پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

تسریع در جبران خسارت‌های سیل کلاردشت

ساحل نشین: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خواستار تسریع در جبران خسارت‌های زیرساختی در منطقه سیل زده کلاردشت از سوی ادارات ذی‌ربط شد.هادی ابراهیمی در حاشیه بازدید از منطقه سیل زده کلاردشت در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع این سیل آسیب زیادی به زیرساخت‌های منطقه از جمله آب، راه و برق وارد شده است. 

وی ادامه داد: مدیریت بحران در منطقه به ریاست فرماندار به خوبی توانست بر اوضاع منطقه مدیریت کند و فعالیت‌ها را به خوبی انجام دهد و به واقع دیدیم کاری که می‌شد چند ماه به طول بیانجامد ظرف مدت پنج روز کار شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تاکید کرد: فاز اول کار که در واقع به عنوان مسکن بوده و فعالیت‌ها باید انجام می‌شد تا مردم به روال عادی زندگی ادامه دهند انجام شد اما در فاز دوم با تخصیص اعتبار ویژه از سوی دولت برای جبران خسارت 55 میلیارد تومانی به منطقه ادارات مربوطه باید به صورت زیربنایی فعالیت‌ها را انجام دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تاکید کرد: ارتباط هشت روستا که با منطقه کلاردشت بر اثر سیل قطع شده بود با هفت پرواز امداد رسانی شد و امکانات و آذقه به آنها رسیده است.

وی بیان داشت: در این بازدید دیدیم که اداره راه و ترابری توانست به خوبی راه دسترسی منطقه سیل‌زده را ایجاد و در حال حاضر نیز در تلاش هستند تا با نصب پل در منطقه اکاپل ارتباط با روستای ونداربن را نیز برقرار کنند.

ابراهیمی تاکید کرد: رسانه‌های مکتوب و مجازی استان به ویژه خبرنگاران شهرستان چالوس بهترین اطلاع رسانی را از وضعیت سیل در کلاردشت داشتند که مردم استان همواره از اقدام مسئولان در رفع مشکلات با خبر بودند.

وی بیان داشت: از سوی استاندار نامه‌های متعددی به وزارت کشور، هیئت دولت و وزارتخانه‌های دیگر برای جبران خسارت سیل کلاردشت مکاتبه شده است.

ابراهیمی گفت: تیمی هم امروز از شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری کشور وارد منطقه کلاردشت شدند تا با بررسی خسارت وارده بتوانند نسبت به تامین اعتبارات لازم و بهبود شبکه آبرسانی منطقه اقدام کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در پایان گفت: در حال حاضر 95 از روستاها و 70 درصد از حوزه شهری کلاردشت دارای آب شرب هستند و اداره برق نیز تا آنجایی که راه دسترسی ایجاد شد توانست برق‌رسانی کند که حدود 85 درصد است./فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد