پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

به نام کار به کام تفریح!حکایت مدیران خوش سفر مازندران+دانلودفیلم

ساحل نشین : دوشنبه 30 خرداد، اخبار 20:30 شبکه دو در بخش ذیر ذره بین خود طی گزارشی با عنوان " به نام کار به کام تفریح!  حکایت مدیران خوش سفر مازندرانی" زوایای پنهان سفر دسته جمعی 40 تن از مدیران مازندران به کشور ترکیه را برای افکار عمومی منعکس کرد.  

 اظهارات ضدونقیض مدیران در خصوص سفر به آنتالیا یا استامبول، انتقاد یکی از مسافران از عدم برنامه ریزی مناسب ، منابع هزینه این سفر و موضوعات دیگر از سوژه های جالب این گزارش است.

اما، عدم پاسخگویی مناسب مدیران در گزارشی که در تراز ملی منعکس شده است متاسفانه شأن مدیریتی استان را زیر سئوال برده و این حاصل پنهان کاری های مدیرانی است که در عصر ارتباطات به بازتاب رسانه ای اقدامات خود و لزوم پاسخگویی مطلوب به افکار عمومی واقف نیستند و از مشاوران رسانه ای خوبی نیز برخوردار نمی باشند.

البته در این بین نقش شورای اطلاع رسانی دولت در استان بسیار حائز اهمیت است که باید با خارج شدن از لاک یکنواختی و روزمرگی، ضمن رصد کردن اخبار و رویدادها به مهندسی رسانه ای بپردازد و با ابهام زدائی کارشناسانه و بدور از جوابیه های احساسی و کتمان کردن حقیقت، از شان و جایگاه مدیریتی در استان دفاع کند. /اصولگرا

 کاربران محترم برای دیدن این گزارش، اینجا کلیک کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد