پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

فرماندار چالوس، خبرداد : خسارت40میلیاردی سیل به کلاردشت

ساحل نشین : سید قدیر رضایی ،فرماندار چالوس گفت: بر اثر سیل تاکنون 40 میلیارد تومان خسارت به کلاردشت وارد شده است. 

سید قدیر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کلاردشت افزود: در جریان سیل اخیر 20 کیلومتر جاده ارتباطی در رودبارک، منبع تصفیه خانه آب شرب، تعداد زیادی تیرهای برق، حایل رودخانه سردآبرود به طول 20 کیلومتر، تعداد زیادی از دام‌های مردم، 100 واحد منزل مسکونی و 10 دهنه پل خسارت دیدند.

وی ادامه داد: پنج واحد مسکونی نیز به طور کامل تخریب شد و تاسیسات شیلات در منطقه رودبارک خسارت دید و 500 میلیون تومان خسارت بر آن وارد شد.

فرماندار چالوس بیان داشت: با توجه به وضعیت و شرایط بحرانی که در کلاردشت وجود دارد تمام پروژه‌های ملی، استانی و شهرستانی اعم از آزادراه، سد سیاه بیشه و ... را تعطیل اعلام کردیم و ماشین آلات این کارگاه‌ها در حال انتقال به کلاردشت هستند.  وی بیان داشت: در حال حاضر 12 بیل میکانیکی سنگین در حال بازگشایی مسیر رودخانه و برگشت آب به مسیر اصلی هستند که در این مرحله از کار از پیشرفت خوبی برخوردار هستیم.

رضایی بیان داشت: خانوارهایی که در هشت روستای بالادست هستند نیز از طریق نیروهای امدادی به آن روستاها آب و آذوقه ارسال می‌شود.فرماندار چالوس تصریح کرد: هنوز هم در منطقه نیاز مبرم به بیل مکانیکی و کامیون وجود دارد که انتظار داریم در این زمینه مساعدت بیشتری صورت پذیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد