پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

حضور پدرانه ، دلسوزانه و مدبرانه ی فرماندار چالوس در بین مردم

ساحل نشین: به گزارش دریانیوز، در پی انتشار مطلبی با عنوان " یخچال و فرماندار نقاط مشترک دو سیل در مازندران " یکی از کاربران دریانیوز، مطلبی نوشته که ضمن انتقاد از سایت دریا و برخی از سایتهای شمال کشور ، مطالبی را در دفاع از فرماندار چالوس نوشته است که آن را منتشر می نماییم : 
اول اینکه نوشتید که :هر چند رضایی تاکنون نشان داده که مدیری پر تلاش است !!

قصد نظر دادن نداشتم و زیاد اهل نظر دادن نیستم اما از 2 جمله ای که در قسمتی از خبر نوشتید ، واقعا متاسفم برای شما!

به نظر شما میرقدیر رضایی که حقیقتاً جایگاه و لیاقت بیش از این ها دارد و از مسئولان استانی قدرتمند بوده و هست ، فقط مدیر پرتلاشی است؟!! خیر ! مدیری که برای همه ی فرمانداران و بخشداران استان کارگاههای آموزش مدیریت بحران تشکیل می دهد و در کشور ، مازندران را الگو می کند و شورای عالی امنیت ملی کشور از شخص ایشان تقدیر میکند و خیلی از کارشناسان دست پروده ایشان امروز در استان و استانهای دیگر فرماندار و .. هستند ، فقط مدیر پرتلاشی است؟!!!

جناب سردبیر دریا نیوز و همه ی سایت های شمالی که اکثر اوقات ندانسته قلم می زنید، بهتر است رزومه ی مدیریتی ایشان را ببینید و بخوانید و بعد از ایشان بنویسید. وقتی از رضایی حرف میزنید ، بدانید که فقط از یک فرماندار حرف نمی زنید . مدیری که امروز فرماندار دوشهر کوچک هست ، جایگاهی حقیقتاً بالایی دارند. این دوشهر در مقابل تجربه و مدیریت قدرتمندانه ی رضایی ، خیلی کوچک هستند . اگر شما و همکاران شما در سایتهای خبری دیگر در جلسه معارفه ی رضایی در تنکابن بودید ، می دیدید که استاندار مازندران شخصا در آن جلسه در مقابل همه ی حضار پشت تریبون فرمودند : که اگر این آقای رضایی جای من استاندار بود ، از من بهتر استان را مدیریت می کرد و حداقل پست برای ایشان ،معاون استاندار است.

البته طاهایی متواضعانه سخن گفت ، ولی از هیچ فرمانداری به این شکل سخن نگفت.

بهتر است شما و همکاران سایتهای خبری که بعضا خبری از این جلسه نزدند و بعضی از همکارانتان یا خبر نزدند یا بعد از چند روز نشستند حاشیه درست کنند که چرا یک نفر دو فرمانداری!!

در کلاردشت هر مدیری بود جا می زد. دوستان شما و شما کمترین خبر را از کلاردشت در خروجی های خود آوردید. یک سری به خبرگزاری مهرو فارس بزنید ! ببنید دنیایی خبر از کلاردشت بود که همه از مدیریت قدرتمند رضایی است . هیچ کدام از شما کلاردشت را ندیدید یا اگر دیدید فقط در عکس ها مشاهده کردید. اگر شما و همکاران مجازی شما فاجعه ی کلاردشت را نظاره میکردید و مدیریت قوی و شب زنده داری های این مدت رضایی در کلاردشت را میدید ، به دنبال صرفا یک خبر یا یک حاشیه نبودید.

بعد از این مدیریت قوی همکاران شما به جای اینکه از رضایی، استاد مدیریت بحران و برگزار کننده ی  4 کارگاه آموزشی مدیریت بحران در استان برای مدیران استان ، تقدیر کنند ، در خروجی خود آوردند که چرا استاندار شبانه از کلاردشت بازدید کرد!!!!! مزحکترین تیتری که میشود در سایت ها زد!
اگر تعصب و دغدغه ی کاری میرقدیر رضایی را میدید به خود جرات نمی دادید که بنویسید: باید همتی مضاعف در این راه به کار برد!
می دانید چرا؟! چون اصلا ایشان را در کلاردشت ندیدید و ندیدید که با دنیایی  خستگی ، با تمام انرژی به تنکابن رفت و مدیریت بحران فرمانداری تنکابن را تشکیل داد و همه چیز را تحت کنترل گرفت .
عزیزان پایگاههای خبری، به جای اینکه در شرق استان بنشینید و ندانسته قلم بزنید، یک نفر را به منطقه بفرستید تا ببینید که کسی که در بین این مردم کار واقعی میکند و مردم ممنون دار او هستند ، دلسوز این مردم است نه کسانی که مجازاً حاشیه تراشی میکنند و خود را سایت خبری و دلسوز مردم می دانند .
من به عنوان کسی که اشک مردم و مشکلات کلاردشت و حضور پدرانه ، دلسوزانه و مدبرانه ی فرماندار چالوس در بین مردم سختی کشیده را  دیده ، این نظر نوشتم .
بخدا باید دعا کرد و خستگی را از تن این چنین مدیران گرفت...
خبرنگار یکی از پایگاههای خبری - استان مازندران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد