتبه پنجم نخبگان کشور را دارد

 نسرین سلطان‌خواه در بازدید از بنیاد علمی حریری و مرکز نانو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهار داشت: فعالیت‌های علمی و پژوهشی بنیاد علمی حریری و دانشگاه صنعتی نوشیروانی به شاخص‌های علمی کشور نزدیک و رضایت بخش است. وی استان مازندران را یکی از استان‌های پیشرو در زمینه توسعه فعالیت‌های علمی و پژوهشی در سطح کشور عنوان کرد و گفت: برای توسعه فعالیت‌های علمی و پژوهشی مازندران از بنیاد نخبگان مازندران حمایت می‌کنیم.
رئیس بنیاد ملی نخبگان دستاورد سفر به استان مازندران را رضایت بخش برشمرد و افزود: در بازدیدی که از دستاوردهای علمی و فناوری مازندران به عمل آوردیم دستاوردهای این استان به شاخص‌های علمی نزدیک بوده و تلاش می‌کنیم اعتبار بیشتری به این استان اختصاص دهیم.

نماینده مردم بابل در مجلس نیز از اختصاص 400 میلیون تومان اعتبار به بنیاد علمی حریری بابل خبر داد.
محسن نریمان افزود: در سال جاری در کمیسیون تلفیق مبلغ 100 میلیون تومان ردیف اعتباری برای بنیاد حریری تعریف شد که با تلاش و پیگیری زیاد 300 میلیون تومان اعتبار مازاد بر این به بنیاد حریری بابل اختصاص یافت.
وی تصریح کرد: بنیاد علمی حریری بابل نخستین مرکز علوم فنون مستقل عام المنفعه ایران است که توسط حریری خیر بزرگ بابلی تاسیس و در زمینه توسعه آموزش‌های علمی و پژوهشی کشور فعالیت می‌کند.
نریمان خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبار 400 میلیون تومانی فعالیت‌های علمی و پژوهشی مرکز حریری بابل شتاب بیشتری می‌گیرد.
فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد