پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

باحضور سیدقدیررضایی و هادی ابراهیمی، فرماندار جدید نوشهر معرفی شد

با حضور سیدقدیررضایی ،معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه تنکابن و چالوس و فرماندار اسبق نوشهـر،وهادی ابراهیمی،معاون سیاسی امنیتی استانـدارمازندران،تودیـع و معارفـه فرمانـدار نوشهر برگزار شد...

ساحل نشین: معاون استاندار مازندران با اشاره به ظرفیتها و پتانسیلهای انسانی و اقتصادی و... نوشهر به توصیه به فرماندار جدید از وی خواست در برنامه ریزی های کاری اش دغدغه های مردم در حوزه های اشتغال - کشاورزی - صنعت و گردشگری را سرلوحه اقداماتش قرار دهد و بر پیگیری طرح ها و پروژه ها ی مصوبات سفر رهبری و سفر هیت دولت اهتمام ویژه ای داشته باشد.

در ادامه انوشیروان محسنی بند پی نماینده مردم نوشهر وچالوس نیز گفت: باید در راه توسعه و پیشرفت نوشهر گام های اساسی و جدی برداشته شود و موانع و مشکلات پیش رو نیز با همدلی و تعامل جدی مسولان باید ریشه کن شود . 
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلی شورای اسلامی افزود : اقدامات دولت در زمینه مصوبات بخش بهداشت ودرمان سفرهای استانی در سطوح مختلف کشور ارزشمند و چشمگیر بوده که دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی مازندران در این زمینه موفق عمل نموده است .
وی ادامه داد: با موافقت وزیربهداشت و درمان و تخصیص اعتبارات لازم قرار شده تا مراکز تخصصی آنژیو گرافی و n.i.c.u نوزادان در غرب مازندران با محوریت بیمارستان شهید بهشتی نوشهر در آینده نزدیک در اواسط مرداد امسال راه اندازی شود. 

محمدعلی قمی فرماندارجدید نوشهر نیز در سخنانش باشاره به ظرفیت های موجود منطقه و با تاکید بر بهره گیری از تجارب متخصصان و کارشناسان حوزه های مختلف در راستای مرتفع شدن موانع توسعه و پیشرفت نوشهر گفت: گام نخست در این زمینه داشتن روحیه جهادی و وحدت و همدلی است . 

وی تصریح کرد: سیاستهای سازمان مخیط زیست کشور در منطقه البرز مرکزی در بخش محروم و مظلوم کجور باعث شده این خطه نتواند توسعه و پیشرفت جدی داشته باشد و غبار فقر و محرومیت کجور را فرا گرفته است. 

قمی اویلی اذعان داشت: باید به گونه ای در کجور کارشود و موانع پیشرفت برداشته شود که اهالی منطقه فکر مهاجرت به شهر را نداشته باشند .

فرماندار نوشهر تاکید کرد: باید برای زنده نگه داشتن یاد و آثار مفاخر نامدار نوشهر وکجور از جمله شیخ شهید مبارز شیخ فضل ا... لاشکی کجوری ملقب به نوری و سایر سرداران و امرا و شهیدان و یادگاران دفاع مقدس محصولات فرهنگی از جمله کتاب تهیه شود. 

در این مراسم از زحمات سیدهاشم فاطمی چتن فرماندار سابق و همچنین محمد معصومی که سرپرستی چند ماهه فرمانداری را عهده دار بوده است قدردانی و پس از قرائت حکم وزیر کشور ، محمدعلی قمی اویلی 42 ساله اهل کجور به عنوان فرماندارجدید نوشهر معرفی شد. 

گفتنی است این مراسم حاشیه هایی نیز بهمراه داشت :

 سالن جلسه ظرفیت بسیار کمی داشت و افراد غیر رسمی زیادی نیز حضور داشتند که باعث شده بود برخی از مدیران و روسا نهادها و دستگاههای دولتی جایی برای نشستن نداشته باشند. 
در این رابطه معاون استاندار در بخشهایی از سخنرانی اش خطاب به دست اندر کاران جلسه بابت این بی نظمی با حالت کنایه گلایه کرد . 
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه سخنانش با اشاره به سیل های رخ داده اخیر در استان به ویژه کلاردشت و 2 هزار تنکابن به حالت شوخی به مهندس میرقدیررضایی،معاون استاندار و فرماندارویژه تنکابن و فرماندار چالوس و فرماندار اسبق نوشهر ، که میهمان ویژه این مراسم بودند، گفت : توامندی و درایت مهندس رضایی در مازندران بی نظیر است ولی هرجاکه جناب رضایی تشریف بردند با سیل مواجه شدیم! این سخنان ابراهیمی باعث قهقهه حاضران به ویژه شخص رضایی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد