پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

سیدقدیررضایی، معاون استاندار مازندران:سیل 6 میلیاردی تنکابن

ساحل نشین : سیدقدیررضایی، معاون استاندار مازندران و سرپرست فرمانداری ویژه تنکابن گفت: سیل تنکابن تاکنون بدون در نظرگرفتن خسارت راه 6 میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت به همراه داشت.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، سید قدیر رضایی در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان تنکابن در جمع خبرنگاران افزود: بر اثر سیل، همچنان راه ارتباطی 14 روستای بالادست تنکابن قطع است و اداره راه و ترابری در تلاش است تا بتواند این مسیر را بازگشایی کند.
وی تصریح کرد: سیل تنکابن به بخش آب و فاضلاب روستایی در 13 روستا مبلغ 300 میلیون تومان، در بخش برق به طول 7 هزار متر شبکه‌ها را از بین برد و 200 میلیون تومان خسارت زد.
سرپرست فرمانداری ویژه تنکابن خاطرنشان کرد: در بخش مخابرات نیز 550 متر شبکه‌های مخابراتی به مبلغ 150 میلیون تومان خسارت دید.

سرپرست فرمانداری ویژه تنکابن بیان داشت: در بخش شیلات یک میلیارد و 40 میلیون تومان خسارت وارد شد که محصولات هفت پرورشگاه از بین رفت و دو پرورش ماهی نیز تخریب شد.
رضایی تصریح کرد: در بخش گردشگری 300 میلیون تومان، در بخش آب منطقه‌ای 2میلیارد و 800 میلیون تومان، در بخش جهاد کشاورزی 170 میلیون تومان و در بخش منابع طبیعی یک میلیارد و 50میلیون تومان خسارت وارد شد.
وی که فرماندار چالوس نیز هست، بیان داشت: بر اساس درخواست بنده در سیل کلاردشت از آب منطقه‌ای، اعزام تیم کارشناسی به منطقه برای شناسایی یخچال‌ها را داشتیم که این تیم امروز وارد تنکابن شد تا با بررسی یخچال سلیمان به بررسی یخچال علم‌کوه در کلاردشت نیز بپردازد.
فرماندار چالوس بیان داشت: برای ایجاد راه دسترسی برای روستاهای بالادست تنکابن همچنان اداره راه در حال تلاش است تا بتوانیم مسیر را باز کنیم ضمن اینکه امروز از طریق بالگرد در سه مرحله مواد غذایی و گرمایی به روستاهای فوق ارسال شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد