پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

پایگاه خبری ، تحلیلی ساحل نشین

ساحل نشین - جدیدترین اخبار ، رویدادها و تحلیل های شمال کشور

حضور حداکثری مردم در انتخابات ،ناکامی دشمنان را رقم می‌زند

 نظام اسلامی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب با توطئه‌ها و هجمه‌های مختلف دشمنان و فتنه گران مواجه بوده و تاکنون با وحدت و یکپارچگی توانسته اقتدار و عزت خود را حفظ کند.

ساحل نشین:  مهندس میرقدیررضایی، فرماندارچالوس و رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان چالوس گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در روز 12 اسفند امسال بار دیگر ناکامی دشمنان را رقم می‌زند. 

مهندس سید قدیر رضایی در جلسه هیئت‌های اجرایی و نظارت نهمین دوره انتخابات در منطقه مرزن‌آباد و کلاردشت گفت: در طول عمر با برکت انقلاب حضور گسترده مردم در زمان‌های حساس و سرنوشت‌ساز همواره موجب ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان بوده است.

وی اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به جهت بعضی از مسائل روز کشور و جهان دارای حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و بنابراین ضروری است با حضور گسترده خود به جهانیان همانند دوره‌های گذشته ثابت کنیم وفادار به آرمان‌های امام خمینی(ره) و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس تصریح کرد: نظام اسلامی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب با توطئه‌ها و هجمه‌های مختلف دشمنان و فتنه گران مواجه بوده و تاکنون با وحدت و یکپارچگی توانسته اقتدار و عزت خود را حفظ کند.

رضایی بیان داشت: هرگونه بهره‌گیری از وسایل و امکانات دستگاه‌های دولتی برای استفاده‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ممنوع است و در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی با آن صورت می‌گیرد.

وی خطاب به بخشداران مرزن‌آباد و کلاردشت گفت: مشکلات و دغدغه‌های احتمالی در بخش جهت برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شناسایی و برای رفع آن اقدام شود.

رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان چالوس گفت: یکی از موضوع‌های مهم در روند انتخابات در بخش مرزن‌آباد مسیر جاده کندوان است که باید در این روز دوطرفه باشد و در این زمینه نیاز است نیروی انتظامی اقدامات ویژه خود را انجام دهد.

رضایی اذعان داشت: اعضای هیئت اجرایی، بازرسی و نظارت بر نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه این شهرستان باید تلاش کنند در محافل عمومی از ارائه اظهارنظر شخصی در مورد کاندیداها و انتخابات خودداری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد