پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

تقاضای بالگرد برای شناسایی خسارت‌های سیل کلاردشت

ساحل نشین : فرماندار چالوس گفت: برای بررسی و شناسایی بیشتر خسارت‌های مناطق بالادست کلاردشت ناشی از وقوع سیل، تقاضای یک دستگاه بالگرد کردیم.

 

سید قدیر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس افزود: طغیان رودخانه سردآبرود به علت سیل در بالادست کلاردشت خسارت زیادی به منطقه رودبارک کلاردشت وارد کرد.
وی تصریح کرد: طغان رودخانه از ساعت 11 دیشب شروع شد که در همان لحظات اولیه ستاد بحران شهرستان به منطقه اعزام شد اما تاکنون دسترسی به نقاط بالادست کلاردشت مقدور نشده است.  

 
 
 
 

 

فرماندار چالوس ادامه داد: در حال حاضر به جاده، پل‌ها و مناطق مسکونی در کلاردشت خسارت جدی وارد شده و آب و برق مردم آن منطقه قطع است.
نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس افزود: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده ماشین آلات سنگین از جمله بیل مکانیکی، لودر و جرثقیل به جهت بازگشایی مسیر و جابجایی سنگ‌هایی در جاده حضور دارند در حال اعزام به منطقه هستند. رضایی اظهار داشت: به تصفیه خانه آب شرب کلاردشت نیز که در منطقه رودبارک خساراتی وارد شد اما تاکنون دسترسی به آن ایجاد نشده است.
وی ادامه داد: مردم و ساکنان منطقه رودبارک از محل تخلیه شدند و از دیشب نیز اطلاع رسانی برای خروج آنها از منطقه آغاز شده بود. وی گفت: ارتباط با روستای ونداربن که در بالا دست رودبارک وجود دارد کاملا قطع بوده و هیچ ارتباطی با تعدادی از ساکنان که در آنجا قرار دارند، نداریم.
رضایی بیان داشت: از شهرستان‌های اطراف درخواست کمک و ماشین‌های سنگین کردیم که در حال اعزام به کلاردشت هستند.
وی در پایان گفت: وضعیت همچنان ادامه دارد و طغیان رودخانه موجب شده تا هر چه زمان می‌گذرد خسارت بیشتری به منطقه نیز وارد شود و نیاز مبرم به وسایل و تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد