پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

**خبرفوری** سیل در تنکابن/ 30 روستا آسیب دیده اند

ساحل نشین : سیدقدیررضایی،معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه تنکابن از خسارت دیدن 30 روستا بر اثر سیل دیروز در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، سید قدیر رضایی در نخستین جلسه ستاد بحران شهرستان تنکابن که ساعت 24 دیشب در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: این سیل از یخچال سلیمان شروع شده و از سمت روستاهای دوهزار و سه‌هزار به سمت شهر در حال حرکت است که در طی مسیر خود قطعی برق و تلفن را به همراه آورده است. وی ادامه داد: منازل مسکونی در حاشیه این رودخانه در روستاهای بالادست نیز دچار خسارت شدند. سرپرست فرمانداری ویژه تنکابن سرپرست فرمانداری ویژه تنکابن تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها باید در آماده باش کامل و به روستاهای بالادست اعزام شوند تا بتواند به امداد رسانی و خدمات رسانی در این ارتباط باشند.
وی بیان داشت: این سیل سنگ‌های بسیار سنگینی را با خود به روستاهای پایین حمل و موجب خسارت بر پل‌های مسیر شده است. رضایی گفت: ادارت برق، آب و مخابرات ضروری است با بسیج کردن نیروهای خود در محل حاضر و نسبت به برقراری نیازهای مردم اقدام کنند. سرپرست فرمانداری ویژه تنکابن در پایان گفت: تمام نیرو ها باید با توان چند برابر به خدمت رسانی به مردم سیل دیده روستاهای بالادست تنکابن تلاش کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد